Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
deni28

Астра х 1.9 проблем с мощността

Recommended Posts

Имам астра х 1.9cdti 120 коня при включен климатик оборотите играят на празен ход а при движение се получава като прекъсване. Понякога има загуба на мощност. Няма регистрирани грешки а в един сервиз казаха че регулатора на налягането на горивната рейка не регулира правилно. Някой имали представа от какво може да е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А при изключен климатик?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитай първо с почистваща добавка.Иначе е възможно да е от регулатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега свети ли ти чек-а проверявал ли си буксите на дюзите.Много коварен проблем страшно много грижи за нищо.Размърдай  малко буксите на  дюзите ако има промяна проблема е там.Пиши.

  • Харесване 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и снимка на проблемния елемент

Конектор БОШ.jpg

  • Харесване 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със Астра Х z19dth 150к.с

Нямах никакви проблеми с нея докато в движение колата изгуби мощност и започна да пуши много.. пътувах 50км докато се прибера и ми светна жълта лампа за маслото! На сутринта долях масло но не искаше да запали дори и със старт спрей. На дърпане запали на 1 метър. Отидох в много добър сервиз и ми казаха че дюзите са тотал щета! За рециклиране дадох 1720лв. :D монтираме ги и проблема е същия. На диагностика след смяната на Дюзи ми излязоха 2 грешки. (P0090 и P1109) Вихрови клапи и контролен клапан за налягане.

Смених контролния клапан и пак нищо.

Забравих да кажа че само първото палене е проблем. След това си пали няма ядове. Но мощност само 3000 оборота и пушака е бял сега. Няма загуба на масло и вода. Филтри смених. Сондата ми е чиста в резервоара.ремъка си е на белга.. 

Вече не останаха сервизи където не е влизала и нищо...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А вихровите клапи как са?Виж рейката на вихровите клапи дали си е на мястото

Редактирано от aatri
  • Харесване 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, aatri написа:

А вихровите клапи как са?Виж рейката на вихровите клапи дали си е на мястото

Това забравих да го напиша... рейката я извадена. Така я карам вече 120 000 км. Но не съм сигурен тия клапи вътре дали са извадени или са си на местата.

Обмислях да отварям но ми се видя сложна работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като рейката е махната е трябвало поне да залепиш клапите в отворено положение. В противен случай от вибрациите се въртят. Залепяш само 3 от клапите - без втората отдясно-наляво, гледано отпред. Имаш ли ДПФ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Емо Комерс написа:

Това забравих да го напиша... рейката я извадена. Така я карам вече 120 000 км. Но не съм сигурен тия клапи вътре дали са извадени или са си на местата.

Обмислях да отварям но ми се видя сложна работа.

От тук трябваше да започнеш колега.Със сигурност клапите ти са се разместили.Има ремонтен комплект рейка.Моя съвет е да я монтираш и всичко ще се оправи,другия вариант е затапвне на клапите и третия вариант е нов всмукателен колектор и EGR клапан.При по упорито ровене из НЕТ-а и пазарлък можеш да формираш цена към 500 лева.По евтино е от дюзите.И Опела става като нов!

Редактирано от aatri

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лесният и евтин начин е да залепиш клапите в отворено положение с топлоустойчива епоксидна смола/течен метал. Единствено внимавай и НЕ ЗАЛЕПЯЙ клапата, която ти казах по-горе - тя се командва от моторчето за клапите и ако я залепиш ще ти набива грешки. Ето и повече инфо: https://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=106518&st=40 и https://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=134485&st=20 Като цяло - пластмаската/клапата трябва да е във вертикално/отвесно положение.

  • Харесване 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДПФ нямам... Благодаря ви за съветите. Уговорих във вторник един сервиз да се заеме със клапите и да преценят кое е по добре да се направи. Ще пиша веднага след ремонта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.1.2019 at 22:19, Емо Комерс написа:

ДПФ нямам... Благодаря ви за съветите. Уговорих във вторник един сервиз да се заеме със клапите и да преценят кое е по добре да се направи. Ще пиша веднага след ремонта.

Мотора на клапите е дал фира или среща съпротива от клапата на 3ти цилиндър.

  • Харесване 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 43 минути, FGRC написа:

Мотора на клапите е дал фира или среща съпротива от клапата на 3ти цилиндър.

Има нещо такова... всички клапи се движат свободно с изключение на 3ти цилиндър. Не мърда на никъде :) колата е пред сервиза все още и нямам резултат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То на ръка нея не можеш да я помръднеш,защото е свързана с мотора.Трябва да равоти колата и при подаване на гас тогава се движи.От тази клапа чрез рейката се движат и останалите.Компа засича мотора дали се движи ,за клапите не го е грижа.Ако мотора работи но тази клапа е блокирала тогава ще ти запише и грешка за вихровите клапи.Р1109 е малко относителна в тоя случай но все пак насочва към проблема.Може и сензора за барометричното наллягане да дава отклонение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 25 минути, FGRC написа:

То на ръка нея не можеш да я помръднеш,защото е свързана с мотора.Трябва да равоти колата и при подаване на гас тогава се движи.От тази клапа чрез рейката се движат и останалите.Компа засича мотора дали се движи ,за клапите не го е грижа.Ако мотора работи но тази клапа е блокирала тогава ще ти запише и грешка за вихровите клапи.Р1109 е малко относителна в тоя случай но все пак насочва към проблема.Може и сензора за барометричното наллягане да дава отклонение.

При запален двигател пробвах да я местя но не реагира без газ и с пълна газ посоката е една и съща. Дано е от там проблема че вече положението е на никъде. Нито да продължа да наливам нито да я хвърлям. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако мотора е изправен е добре.Затапват колектора и го оставят да се движи свободно.Ако е прецакан или друг мотор или софтуерно премахване,но не е желателно,защото се нарушава горивната карта.Все пак не са толкова страшни нещата.Колата си заслужава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×