Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Corsa

Смяна на двигател от 1.2i на C20XE

Recommended Posts

Така искам да попитам какво трябва да се сменя освен стандарните работи , скорости ,комп ,полооски ,ел инсталация ,тампони спирачки друго какво? Говорих с доста хора и ми говорят разни работи че имало голяма разлика на каква корса се слага мотора дали е от 1.2 или 1.6 ? Работата е там че съм сабрал така да се каже половината пари за двигател комплект и ако трябват още допълнителни работи да търся друга алтернатива :flag_opel:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Така искам да попитам какво трябва да се сменя освен стандарните работи , скорости ,комп ,полооски ,ел инсталация ,тампони спирачки друго какво? Говорих с доста хора и ми говорят разни работи че имало голяма разлика на каква корса се слага мотора дали е от 1.2 или 1.6 ? Работата е там че съм сабрал така да се каже половината пари за двигател комплект и ако трябват още допълнителни работи да търся друга алтернатива :flag_opel:

Що не питаш crazyking-а той е на финала вече. А за твойта до колкото знам и окачването е различно на по-силните корси и кормилата рейка и ... бе много неща са. По-добре ако искаш вървеж сложи някой мотор за 300-500лв комплекта и с още 300-400 я направи като хората. Избор много C20NE, C18XE, C18XEL ... някакви такива. Че у софийско има и майстори дето и климатик ще ти сложат, щом са успели да вкарат 2.5-цата с климатик в туй купе...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много са работите които ще трябва да сменяш ще се преправят радиятори , главините на колелетата цялата спирачна система , окачването също ще се преправя защото с тия пикливите носачи на корса и една кекава стабилизираща щанга отпреде ме съмнява да издържат на тягата на 2.0хе . Общо взето за цялата работа си приготви едни 2500лв и то минимум и тогава почвай иначе ще почнеш и като нямаш кинти освен че ще си без кола и няма да се знае кога ще я събереш. Другият по-лесен вариянт е продай си корсата и си търси готова направена с 2.0хе , гледах такава направена и със оптичен тунинг отвънка за 5000лв , които твоята ще надмине ако почнеш да я правиш като тази която видях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип точно това щях да казвам за окачването и аз я се наведи под някои GSI корса отзаде под моста и виг какво има в самия мост .... подсилен е и куп и др неща аз до скоро бях мн навид понеже съм с сужата кола като твоята ... не вярвах че е чак толкова различна тая корса ама се оказа че щом GSI приправят яко за да стане на C20XE ,значи работата е сериозна ... аз лично се спрях на извода че по добре да я продам ... и да зема готова 2000 кубикова какот каза колегата нагласена или 1.6 GSI и тои си върви ... но мн приправеяне брат по това 1.2 бих казал всичко се сменя ама всичко ,тампони реики радятори бензинови помни цялостно окачване джанти и какво ли още не просто ако тръгнеш да изброяваш трябва да изброиш цялата ходова част и всички електроники и тем подобни .незнам то човек като се замисли на днешните времена по добре д аси направи своята кола от колкото да купува нова по голяма ,несе знае на нея ко и има ... аи трябва д апочваш от нула да я правиш пак както на теб ти харесва ... е сега нали това е смисала да градиш повече и повече .... лично мнение по добре си купи готова ! и аз като теб желая да си сменя мотора ама .... то асамо купето ми остава от старата всичко др сменям ...

Редактирано от vencity

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз така си мислех че ще трябват доста работи да се сменят :sad-smiley-046:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
и аз така си мислех че ще трябват доста работи да се сменят :sad-smiley-046:

Неси мисли то си е направо така ,само купето ще е старото :opel_forever: направо е лудница трябва бая пачка за да стане C 20 XE по лесно щее някои GSI или пук още по лесно направена готова ,и аз съм на същотото в момента ... боядисах моята всичко ала бала ама ... то хубаво ама ... искам по голям двигател и от кога питам еи комщията работи в опел ... и тои прави такива трансплантациии на една негова астра направия спор няма ама тя беше и преди с голям мотор ... сега е с една астра от новите OPC само на лепенки 1.8 ама бая пари хвърли по тея коли имаще корса 1.4 и се отказа да я прави с ХЕ ... странно защоли ,поради същата причина като моята и твоята ,успех колега !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами за C20NE, C18XE как стоят нещата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по същия начин....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ами за C20NE, C18XE как стоят нещата

само моно инжекцииите пасват с наи малко приправяне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си решил да я правиш за да върви повече за малко пари вземи и сложи С16НЗ целият мотор струва около 300лв със ск. кутия и инсталация и ще се сложи лесно пък за такава корсичка ще си върви доста добре .

Редактирано от aan_astra

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ако си решил да я правиш за да върви повече за малко пари вземи и сложи С16НЗ целият мотор струва около 300лв със ск. кутия и инсталация и ще се сложи лесно пък за такава корсичка ще си върви доста добре .

ами нали това му викам колега че монотата съвпадат и няма да има проблеми с това и щв върви доста ,и няма даимаш главоболия и да хвърляш много пари ! тампони радятори .... съвпадат .!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е каква ще е разликата тогава 1.6 и 1.8 моно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

блоковете - единия е смал блок а другия биг блок - за да ти пасне без прептравяне трябва да вкараш мотор със смал блок (най-големия такъв е 1.6) на който блока е колкото на твоя; големия блок да го вкараш ще е точно толко лесно колкото и ХЕ-то...

