Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Marin Gatev

Проблем с оборотите

Recommended Posts

Здравейте колеги ,

Карам Опел Вектра Б 1.6 моно 75к.с. ,след отварянето на главата се появи проблем с оборотите , сутрин запалвам лесно без значение дали е газ или бензин , автоматичният смукач вдига до 1000 обр. и като загрее пада на 600-700 обр. и понякога гасне .Чека не свети на бензин само на газ . Ходих на диагностика два пъти , нищо не показва , смених стъпково моторче , лампсонда , махнах катализатора и смених всички маркучи на вакуумите . Но проблема си остава същият , бих желал някой да ми даде съвет . Благодаря Ви и до скоро

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако действаш като много други колеги, вкл. и аз, следващите детайли за проверка и смяна могат да бъдат потенциометъра на дроселовата клапа и температурния датчик. Най-накрая може и компа, ако случайно проблемът не е в лошите връзки и спойки...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеи  колега , как мога , да разбера,дали е птенциометар и ли температърен дат4ик, или комп, като диагностиката непоказва ништо, а вазмойнолие да е компа, за6тото ми селу4и 4е ми светна лампата за зарейдане и ас се осамних 4е незарейда и при работе6 двигател махнах клемео на акомолатора да видч дали зарейда и двигателя се изфорсира и ас го огасих , но ми даде силен ток 17 волта, и послеми се повреди радиото  и след време таблото,обортомера и километража

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диагностиката не може да хване винаги всички дефекти. Сменяш наред и това е. Дано да не си направил някоя поразия, като си откачил акумулатора... Бях чел някъде из форумите, че преди потенциометъра слагали допълнително съпротивление, но за това ти трябва специалист. Играещите обороти са стара болест на Опел и няма универсална рецепта. Играеш си и пробваш до припадък...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sdravei kolega vkarvah q v golqm serviz v Pleven zamerilisami temperaturniq dat4ik i kazvat 4e raboti ,  i poneje nqma kakvo da napravqt mi slojili edna lamarinka na erger klapana , dane gasnee po nqkoga, no tova nere6ava problema, oborotite sa 700 ,  kakva poraziq moje da sam napravil s mahaneto na klemeto , ti v koe se samnqva6

Редактирано от Marin Gatev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 18 часа, Marin Gatev написа:

Sdravei kolega vkarvah q v golqm serviz v Pleven zamerilisami temperaturniq dat4ik i kazvat 4e raboti ,  i poneje nqma kakvo da napravqt mi slojili edna lamarinka na erger klapana , dane gasnee po nqkoga, no tova nere6ava problema, oborotite sa 700 ,  kakva poraziq moje da sam napravil s mahaneto na klemeto , ti v koe se samnqva6 , vzmojnolie da e MOPA, za6to se 4ustva , 4e nqkoi vakom neraboti , vse edno  e izvaden i darpa vazdoh

 

 

Редактирано от Marin Gatev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, но нищо не ти се разбира...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ufer написа:

Съжалявам, но нищо не ти се разбира...

маисторите се казват 4е е ваком но кои немогат да разберат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При това положение сменяш всички вакууми с нови. И пробвай двете неща, които посочих по-горе. Това е най-евтиният вариант. По-скъпият е да смениш майсторите, но и те ще сменят всичко това и няма гаранция, че проблемът ще бъде решен. Плащаш двойно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво е правено по двигателя ?

гарнитурите на всмукателния колектор пипани ли са ?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеи колега , сваляна е главата за пасване на клапаните и смчна на гуми4ките на клапаните и като 4ели от там се полу4и това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вазможнолие от това да даржи ниски обороти и понякога да гаснее, закарах е в сервиз и казаха 4е   вси4ко са замерили  нчмало при4ина  но ми затапиха ергера клапана с ламаринка да не гаснее поне 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

но тч пак си дарйи ниски обороти,но забелязвам 4е пончкога вдига обороти малко над 1000 и после пак ги сваля на 600, 700 все едно 4е дрпа ваздох  и варви тромаво, по4на да ми гори масло

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 ходих на диагностика пак и ме питаха дали 4ека ми свети на бензин и ас им казах 4е несвети  само свети на гас и пончкога гаснее и ми касаха да си огледам  гарнитурите и марку4ите на вакомите , ас смених вси4ки марку4и на вакомите,  но гарнитурата на колекторните траби като4ели нее сменяна,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×