Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Здравейте,

Насочил съм се към покупка на ASTRA J, 2.0 CDTI 160 к.с., автоматик! И по-конкретно смятам да проверя тази кола.

Бихте ли ме посъветвали какво трябва да гледам основно? Какви проблеми най-често дава този мотор, има ли проблеми с климатика, скоростната кутия и т.н.?

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, относно мотора не мога да дам много инфо. Един познат има Инсигния същия дизелов и е доволен, има малко ядове с горивото(от време на време не и харесва) и също така на 90 хил. км му извъртя номер да изхвърли пистов ремък и класиката , дюзи, турбо. За астрата , аз съм собственик на Astra J Face 1.6 170 коня (бензин). Доволен съм лесна за каране , икономична, малко слаби спирачки има(мое мнение), солидно е направена, гледай ако можеш да вземеш такава с парктроник , че назад ако се паркира не се вижда много,много. Друго бих ти препоръчал , с темповете с които в Западна Европа се разсмърдява за дизелите , скоро колкото и да не се говори ще застигне и България. Дизела(горивото) ще се покачва. Тази кола която гледаш ти, е (мое мнение) автогол. От Италия ( 100% не и е сменяно масло от поне 30хил км.) Дизел на над 150 хил. км , сметни си един съединител + маховик ( има много въртящ момент и се износва сравнително бързо ,ако е карана олигофренски , демек 3 бона ти е това) . Ако си съвестен и и направиш едно обслужване в Опел към 400 лева масла и филтри. Не се залъгвай според мен , да на визия е идеална , но дизела си е тегав за обслужване, освен ако не си си предвидил пари  за това. Не съм много сигурен , някой по-разбиращ може да ме поправи , но този дизелов мотор е с верига , а тя наближава 200 хил. която гледаш , демек и това трябва да сменяш.

Сега няма да си кривя душата , ще ти препоръчам да си вземеш бензина. 1.4-ката е труп , а и ако я взимаш да я натягаш забрави , мотора няма да издържи. 1.6-цата атмосфер също е труп. Останаха 1.6 170 и 180 коня. 170-ката е по-новия мотор с директно впръскване , градско 8.5-9 , извън към 6-7 . Прецени си дали ти се дават 12 бона и после още 4 за този дизел които гледаш , да го стягаш  или да си намериш екземпляр бензин за 15к и само да му направиш обслужване. Бензина е и по-пъргав.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 20 часа, dimsi написа:

Здравей, относно мотора не мога да дам много инфо. Един познат има Инсигния същия дизелов и е доволен, има малко ядове с горивото(от време на време не и харесва) и също така на 90 хил. км му извъртя номер да изхвърли пистов ремък и класиката , дюзи, турбо. За астрата , аз съм собственик на Astra J Face 1.6 170 коня (бензин). Доволен съм лесна за каране , икономична, малко слаби спирачки има(мое мнение), солидно е направена, гледай ако можеш да вземеш такава с парктроник , че назад ако се паркира не се вижда много,много. Друго бих ти препоръчал , с темповете с които в Западна Европа се разсмърдява за дизелите , скоро колкото и да не се говори ще застигне и България. Дизела(горивото) ще се покачва. Тази кола която гледаш ти, е (мое мнение) автогол. От Италия ( 100% не и е сменяно масло от поне 30хил км.) Дизел на над 150 хил. км , сметни си един съединител + маховик ( има много въртящ момент и се износва сравнително бързо ,ако е карана олигофренски , демек 3 бона ти е това) . Ако си съвестен и и направиш едно обслужване в Опел към 400 лева масла и филтри. Не се залъгвай според мен , да на визия е идеална , но дизела си е тегав за обслужване, освен ако не си си предвидил пари  за това. Не съм много сигурен , някой по-разбиращ може да ме поправи , но този дизелов мотор е с верига , а тя наближава 200 хил. която гледаш , демек и това трябва да сменяш.

