Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
akirilovv

Аномалия с хидравликата

Recommended Posts

Здравейте!
Като абсолютен начинаещ шофьор (взех книжка преди 3 месеца) и на мен ми предстои закупуването на първия автомобил. С един мой съученик почти стигнахме до сделка за Астра Г 1998г 2.0 82к.с. дизеларка. Прикачвам линк за пълни спецификации на автомобила: https://www.auto-data.net/en/opel-astra-g-2.0-di-16v-82hp-2444 . Има следния проблем, като се запали колата няма хидравлика, след форсиране до 2000 оборота всичко се оправя и няма проблем. Според вас от какво може да е проблема? Маслото на кормилната рейка или електрически проблем, тъй като според собственика е с ел. усилвател, а по данни на аутодата е с хидравлика и малко ми е неизвестно още. Идеята е дали е от помпата, че до колкото разбрах там става въпрос за 2,3 хиляди лева нова или 700лв ремонт втора ръка. Колата ще я вземам за 1000лв и не си струва да сменям каквото и да е било в тези ценови диапазони. Благодаря ви за отделеното внимание и лека вечер!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е в алтернатора и слаб акумулатор! Провери все пак дали е омаслена самата рейка! Закарайте колата в сервиз да и направят диагностика, за да се изясни ситуацията по проблема (едва ли ще вземат повече от 40-50лв.)  Самата хидравлична помпа е електрическа и консумира доста ток. Вероятно четките на алтернатора са отишли и затова няма мощност да подаде към  електрическата помпа. А за цените които сте написал, вероятно доста са Ви подвели :) Това е 20 годишна кола, която както сам казахте е за 1000лв, втора употреба части може да сверите цените с http://www.megaparts.bg  или във фейсбук групите за части на Опел - около 10 са в момента такива.

Смятам, че за първа кола, е добър избор, евтина поддръжка, много части и малък разход.

  • Харесване 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И един съвет:

Помоли някой дето има такава кола да ти я пробва. Тази цена нещо ме притеснява. И друго: Турбото "не се включва" при 1 800 оборота.....щото може и това да чуеш.... Тръгва по от рано и не се чувства като ритане...Казвам го от опит при моята покупка. Успех.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да добавя, че са сменяни четките на алтернатора миналата година както и акумулатора. Предположенията са за дефект в ел системата на автомобила. Поне това, което съм получил като информация до момента. Ако има яснота ще дописвам, благодаря ви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата на хидравликата. TRW от първите години прави проблем и е електрическа. Зависи и от напрежението в бордовата система.

Това по спомени. Не знам вече дали има ремонтен комплект и колко ще струва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно има проблем тогава с плюсовата клема към акумулатора или с не добра маса на към алтернатора. Слабо място на този модел е че самите клеми са изляти и кабела прави едни странни чупки и често там е хлабав и дава лоша връзка. Както вече по-горе самата помпа е голям консуматор на електроенергия и според мен проблема е електрически, щом над 2000 оборота казвате, че хидравликата я има. Можете да опитате с подмяна на клемата, но преди да отрежете старата клема вижте дали имате достатъчна дължина за да се включи към акумулатора (При мен стана с пускане направо на нов кабел) Много вероятно сменените четките  да са само на думи или некачествено направен ремонт/профилактика на алтернатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 4/13/2019 at 1:15 AM, beos said:

Вероятно има проблем тогава с плюсовата клема към акумулатора или с не добра маса на към алтернатора. Слабо място на този модел е че самите клеми са изляти и кабела прави едни странни чупки и често там е хлабав и дава лоша връзка. Както вече по-горе самата помпа е голям консуматор на електроенергия и според мен проблема е електрически, щом над 2000 оборота казвате, че хидравликата я има. Можете да опитате с подмяна на клемата, но преди да отрежете старата клема вижте дали имате достатъчна дължина за да се включи към акумулатора (При мен стана с пускане направо на нов кабел) Много вероятно сменените четките  да са само на думи или некачествено направен ремонт/профилактика на алтернатора.

При закупуването на новия акумулатор, за да му важи гаранцията са направени замервания дали зарежда алтернаторът. Следователно са установили изправността на системата. Но все пак е възможно за една година да е дало фира знам ли. Ще се прегледат тези неща със сигурност. Така или иначе по колата проблемите са главно електрически и заради това предполагам, че от там е проблема. Иначе като си тръгне хидравликата един път после няма проблеми. Нито вие като навивам волана, нито издава някакви шумове, което малко ме успокоява, че може да не е от помпата. Благодаря за включванията ще се погледнат нещата, към които ми изострихте вниманието!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен хидравликата отказваше в движение. Оказа се регулаторът на напрежение. Напрежението скачаше за каратко над 15 волта и тогава хидравликата блокира. При теб може при запалване да е високо и като форсираш да се нормализира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А при контакт преди да запалиш светили ти лампата на акумулатора?

  • Харесване 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 5/7/2019 at 11:52 PM, Стаевски said:

А при контакт преди да запалиш светили ти лампата на акумулатора?

Оказа се, че точно това е проблемът. Поради дефект в таблото лампата на акумулатора не светеше и съответно алтернатора не произвеждаше достатъчно напрежение, за да се задейства помпата на хидравликата. Брат ми се занимава с ремонт на коли, успях да се прибера в родния град и да я погледне, та намести таблото всичко си светна, хидрваликата тръгна и така без абсолютно никакви други интервенции... :D 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пластините на буксата на таблото се кривят лесно. Внимавайте. И си гледай ламБите по таблото :-) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×