Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
opel fan

Продавам "Една Астричка купенце"

Recommended Posts

Здравейте,

 

Стигна се до момента да пусна обява и за моята Астричка. Честно казано ми е трудно и не знам от къде да започна, но ще стартирам от това как излезе от магазина/шоурума на Опел на 1.10.2008 г. с пробег от цели 6 км. :icon_biggrin:

 

Двигател – 1.9 CDTI 16V – 150 к.с./320 НМ

Код на двигателя: Z19DTH

Скоростна кутия – 6-степенна ръчна

Код на скоростната кутия – М32

Изпълнение – Козмо

 

Стандартно оборудване за Козмо:

Спортно шаси - занижено

4 въздушни възглавници

ABS - система против блокиране на спирачките

Сервоусилвател на волана

Електрически прозорци

Централно заключване

Пълноразмерна резервна гума

3 облегалки за главите отзад

Индикатор за сервизен интервал

Черни уреди в арматурното табло

Радиаторна решетка с хромирана лайстна

Брони с лайстни в цвета на купето

Двойни лампи за четене отпред и отзад

Затъмнени фарове

Лайсни на вратите в цвета на купето

Странични дръжки в цвета на купето

Лайсни на покрива в цвета на купето

Тънки хромирани пръстени на контролните уреди

Един сгъваем ключ

Отоплителни канали за задните седалки

16х6,5 алуминиеви джанти - Elegance

Борд инфо дисплей

Фарове за мъгла

Двутонов клаксон

Централна конзола - черен пиано лак

Сенници с осветление

Кутия за очила

Кожен волан

Осветени огледала в сенниците

Осветление на вътрешните дръжки на вратите

 

Допълнително оборудване, което е поръчано:

Лак металик

Кожена тапицерия - Saddle Brown

Декоративни лайсни в купето - Zebrano wood

Странични огледала с електрическо прибиране и подгряване

Ксенонови фарове

Борд компютър

Аларма

Радио CD30 MP3 със 7 тонколни

Автопилот

Заден парктроник

Асистенция при стартиране по наклонен участък от пътя

Сензор за спаднала гума

Отопление на седалките отпред

Отоплителни канали за задните седалки

Измиване на фаровете под налягане

Климатроник

Сензор за чистотата на въздуха

Радиоуправление от волана

Делима задна седалка 40/20/40

6-степенна регулируема шофьорска седалка

ESP

Спортен режим

Хидравлика с променящо се усилие спрямо скоростта

 

Цената на автомобила при излизането от магазина беше 44740 лв.

 

До тук със стандартните неща. От тук нататък колата премина през много фази на развитие и доработки, които могат да бъдат видяни в темата за колата (може да се види тук). Не мисля да описвам всичко подробно, тъй като има тема с над 30 страници, където съм информирал за (почти) всяко едно нещо, което е правено по колата. Ще се опитам да опиша какво е състоянието на колата в момента след почти 150 хил. км. заедно, разделяйки го по категории.

 

Екстериор

Астрата е с кит на Ibherdesign. Кита се състои от добавка за предна броня, добавка за задна броня и прагове. Тъй като целия кит дойде от производителя, не знам дали поради транспорт или други причини, но беше почти невъзможно добавките да се сложат на броните без доработки (страшно много се разминаваха), поради което взех решение да се свалят оригиналните брони и от бронята и добавката да се изгради една изцяло нова броня, която да пасва перфектно. Отне много време и усилия, но резултата се вижда на колата. Предната решетка м/у фаровете е сменена с таква без емблема, отзад на капака емблемата също е премахната. Тъй като стандартанта боя е прекалено слаба, цялата кола е пребоядисана с боя и лак на Mobihel в цвят – BMW Black Sapphire. Доста по-тъмен цвят от стандартния черен на Опел. Джантите са 19“ Tomasson TN1 с гуми 235/35/19 Continental Sport Contact 5P. Джантите съм ги поръчвал директно от завода в Германия. Тъй като целта беше колата да е тъмна, джантите също не са със стандартния светъл цвят, а са боядисани в тъмно сиво. Вежди на фаровете и заден спойлер на капака от Ирмшер, слагани в Опел. Стандартната антена е подменена с тип „акулова перка“.Задното стъкло, както и задните странични стъкла са затъмнение с възможно най-тъмното и висококачествено фолио на Лумар. Стоповете също са боядисани с боята на автомобила, не са затъмнявани с фолио. Фаровете са затъмнени само в краищата, след което преливат и пред крушките са изцяло прозрачни, за да няма намаляване на осветеността, а и да няма проблеми с полицаите. Преди около 2-3 месеца си заминаха ксеноновите крушки и съответно ги замених с това, което според мен беше най-доброто – Osram Xenarc Cool Blue Intense. За разлика от стандартните ксенонови крушки,които светят почти бяло (цвета е 4150К), тези са доста по-сини (5500К) с цел по-готина визия като в сщото време осветеността е на същото ниво. Фаровете за мъгла също са заменени с ксенон с цвят (5000К), така че да светят максимално еднакво като цвят.