а иначе за свестно присаждане си приготви минимум още толкова пари колкото ще дадеш за мотора (това за ХЕ-то) и търси някакви сериозни хора които са го правили...

според мен също най-добрата ти оферта е за 1.6 мотор - даже скоро гледах че се продава тука един хубав... най-малко главоболия, а пауъра в сравнение с това 1.2 ще го усетиш 101% :icon_mrgreen:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай ХЕ и не взимай акьл от хора които не са минали по този пьт мойта преди трансплантациата сьщо беше 1.2моно не е чак така както го описват някои колеги просто се опитват да те разобедят место да те стимолират.

 

А ХЕ-то ще го усетиш на 200% :mhihi: ако не вярваш на мен попитай некой от колегите вьв форума с такива корси.

Редактирано от beos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Слагай ХЕ и не взимай акьл от хора които не са минали по този пьт мойта преди трансплантациата сьщо беше 1.2моно не е чак така както го описват някои колеги просто се опитват да те разобедят место да те стимолират.

извиняваи колега ама лично от моя страна намерения да го разобеждавам нямам нито завиждам .... несам казал несам си купил и аз такув двигател ... просто споделям според мен какво ми е мнението мисля че всеки има право да каже това което мисли ,теи като гледам маи скоро ще спирам да пиша а само ще чета ... ! Аи спор няма че GSI е по лесно да се направи отколкото моно ... лично мнение !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и за6то ако не е таина вооб6те 6те сменя6 целият мотор с си4ко изброено

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
и за6то ако не е таина вооб6те 6те сменя6 целият мотор с си4ко изброено

 

 

Защото това ритнато 1.2 е можеби 60 коня и за друго освен за ГРАДСКО каране не става докато 2.0 16в е 150 коня и навсичкото отгоре става да си правиш як кеф с него ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Защото това ритнато 1.2 е можеби 60 коня и за друго освен за ГРАДСКО каране не става докато 2.0 16в е 150 коня и навсичкото отгоре става да си правиш як кеф с него ...

и къде ще си го правиш тоя кеф на село ли :61: До година максимум две още ще стане пълен БИГ БРАДЪР и по пътищата и в градовете само с камери и радари и къде ще го караш това 20хе като ограничението на магистрала по закон е 130 ,а за останалите пътища е 90км които спокойно маже да развиваш и с 1.2 мотор. Ако си в Германия да нямаш ограничение на магистралите карай колкото си искаш да си правиш кефа с такава кола ама в България то освен че няма пътища ами и ще завалят камари с актове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аа туй с камерите няма да стане скоро. Не забравяй че сме си у българия :) А за кефа от карането... винаги ще има къде да покараш. Аз лично в 1.6 моно не мога да намеря грам удоволствие ти за 1.2 ми говориш. Какво значи върви...ми не върви, качваш 2-ма човека и установяваш че баирите все още са стръмни и камионите бързи и не можеш ги изпревариш. Според мен перфектния вариант е не 20ХЕ понеже е скъпо, ами едно С18ХЕ понеже се намират евтино, дори 1.8 екотек или 2.0 са по-оферта понеже получаваш конете на много по-ниска цена. Онуй момче дето има бяла корса в подписа и люпи пуканки му отиваш на гости слагате мотор и караш. 20NE за малко да го забравя ама хуу че се сетих :) недостатъка му пред 1.8 моторите с 16 клапана са единствено разхода на бензин и малко по-малкия вървеж но пък е доказано евтин и корав мотор. Изброените от мен алтернативи се намират до около 400лв с кутия и всичко необходимо за слагане в кола. Една лека ревизия до около 500лв и ... ето ти вървячка. Слагането ще е филм! Но с набирането на подходящите части... може да стане. Има и втори вариант - правиш корсата варел с мотор използвайки килограмите и и си вземаш втора кола за возенеее.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
аа туй с камерите няма да стане скоро. Не забравяй че сме си у българия :) А за кефа от карането... винаги ще има къде да покараш. Аз лично в 1.6 моно не мога да намеря грам удоволствие ти за 1.2 ми говориш. Какво значи върви...ми не върви, качваш 2-ма човека и установяваш че баирите все още са стръмни и камионите бързи и не можеш ги изпревариш. Според мен перфектния вариант е не 20ХЕ понеже е скъпо, ами едно С18ХЕ понеже се намират евтино, дори 1.8 екотек или 2.0 са по-оферта понеже получаваш конете на много по-ниска цена. Онуй момче дето има бяла корса в подписа и люпи пуканки му отиваш на гости слагате мотор и караш. 20NE за малко да го забравя ама хуу че се сетих :) недостатъка му пред 1.8 моторите с 16 клапана са единствено разхода на бензин и малко по-малкия вървеж но пък е доказано евтин и корав мотор. Изброените от мен алтернативи се намират до около 400лв с кутия и всичко необходимо за слагане в кола. Една лека ревизия до около 500лв и ... ето ти вървячка. Слагането ще е филм! Но с набирането на подходящите части... може да стане. Има и втори вариант - правиш корсата варел с мотор използвайки килограмите и и си вземаш втора кола за возенеее.

 

 

 

:drive: :th_up: :th_up: :th_up: :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×