Сега няма да си кривя душата , ще ти препоръчам да си вземеш бензина. 1.4-ката е труп , а и ако я взимаш да я натягаш забрави , мотора няма да издържи. 1.6-цата атмосфер също е труп. Останаха 1.6 170 и 180 коня. 170-ката е по-новия мотор с директно впръскване , градско 8.5-9 , извън към 6-7 . Прецени си дали ти се дават 12 бона и после още 4 за този дизел които гледаш , да го стягаш  или да си намериш екземпляр бензин за 15к и само да му направиш обслужване. Бензина е и по-пъргав.

Колега, ще си позволя да те поправя за някои неточности: 1. Маслото на този двигател се сменя точно на 30 000 км. или 1 година. 2. Съединител+маховик са доооста далеч от 3-те бона, които пишеш - 1500 лв. максимум. 3. В Опел има програма за обслужване на употребявани автомобили и 400 лв. също е доста преувеличено като цена - масло и маслен филтър са около 100-120 лв., горивен филтър е около 100-на лв. с труда. 5. Двигателя е с ремък, а не с верига! 6. Едва ли си вярваш и ти самия, че при еднаква мощност бензиновият двигател е по-пъргав от дизеловия - само погледни макс. въртящ момент на единия и другия - стойност и обороти... Този двигател си има други проблемни места - в картера има едно гумено уплътнение на маслената помпа, което е добре да се сменя през около 60-70 000 км. Като цяло двигателят никак не е лош, но все пак трябва да се следят слабите му места. Ето и клип за този двигател /на руски е, но.../: 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемни или да ги нарека капризни са и автоматиците и ръчните кутии (м32). В инсигния се влагат също, има писано за тях. Като цяло по-непретенциозни са мъртъвците 1,4 100 к.с. ; 1,6 115 к.с. и 1,3 дизела.

Същите в астра са и с друга кутия F17 , която е с 5 предавки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Благодаря на всички за съветите! Относно съединителя и маховика...при автоматик трябва ли да се сменят? Друго, което искам да попитам е дали подгряването на седалките се изключва при определена външна температура? На въпросната кола, която съм линкнал горе, го включвах, но седалките не загряваха и след около 30-40сек се изключваше. Навън обаче беше около 18 градуса, та си мисля, че може да е от това.  И последно...препоръчайте читав сервиз във Враца, където да прегледат колата, без да си затворят очите, защото познават собственика на автокъщата 😄

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подгряването не работи. Няма причина да се изключва така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 17 часа, alex_rt написа:

Проблемни или да ги нарека капризни са и автоматиците и ръчните кутии (м32). В инсигния се влагат също, има писано за тях. Като цяло по-непретенциозни са мъртъвците 1,4 100 к.с. ; 1,6 115 к.с. и 1,3 дизела.

Същите в астра са и с друга кутия F17 , която е с 5 предавки.

Отново искам да коригирам инфо-то - 2.0 CDTI е с ръчна кутия F40, която не страда от проблемите на М32. Автоматикът е на Aisin - влага се в най-различни модели на различни производители - надеждна и хубава кутия, която изисква единствено на всеки 60 000 км. да се сменя маслото й - не цялото, а колкото изтече (около 1/3) и да се долее ново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, alex_rt написа:

Подгряването не работи. Няма причина да се изключва така.

И според мен имаш проблем с подгрева - не е нормално това - при Инсигния имаше проблем с реотаните - чупеха се и спираше да работи - най-вероятно е същото положението и при Астра. Във всички случаи подлежи на ремонт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
10 hours ago, sdonio said:

И според мен имаш проблем с подгрева - не е нормално това - при Инсигния имаше проблем с реотаните - чупеха се и спираше да работи - най-вероятно е същото положението и при Астра. Във всички случаи подлежи на ремонт.

Колко струва този ремонт? Включва ли претапициране на седалките? Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, skipper написа:

Колко струва този ремонт? Включва ли претапициране на седалките? Благодаря!

Ето темата: https://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=127473&hl=подгрев&st=0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Това с подгряването е проблем на тези Астри, но не съм се зачел защото моята няма. В руския форум има доста писано по тази тема. Ето линк, 5-тото мнение насочва към няколко теми за този проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×