Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Dimitar Halachev

Проблем с рейката

Recommended Posts

Здравейте колеги. Знам ,че е писано доста по темата, но до колкото разбирам по симптомите - тракане, скърцане и почукване - осъзнавам, че проблема на моята кола е в кормилната уредба. В официалния сервиз на Опел - Оникс Ауто - я прегледаха и намазаха с някаква грес. Нещата бяха добре за две сецмици, след което отново се появиха същите симптоми. Понеже не съм майстор, бихте ли ми дали съвет, по какъв начин бих могъл да се справя с този проблем и евентуално колко пари би струвало това. Живея във Велико Търново и ми се иска да я закарам в сервиз, било то и в друг град, където знаят как да решат проблема, а не да се учат и да пробват на място. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Механичните повреди на рейката са:

1. луфт във втулката на пръта на рейката. Сваля се рейката и се носи за рециклиране в сервиз за рейки. Някои сервизи за рейки ги свалят и качват сами.

2. разбити накрайници. Всеки гаражен майстор може да ги смени. След смяната е задължителен стенд преден мост.

3. Тракане от шлицовия привод между електромотора и червяка на кормилната колона. При въртене на волана изчезва Смазва се със специална смазка на GM. Заместител е същата от Хюндай. Имам я в къщи, утре ще пиша каталожния и номер.

Ето 

 

 

  • Харесване 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега за изчерпателния отговор. Все се чудя дали в сервиза на Опел са използвали правилната смазка или аквато са имали, тъй като скърцането и тракането изчезнаха за известно време, след което се появиха отново. Трябва да помисля известно време къде биха могли да ми помогнат най-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А свалянето на рейката трудно ли е? Че като гледам цените - сваляне/качване:150 лв. (София). Рециклирането е някъде 150+лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е трудно, ако имаш канал. А рециклирането е 40-50 лв. Цената която си посочил е за хидравлични реики.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова ми обявиха миналата година в реномиран специализиран сервиз за рейки. Но съм чувал мнение, че ремоентираните рейки с ел-усилватетел изкварват по 7-8 месеца и пак се разтропват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чисто нова рейка струва 160 лв.  , няма смисъл от ремонти и рециклиране , плюс реглаж 25 30 лв.

 

 

Редактирано от nro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега колко мислиш че ще изкара тази рейка за 160 лева я питай колегата dsuzunov за мнение той слага такава и колко е изкара при него и тогава давай пари

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами да, и аз така мисля -тези за по 160 със сигурност не са по-добри от рециклираните

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента съм минал около 25000 с "менте" рейката и всичко е наред.

И не е 160лв. а е 133. Старата, оригинална рейка я занесох на майстор, който срещу 50 лв. и смени втулката и изправи пръта. Според него, колата или най-малкото, някоя от гумите е удряна странично, поради което, пръта със зъбите в рейката е бил крив.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×