Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
StoqnL

Проблем с Астра Ф 1.4 C14SE

Recommended Posts

Здравейте! :) Да ви обясня на „кратко” проблема. Колата е Астра 1.4 ф комби пълна инжекция бензин газ. Почна преди време да придърпва на бензин и да не пали когато не е карана примерно вечер или когато почне да позастудява. Преди месец загуби цилиндър и на бензин върви само на 3, на газ си върви нормално. Отидох при майстор каза сменяме бензинова помпа, бензинов филтър и ще се оправи...Ефект никакъв ... Следващ майстор ... Присъдата беше кабели и свещи.... Никаква файда... Номер 3 майстор отсъди ламбда сонда и температурен датчик... След 3 опита седнах и взех да помисля какво и е на колата. Ситуацията е следната в момента . Когато искам да запаля сутрин правя по 4-5 изчаквания на контакт и в най - добрия случай пали. Ако обърна на газ пали веднага и си работи нормално колата. Ако запали на бензин работи на 3 цилиндъра. Обаче след няколко дена и размисли забелязах следното. Когато дам контакт и не запаля на бензин и обърна на газ колата се форсира . Това означава, че се впръсква бензин в двигателя ,но не се запалва може би и когато  . От друга страна на бензин когато съм я запалил и е на място колата вече оборотите играят чак някой път гасне. За каране на бензин дума да не става. Няма мощност , когато натисна педала за газта колата почва се дави прихълцва , гасне. От това ,че мирише на не изгорял бензин, че се дави така си мисля ,че проблема е с възпламеняване на бензина. Т.е. не може да запали самият бензин или се разминава времето за възпламеняване. Защото нали когато се впръска бензина, запалва се когато буталото е в горна позиция и точно тази реакция го изтласква. Не знам! Ще съм благодарен ако някой ми каже къде му е болката на звяра. Благодаря и лек ден!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че твоят проблем са дюзите. Вероятно хем пикаят, хем се запушват... Понякога едно почистване на ултразвук при сериозен майстор помага. Ако имаш приятел да ти даде работещи за проба, е най-добре. Иначе има много варианти с оригинални (скъпи), китайски (понякога са добри) или от моргата (обикновено издухани). Един колега почисти уж заминали дюзи на ултразвук в гр. Септември с голям успех и двигателят на ГСИ се оправи. А тук в Бургас не успяха, може би защото попаднах на мошеници.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А едно друго питане. Дължината на извода на ламбда сондата от значение ли е за коректната работа? Защото моята сонда е с един извод но сега дължината на кабелчето е по дълго и незнайно защо е обвито около щеката за маслото?:huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Контра въпрос - ламбда сондата правилната ли е за този двигател? Или е сложена такава, каквато майстора е намерил?

Същото се отнася и за свещите - за твоя двигател и за газ. На газ ламбдата не работи.

Има универсални сонди за различни марки автомобили, които се доставят без букса на края на кабела. Реже се конектора с малко проводник от оригиналната и се запоява на новата.

Дължината на кабела трябва да влияе минимално на показанията на ламбдата. В интернет каталозите и магазините  се посочва точната дължина на оригиналната за твоя автомобил. Можеш да провериш по автомобил и код на двг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×