Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
nv952

Подгревни свещи,реле подгревни свещи и трудно палене

Recommended Posts

Преди няколко месеца ми излезе грешка,че има изгоряла подгревна свещ!Запалването беше малко трудно,но след като загрее нямаше проблем,но докато загрее светеше лампата с ключето.След като позагрее малко двигателя,лампата изгасваше.  Не помня номера на грешката,но изгорялата свещ беше първата отляво надясно,като застанете срещу двигателя!Смениx и четирите с такива на Бош и повече лампата не светна и нямаше грешка.

Обаче.... мина седмица и колата взе да пали но с огромно количество бял пушек при стартиране.Пушека излиза само при студен двигател за около 30 секунди.Също така в първите секунди докато двигателя работи леко претриса.
След като двигателя загрее малко,даже и да я изгася и пак да запаля ,пали от четвърт.
Сутрин обаче стартера върти повече от обикновенно.

Индикацията на таблото показва че погрява,но не знам дали реално подгрява.
Търся релето ама не го намирам в кутиите с препазителите.
Някой знае ли къде ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно зад капачката на казанчето за течност на чистачките. Аз със същия проблем се боря отдавна - резиклирани дюзи, алтернатор, нови свещи и реле - и пак си го прави.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо трябва да провериш стартера дали върти с нужните обороти и сила.DTH значи високо форсиран турбодизел и иска бързо завъртане при старт.Свещите при - 5гр. почти не играят роля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно подкрепям колегата FGRC - на моята Vectra C Z19DTH имах сходни проблеми. Купих я преди 2 години, за първи път имах дизелова кола, и ми направи впечатление, че палеше трудно - мерихме подгревните свещи - уж имаше 2 изгорели. Смених и 4-те и се закрепи положението. Преди Нова година отново започна да пали трудно - с много въртене и в момента за запалване мотора претрисаше. Отново ми казаха изгоряла свещ, НО - извадих свещите и като им подадохме напрежение и 4-те загряваха еднакво бързо. Тогава ме посъветваха да проверя стартера - закарах колата в сервиз и О, чудо! Майстора ми показа старият стартер - беше се разбил лагера на ротора към кожуха и кожуха беше изяден... Как въобще завърташе - не знам... Сложихме нов стартер - нищо общо с преди! Върти като луд, и пали на четвърт, а преди палеше като трактор - въртеше едвам-едвам! Така че - провери си стартера! На мен смяната му, заедно с труда, ми струваше 160 лв. И сега карам различна кола!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×