Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Здравей колеги имам сериозен проблем с чистачките на колата.Движеха се много бавно отворих пластмасата която закрива щангите на чистачките и ги пръсках с WD но без резултат реших,че проблема е в мотора и го разкачих от щангите за да видя дали ще върти нормално уви въртеше ОК бързо без забавяне проблем е че като го закачих обратно към щангите сега не мога да регулирам чистачките или се удрят и спират високо на отворено положение не ниско долу както трябва да са или тръгват към двигателя.Въпроса ми е може ли някои да ми каже как да ги регулирам за да са както трябва има ли някакви белези по щангите как трябва да са закачени към мотора.Благодаря предварително на отзовалите се 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Белези няма. При откачени рамена на чистачките, пускаш мотора да завърти един път на интервал. Така, осите ще застанат в изходящо положение. Слагаш долното рамо върху оста, така, че перото да е успоредно на долния край на стъклото. Притискаш го върху оста, за да се фиксира върху шлиците и стягаш гайката. Горното рамо го правиш  да е успоредно на долното. Това е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така и направих след като го закачих към щангите  но проблема е че по този начин който и аз го мислих че ще стане сега чистачките тръгват към двигателя не нагоре незнам дали след като съм закачил мотора към рамената - щангите обратно дали не се е разцентровал и затова сега немогат да ги настроя иначе и преди съм сменял въздушния филтър на купето но само разкачах рамената мотора досега не съм свалял от щангите 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен с нов механизъм и мотор 80лв втора употреба на моя беше блокирала дясната чистачка в оста и от там идваше целия проблем при опит за раздвижване на оста на чистачката механизма се счупи направен е от някаква сплав мисля чугун и затова закупих друг утре го монтирам другия и нека да вали .... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да монтираш, отвори и гресирай осите на рамената. Има една зегерка, внимавай да не я изгубиш, че аз вчера затрих някъде дясната. Вместо зегерка, навих тел от коаксиален кабел и временно ще е така, докато взема нова зегерка.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това беше първото което направих преди да го монтирам има и един О пръстен под шайбата и с него трябва да се внимава на моята дясна ос явно точно този О пръстен се е износил и от там е влизало вода в оста проблема вече е решен вече периодично ще ги смазвам тези оси за да не се дават пак излишно пари благодаря за съдействието :wink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си забелязал, оста (по-правилно е вал) на рамената в средата е изтънена с около 2-3мм. Направили са го да е като резервоар на греста.

  • Харесване 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×