Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Здравейте ще сменям колата, харесах 3-4 астри, но в руските форуми и ютуб се споменават проблеми с термостати, теч на конденз от климатика, който заливал разни блокове за управление. Също и теч на вода в пасажерското място от кофти уплътнение на стъклото и филтъра на купето. Та въпроса ми е някой сблъсквал ли се е с тези проблеми и как ги е решил. Колите които съм гледал са 1.7 cdti 125 к.с.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемите с термостатите и с топлообменниците са основно при бензиновите мотори. При 1.7 DTR  термостата не е пластмасов (като при бензиновите).Кофти уплътненията са дефект който е отстранен ако не греша към края на 2010 г. Салбо място са компресор на климатика и алтернатора. Конкретно за това, което си гледал е слабо място и ск.кутия (М32)-трябва да се следи нивото масло, защото ако падне има проблеми с виене на 5 -а и 6-а предавки.Кутията е скъпа и не се намира много лесно. Обръщам внимание че тези астри , за разлика от инсигния, която се сглобява само в Германия, се сглобяват в Германия, Полша и Русия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×