Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
akirilovv

Няма мощност след ремонт на ГНП

Recommended Posts

Както бях писал в предна тема астрата ми умря на пътя, оказа се платка на гнп-то. Причината да думне платката се оказаха оголени кабели на авансаторния клапан. Поправиха платката при един от най-добрите на тея платки помпи, като тая му беше 90-та и човека се ползва с много добра репутация. След като изолирахме кабелите и запоихме всичко, сложихме платката и сега си пали от раз. Не се чува да чукат аванси да пуши да се дави колата да лопа, всичко е окей. Обаче като се качихме да я разтикаме се оказа, че като почне да надува турбината в един момент все едно изключва и колата забива. Съответно на 3та с 50км/ч макс. Сменихме маркучите на вакуума, даже и единия соленоид, раздвижихме актуатора, смениха се и 2 гарнитури на всмукателния  колектор и проблема се свежда до следното. Палиш колата е студена, не иска да се изреже, ако караш няма мощност. Като загрее обаче се оправя и започва да дърпа нормално без да забива. Така можеш да я гасиш и палиш колкото искаш и си работи като хората. Ако престои обаче през нощта на сутринта пак мъка. Чакаш да поработи малко, форсираш 4,5 пъти да изчисти звука и после няма яд. Забелязах леко омасление по маркучите на вакуума откъм турбината. Самата турбина няма луфтове и затягания. На диагностика няма грешки освен P1625 - Main Relay. От живите данни мога да споделя следните стойности:

 

При 800 об/мин

Температура на маслото: 70 градуса

Air pressure sensor: 1 bar

Air mass meter: ~ 400 mg/H

Pump Speed: 401 rpm

EGR Command: 3913 mg/H

Fuel quantity : 7 mg/H

Fuel quantity wished : 7mg/H

Fuel temperature: 59 gradusa

Някой има ли идеи? 

Редактирано от akirilovv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

×