Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Opel_Fan007

Corsa C 1,2 75 ps Гарнитури или..?

Recommended Posts

       Здравейте колеги!

 Имам следните въпроси към вас, и се извинявам, ако се повтарям, но не намерих в търсачката еднозначна информация!

( Живеем в Германия) Колата ни е на 88К ,  модел 2003, карана от немска баба, без пропуск в смяната на консумативи. При нас е от 10 к , грижим се също добре за нея. Кара се по 4-5 км на ден само градско ( детето на градина и обратно), където моторът не може да се загрее изобщо. Сменяме маслото(5w30 пълна синтетика) на всеки 5 К ( по веднъж годишно) , не сме я пришпорвали по магистрали и т.н. Винаги с добавка Liqui Moly 3721 Cera Tec .

 Днес я оставих на  сервиз за смяна на масло и спирачна течност, и майстора ( който познаваме от 4 години и се грижи за другата ни кола) се обади да ни каже, че 

 в коритото изглеждало много зле(кафяви отлагания и бяла слуз), и бил на 100% сигурен , че гарнитурата на главата е дефектна!

 Колата си пали от първият път! Не играят оборотите!

Двигателят мърка! Никога не е светвала, която и да е лампа!

Мощност и т.н , както винаги...

Антифриза си стои на същото ниво, като от преди 2 години!

Няма  бял дим отзад, или каквито и да е мириси! Даже като ходихме преди 7 месеца на TÜV, инженерът ми каза, че коефицентите на изхвърляните газове били като на нов двигател, и да не сме мислили да я махаме!

 

  Според немските опел-форуми, всичко може да е само от малкото каране на ниски обороти.... 

 

  Вие какво смятате? Имам ли основание да се тревожа, или майсторът се опитва да ме прецака с ремот за 800-1000 евро..?

 

   Благодаря Ви предварително...!

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бързай, почисти малко слузта, карай колата от време на време по аутобана с високи обороти и почакай да се стопли времето. Тази слуз може и да изчезне. Образува се най-вече при студено време и както немците казват - каране на ниски обороти. Ако бабата никога не я е карала на магистрала, има малък риск като я напънеш да възникне проблем. И майсторът рано или късно ще те прецака... И той трябва да живее...:biggrin:

  • Харесване 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и от присадката да е.Самата тя прилича на пресечено масло.

И е нормално да се появи конденз при къси разтояния, но първо се забелязва на капачката за наливане на маслото.  

  • Харесване 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато се кара на къси разстояния и не може да загрее е възможно да се появи конденз, който да направи подобни отлагания. Сменете маслото и вижте след 500-1000км същата "боза" ли ще е както сега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви много..!

 

И аз стигнах до заключението, че не трябва да се тревожим- смяна редовно на маслото, и от време на време да я качвам на магистралата...

Аз проверявам маслото всеки месец, и цветът му  винаги е бил светъл и чист на щеката.

Напълно възможно е, и добавката да е допринесла за цветовото многообразие, долу  във ваната.

Майстора ще трябва да почака, докато ми светне лампата и притрака мотора :biggrin:!

 

    Безаварийни километри на всички ви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×