Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
dreamfool

Смяна на датчик на колянов вал или обезвъздушаване на горивна система

Recommended Posts

Здравейте, колеги. След обслужване на мотора - смяна на масла и филтри, колата изгасна в движение на два пъти, докато бе на свободна предавка. Моторът е z17DTH, с ръчни скорости 101к.с.

Какво свети? - На таблото първо се появява сигнал за ниско ниво на маслото, после светва сигнала за акумулатора. При първото загасване, при движение по наклон с 60км/ч след като натиснах педала на газта, колата продължи да се движи и контролните лампи угаснаха. При втория случай в рамките на един ден, реших да спра. Изгасих колата и успях да запаля на 3тия път. По таблото светеше само сигнал за ниско налягане на маслото и акумулатора.

В опком излезе грешката P0335 - Crankshaft Position Sensor "A" Circuit Open (29)  - Not present. Доколкото разбирам е датчик за колянов вал. Той ли е наистина?

При смяната на горивния филтър - напълнихме системата с гориво докато не прелее. Отделно на колата има монтирана ръчна помпичка с възвратен клапан, която да качи гориво в горивното филтърно отделение, за да няма въздух. Там също напомпахме 3 пъти, преди да запалим. Проблема се появи 200км след това. Нивото на маслото е нормално.

Тъй като повечето мнения тук за смяната на датчик за колянов вал са, ако свети чека питам на къде да се насоча.

Благодаря предварително.

Редактирано от dreamfool

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом излиза тази грешка,трябва да се насочиш към датчика.

Тези лампи за маслото и алтернатора са светнали,защото двигателя е изгаснал в движение .

Имах преди време същия проблем.Вземах от една морга датчик за проба с уговорка да го върна ако има проблем.Замерих двата датчика и се оказа че имат разлика с около 1000ома .Смених ги и проблема приключи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, Стоян. Благодаря за съвета. Поръчал съм го и когато го сменя ще пиша дали той е била причината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето малък ъпдейт по темата. Датчика е сменен с оригинален такъв на Бош. Новият датчик показваше 834 ома, старият 938 ома. Беше си оригиналния, прозиведен през 2004г. Симптомите са следните ( поне при мен бяха такива) - при достигане на работна температура на двигателя, спираше подаването на гориво в двигателя на свободна предавка и той се изключваше в движение. След това колата запалваше на 3тия път, имайки в предвид, че навън времето е студено и той бързо се охлаждаше. Много добро видео има тук.

Нещо важно - при мен не е светвал чека на мотора, но грешката в ЕCU-то се записваше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×