Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
gena_bs

Няколко проблема Astra F X16SZR

Recommended Posts

Здравейте колеги!

Имам няколком проблема, които ме занимават от около месец.

Надявам се на някакви насоки къде да търся причините.

1.Появиха се вибрации при тръгване от място. Работата май отива на съединител или нещо около него.

В резултат чувам в двигателния отсек горе вдясно (от пасажерската страна) едно звучно почукване на метал в метал.

При преминаване на легнали полицаи не се чува дрънчене, но при макадам се появява.

Преди седмица в сервис провериха пред мен ходовата част, но не откриха причина за вибрациите и дрънченето.

Не е изпускателната система, защото я проверявахме няколко пъти дали всичко е закрепено.

2.При тръгване назад ми светна постоянно Check engine.

Загасих го и след около 15с старирах отново. Индикаторът вече не светеше.

Онзи ден я закачихме на диагностика и нямаше никакви грешки.

Миналата година по същият начин ми светна чека, но в движение. И отново нямаше записани грешки.

Причината тогава беше, че се беше спукала тръбата между средно и крайно гърне.

Вероятно, както и сега има някаква връзка с показанията ламбда сондата. Пак имаше проблеми с гърнето.

Поне още една грешка трябваше да има, защото светна и ABS.

Вдигнахме колата с работеш двг, за да проверим за течове след обслужването. И предните колела леко се въртяха.

Въпросът е защо няма записани грешки?

Акумулатор, предпазители - нищо не е горяло, разкачвано или сменяно.

3.Двигателят при първо стартиране студен държи около 1400об/мин. За около 2 мин празен ход оборотите слизат на нормалните около 850.

Дотук всичко е нормално.

Когато тръгна, обаче, неизвестно защо отново се качват на 1400. За да се нормализират, трябва да изключа двигателя и да го стартирам.

Преди този проблем го правеше при загрят двигател и само лятото.

Онзи ден почистиха пред мен в сервиз step motor и ЕГР, но ефект никакъв.

Някакви настройки на step motor необходими ли са след почистването?

4.В сервиза тестваха кабелите на свещите, защото двигателя не работи равномерно.

Не знам как се нарича уредът, но изглежда като писалка и има светлинен индикатор. Кабелите се оказаха ОК.

Показа пробив на единия извод на блок бобината. Има теч на масло от основата на бобината и може и това да е оказало влияние.

Вече поръчах О-пръстен и се надявам да отстраня проблема.

Как мога да измеря дали наистина има пробив при работа на двигателя? Мегаомметър или някаква друга методика? Може ли да се разчита на показанията на обикновен мултимер?

Каква марка блок бобина да купя, ако наистина тя е проблемна?

ERA (Испания), HUCO (Hueco, Hitachi) или Mobiletron (за пръв път я чух тази марка)?

Последната ми я предложиха за 110лв., другите две са между 129 и 140лв. Останалите марки са минимум два пъти по-скъпи.

Редактирано от gena_bs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×