Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Здравейте,

Притежавам колата от 2 г. Когато я взех, беше на 2,5 г. Купувана е от Бг. В момента е на 93 к, а я взех на 76 к. От момента на покупката до сега, двигателя работи шумно в преходните обороти 1300-1800,2000, след което всичко е наред .

Като гаранционен автомобил, естественно съм обиколил всички представителства в Сф. Само си давах пари за диагностика. 

Когато я взех, от време на време излизаше грешка code 84( по спомен).

Само в Дженералс ми обърнаха по-адекватно внимание. Подмениха гаранционно клапан на налягането в горивната система и сензор за температурата на горивото, барабар с филтърното тяло. Пооправи се, но си има металния звук в тези обороти.

От там тръгнах по квартални маистори. Подмених дюзите за моя сметка с втора употреба, но от кола с десен волан и малко км. Никаква разлика.

Интересното е, че проблема го има в температурен диапазон извън 5-15 градуса. Особенн се изостря, при топло слънчево време!

Закупих си менте на Делфи, но поне аз, не хващам нищо. Подмених и сензора за темп и подналягане, понеже, беше силно замърсен - никаква промяна.

В края на крайщата, когато разкача ЕГР клапана, нещата се пооправят, през лятото. През зимата си го закачам. Почистен е! Беше си чист, но там където влиза в колектора, беше гняс.

Аз се насочвам, към Ламбда или дебитомер, въпреки, че според мен, по данни от Делфито, мисля са Ок.

Двигателя чука яко и дори има леки следи по буталата. По мое мнение дава много аванс в комбинация с богата смес. Поради това се получават детонации. Аз поне не откривам детонационен сензор за този мотор.

Всякава пощ, ще ми е от полза!

Как мога сигурно да проверя ламбдата и дебитомера, без осцилоскоп?

 

Предварително Ви, благодаря!

Редактирано от Chevy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

×