Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
nv952

Влизане в авариен режим след 140 км/ч

Recommended Posts

Какво става с  тая кола тоя месец....ба мамаму!
През последните 3 седмици,всяка седмица по нещо и умира :(

Карам си преди малко към Бургас по магистралата с 140 на автопилот и рекаx да натисна газта малко повече, преди края на магистралата ей тъй за кеф  и  изкл автопилота,давам газ и като стигна към 150 км/ч , светна лампата с гаечния ключ и аз пуснах газта.
Скоростта падна на 110-120,лампата изгасна и мощността се върна,но не посмях пак да пробвам че не ми се прибираше с пътна помощ :D
 

правих теста с педалите,ама не ми изписва ЕСП 00000 и не знам защо не се получава.Пробвах няколко пъти за да видя дали е записала няква грешка.
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пренадува турбината. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прочетете я с Опком,ще си каже болката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1.08.2018 г. at 17:35, Скорпио написа:

Глупости.

Щом са глупости поясни ти какъв е проблема за да се изказваш така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вакуум пътища!Не се знае какво без диагностика.Ако турбината пренадува,да се е пръснала.Уважавам мнения,но в случая нищо не може категорично да се каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вакум пътища или някой датчик се е скапал.Пак повтарям,вържете я с оп-ком и ще стане ясно какъв е проблема.Така само гадаем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 20 часа, Скорпио написа:

Вакуум пътища!Не се знае какво без диагностика.Ако турбината пренадува,да се е пръснала.Уважавам мнения,но в случая нищо не може категорично да се каже.

Когато почне да пренадува турбината,компютъра реже подаваното гориво за да предпази двигателя и турбината от претоварването и колата влиза в авариен режим.Като върне педала и влезе в неовходимите параметри лампата гасне и мощноста се връща.Грешката обикновено е Р0234 .При недостатъчен надув компютъра го приема като пробив във въздушния тракт.Факта, че няма записана грешка значи,че е имало някаква аномалия (под 4 секунди) затова теста с педалите не е дал резултат.И да я дигностицира сега няма да покаже нищо.Трябва релно време в различни натоварванияда види какво става,но тогава форума няма да е необходим. Тук даваме само предполагаеми причини,без диагностично доказани проблеми.Факта,че не се обажда повече,доказва ,че съм прав.Според мен всички теми без краен резултат трябва да бъдат премахнати.И пак казвам най-важни са симтомите,диагостиката е само помощтно средство.

Редактирано от FGRC
проблем с клавиатурата
  • Харесване 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, FGRC написа:

Когато почне да пренадува турбината,компютъра реже подаваното гориво за да предпази двигателя и турбината от претоварването и колата влиза в авариен режим.Като върне педала и влезе в неовходимите параметри лампата гасне и мощноста се връща.Грешката обикновено е Р0234 .При недостатъчен надув компютъра го приема като пробив във въздушния тракт.Факта, че няма записана грешка значи,че е имало някаква аномалия (под 4 секунди) затова теста с педалите не е дал резултат.И да я дигностицира сега няма да покаже нищо.Трябва релно време в различни натоварванияда види какво става,но тогава форума няма да е необходим. Тук даваме само предполагаеми причини,без диагностично доказани проблеми.Факта,че не се обажда повече,доказва ,че съм прав.Според мен всички теми без краен резултат трябва да бъдат премахнати.И пак казвам най-важни са симтомите,диагостиката е само помощтно средство.

Напълно съгласен!👍

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се обаждам щот още си карам така :D
Прави го над 3 000 оборота и тоя месец го направи 2 пъти и на около 2 800 ама преди като върна газта и лампата изгасваше а сега трябва да изкл двигателя и да го запаля пак и лампата не свети!
Гледам че и рейката на виxровите клапи май се е откачила?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Гледам че и рейката на виxровите клапи май се е откачила" - ето ти една възможна причина за проблема, че да не кажа и ПРИЧИНАТА. И при мен беше същото когато се беше откачила рейката. Клапите се въртят свободно от вибрациите и в даден момент не постъпва достатъчно въздух и двигателя влиза в авариен режим. Оправи ги, че си е опасно - ще тръгнеш да изпреварваш и ако влезе в авариен режим...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвън тази рейка вижда ли се?И къде се намира?Просто не съм запознат много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижда се под рейла м/у главата и колектора.Колата става мудна във високите обороти (2-3000).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Асолютно същото ми се се случи вчера карах с 140 натиснах още малко и на 150 не реагира педала на газта и светна аварината светлина,след това продъжих с по ниска скорост лампата  изгасна и нямаше повече идикация за проблем,колата е астра х 1.7 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето потвърждение,че проблема е в управление на турбината а не от вихровите клапи.1.7 доколкото знам е без вихрови клапи ,но с турбина с променлива геометрия.Клапана за управлението реагира по мудно и затова колата влиза в авариен режим.При всички коли с вакуумно управление се случва.Колегата пак не казва номера на грешката,за да кажем точно от къде е проблема.Сега грешката е записана в компютъра.Лампата с ключа гасне вече след запалване,а не преди това.

Редактирано от FGRC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×