Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
sealubo

Данни от МАФ и МАП датчици

Recommended Posts

Привет,колеги!
Моля някой колега с мотор като моя : А16XER , който е правил диагностика със собствен уред 
или в сервиз, може ли да даде информация за показанието на МАФ датчика ,колко g/s  е въздуха 
на празен ход и колко е при 2500 - 3000 об/мин. За други автомобили има такива данни като референтни 
стойности,но аз не мога да открия за моя двигател. 
Подозирам,че данните,които дава моя МАФ са занижени : на празен ход ( 780 об/мин): 1.93 g/s  и  при 3000 об/мин : 7.6 g/s.

Също да питам още :
МАП датчика пък показва - на празен ход ( 780 об/мин.) : 26 кРа   , и при 3000 об/мин. :  26 кРа. И това не е ясно дали е така.
Това показва моя кЕтайски скенер.

Ако някой намери време и желание ,моля да се обади с някаква информация. (  Астра J  , 1.6 , 2010 г. )
Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

За какво са ти нужни въпросните стойности? Аз съм с A14XER и понякога имам притрисане и гаснене при първия старт. Грешки няма, свещите са ми нови. Четох, че и при твоя мотор го има този проблем. Сменях клапана за бензиновите пари- няма ефект. Конкретно при мен - 2-4 г/с трябва да е стойността на МАФ.Не ми е проблем да измеря и с друга апаратура въпросните стойности (имам поне още 3 диагностики)

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,колега.

Исках да почерпя малко инфо от колеги,които си "наблюдават" колите и имат някакъв опит с диагностициране.

При мен се увеличи изведнъж разхода (карам предимно градско) и затова почнах да следя с "KONNWEI 850" скенер данните.

Смених МАП датчика (имах малко подобрение) ,но разхода остава все още висок.Исках да уточня колко регулира МАФ датчика 

при моя двигател,за да не купувам нов,защото пишат някакви "богаташки цени" от 250 - 350 лв !!!! Все пак съм беден българин.

Относно твоя проблем,колега - съмненията може да са :

- състояние на инжектори (пикаещ инжектор,задръстен инжектор (и) , кабел ,закъсан към инжектор, задавяне от инжектор....

- налягане на горивна помпа(трябва да го дава скенера - около 4 кРа) , а може и горивен филтър ?

- запалителна бобина  - пробив на някоя от лулите ( при мен имах 2 лули пробили ,които открих като си купих скенера)

- някои дросели след 60-70000 км почват да дават дефекти (моя се скапа на 68 000 км.)  ,което обаче трябва да се покаже от скенера -

   той дава проценти или градуси на отваряне и може би трябва да му обърнеш внимание.

- изследвай данните от скенера в момента на стартиране на двигателя ,после като загрее -на празен ход, после при 1500-2000 об/мин.,

   и при 3000 об/мин. Като ги сравниш,можеш да прецениш как ти работи мотора и евентуално къде да обърнеш внимание.

Вероятно има още много други проверки и преценки  ,но аз не съм специалист ,а обикновен българин,аматьор-шофьор , поради което 

и питам за евентуално компетентно мнение.

Успех,ако решиш да действаш сам.

Поздрави

 

 

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×