Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Aleksandar_Qnev

Проблем с първо запалване на двигателя

Recommended Posts

Здравейте от известно време Меривата ми взе да пали трудно сутрин като е по студено или ако я държа в подземен гараж през деня няма проблем или след като съм стартирал двигателя поне един път за деня четох малко и разбрах че проблема може да идва от температурния датчик на водата смених го за малък период нямаше проблем и мислих че проблема е решен но уви пак се появи проблема на диагностика не съм я карал още но Сигурно ще трябва реших обаче да пиша първо тук ако някой от колегите се е сблъсквал с такъв проблем да сподели какво може да е иначе колата върви няма проблеми след запалването всичко е ок ако може някой да даде съвет преди диагностиката какво може да проверя още освен този датчик на една седмица е не е изключено да дава и той лоши данни нищо че е нов ще съм благодарен на помогнали те двигателя е 1.4 i 16V 90hp с верига 

Редактирано от Aleksandar_Qnev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр.Колега аз имах подобен проблем.Когато тръгна да паля върти на стартер и няма палене но щом върна ключа и завърти втори път пали до един момен в който спря да пали изобщо,моя двигател е същия.Горивна помпа.

 

 

Редактирано от Джони

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако изкаш ми прати номера на лични да ти обясня 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега при мен проблема се появява когато е по студено хладно днес сутринта на 15 градуса запали без проблем ако е помпа няма ли да прави проблем при всяко палене или поне при повечето запалвания затова мисля че виновника не е помпа а някои датчик да прави мизерий но не съм сигурен 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен, на бензин пали от втория път, когато е студена, при ниско ниво на бензина - под 7-8л, или когато бензинът е стар. Със зареждане на пресен 100-октанов бензин, нещата се оправят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резервоара е почти винаги пълен гледам да го държа винаги половината или повече доливам и аз мислих да заредя 100 октана  като свърши този 95 зареждам винаги на ОМВ бензиностанция бензина не е стар аз нямам газова и колата се кара всеки ден минимум по 30км

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин направих експеримент откачих буксата на температурния датчик  на охладителната течност след като завъртях един път и не запали 16,5 градуса показа термометъра в колата след откачане на тази буксата колата веднага запали мисля че този датчик който съм взел е някакво менте някои може ли да ми каже каква е стойността му като го меря с мултицета когато колата е студена ще съм благодарен за информацията 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 20 гр.-2260-2760 ома

при 40гр.-1080-1280ома

при 80гр.-200-350ома това е от аутодатата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За проблеми с паленето (от опит) съм имал в следните три случая:

- дефектирал температурен датчик на двигателя - дава грешни стойности за температурата на двигателя, а от там и други стойности за впръсаното гориво. На студена се държи като топла - с нисни обороти;

- проблем с датчика на коляновия вал (но го е правила като топла, а не студена) - не подаде ли сигнал, че коляновия вал се върти - няма палене и

- проблем с EGR клапана (пак правеше проблем с паленето като топла). Спра ли някъде със загряла кола - няма палене и яко миризма на бензин около мен.

И за трите случая бяха записани грешки в компютъра. Ако можеш да закачиш да погледнат вътре - ще ти е по-лесно. Все нещо ще е чекнало, че не е както трябва.

Поздрави и успех!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика на колянов вал беше първото нещо което смених като взех колата защото като загрееше до работната температура и гаснеше в движение направих и самодиагностика с газта и спирачката и ми показа грешка в този датчик смених го и от тогава не ми е правила проблем сега обаче на самодиагностиката не ми показва грешка ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мернах датчика на охладителната течност при температура 30 градуса на водата показа 1,250 килоома 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,при мен от седмица започна да пали трудно,при въртене на стартера се чува звук,като от освобождаване на налягане,грешката която записва компютъра е p0400?Ако някой е имал подобен проблем,моля да сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги аз преди седмица  смених отново датчика за температурата на водата този път на марката  BOSCH и напълних резервоара с 100 октана бензин проблема за сега изчезна със запалването колата започна пак да си пали от кажи речи четвърт оборот за сега всичко е наред благодаря на помогнали те дано за напред нямам проблеми 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да съм лошият пророк, но не е зле да си приготвиш още един резервен датчик. Откакто Бош направи фабрики в Турция и Китай, качеството им падна. Точно този датчик съм го сменял 5 пъти за 10 години, т.е. издържат по 2 години. Не вярвам да са станали изведнъж по-качествени! Скоро не ми се е налагало да сменям, сега съм с друг Опел и още оригинален датчик...:excl:

Редактирано от ufer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не пълнете резервоара до горе, ако карате на газ или карате рядко. Целта е, в него да има винаги пресен бензин. Освен това, по-малкото количество гориво му позволява да се плиска в стените на резервоара и по този начин да отмива отлаганията върху тях. Аз слагам по 10 литра, при светеща лампа и така наличността е не повече от 15-16 литра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички,при мен имаше голям проблем при студен старт на двигателя особено сутрин,налагаше се да въртя на стартер по половин час.Дано съм полезен на някой с този проблем,та питах някои майстори и ми казаха,че са запекли дюзи.Отидох да ги чистят с ултразвук но,след малко ми се обадиха ,че дюзите са перфектни,но налягането на горивото е 1 атм. при нормално 3-3.8атм.Тръгнах да свалям горивна помпа,като преди това си купих такава от Евро07 в Пловдив.Само да вметна ,че без необходимите инструменти си е приключение.Успях със свалянето ,но преди това на отворен капак на помпата завъртях на стартер и видях ,че помпата работи оказа се оплътнение на клапана за високото налягане,който стои на капака на горивната помпа ,през него минава обратното гориво към резервоара и при достигане на определени атмосфери отваря,за да пропусне горивото ,едно нищо и никакво гумено пръстенче ,а няма палене на бензин при студен двигател.Колата е 1.6 бензин с газов инжекцион,на бензин почти нямаше мощност,на газ вървеше перфектно,говоря в минало време ,защото вече всичко е наред.Поздрави и успех на всички колеги!

  • Харесване 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр.Дай снимка на това клапанче и на каква цена си го взел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бих искал да го видя този клапан и колега как разбра че е от него проблема сменил ли си го откъде го закупи ако си го сменил  или цялата помпа замени на каква цена взе помпата от Евро07

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,прилагам снимка на клапана,ако сте прочели не съм го сменял,а само побългарих оплътнението,като изрязах парче масло устойчив маркуч и го напаснах на мястото,след това по обратен път събрах всичко,помпата която купих не беше същата и я върнах.Не знам от къде може да се закупи оригинално оплътнение,но това което направих работи и колата пали от четвърт. 

StayERF.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×