 

Интериор

Тук има няколко основни промени. Стандартното радио CD30 MP3 е заменено с мултимедийна система на Zenec, модел ZE-NC5010 с цветен тъчскрийн екран. Има радио, CD – чете MP3 и може да се гледат и филми, Bluetooth хендсфрий, навигация. Има и възможност да се включи и камера за движение на заден ход, както и усилватели и т.н. Едно от най-хубавите неща е, че има пълна съвместимост с бордовия компютър и управлението от волана, така че не се губи никаква функционалност. Стандартните педали са подменени с такива на Ирмшер с цел по-добра визия. Също така има и добавен подлакътник (тъй като в стандартното изпълнение нямаше), отново на Ирмшер. Осветлението на интериорва е сменено с ЛЕД крушки с светло бяла/синкава светлина. Тъй като маншоните на скоростния лост и на ръчната спирачка се бяха изхабили, взех нови, които са черни с контрастни бели шевове. За да е всичко еднакво, подлакътника също го дадох да се обшие с нова черна кожа и бели шевове. Сега всичко изглежда еднакво.

 

Двигател

Тунинг от EDS – Phase 1 – 200 к.с. / 430 НМ

Деактивиране на ограничителя на максималната скорост на 210 км/ч

Спортен панелен филтър – ITG Pro

Колата няма DPF фабрично

От както е излязла от гаранция, колата се кара единствено и само с масло Mobil 1 ESP 0W-40, което се сменя на всеки 15.000 км, въпреки, че препоръката е на 25.000.

На 105000 км. е сменен ангренажния ремък, водната помпа и всички ролки с комплект на INA и ролки на SKF.

Акумулатора е сменен миналата година, след като стария си замина.

 

Скоростна кутия

Стандартната скоростна кутия се предаде на има-няма 100.000 км и тогава реших, че е най-добре да отстраня фабричния проблем с неоразмерените втулки на 6-та предавка. Кутията е изцяло сменена с модифицирана такава с усилени втулки на 5-та и 6-та предавка от Mr.Gearbox в Англия. При смяната на кутията са сменени и съединителя и маховика.

 

Спирачки

Предните дискове и спирачки са сменени със такива на EBC Performance Series вентилирани, с цел по-къс спорачен път. Модела на дисковете е EBC USR1070, а накладките са EBC REDSTUFF DP3152OC. Дисковете не са по-големи, стандартния размер са, просто са с по-добри характеристики от стандартните. Разлика определено има.

 

Забележки

Механизма за прибиране на шофьорския колан не работи като хората и колана не се прибира сам бързо, а му трябва помощ. Механизма ще го поръчам от Германия и ще бъде сменен. Ако случайно колата си намери нов собственик преди това, ще му дам новия механизъм веднага след като пристигне.

Волана е доста захабен в горната половина, където обикновено се държи. Не ми остана време да го претапицират и него заедно с подлакътника, тъй като хората са на различни места. При първа възможност ще бъде претапициран. Определено качеството на волана е доста слабо звено. Колата нямаше 100.000 км, когато вече започна да става гладичък отгоре.

На топката на скоростния лост я няма пластмасата, ня която пише предавките. Карам така от над 60.000 км. тъй като в Опел ми обявиха цена от 75 лв, която е безумна за тази пластмаса. Хвърлил съм много пари по тази кола, но това е безумно. Опитах се да си намеря по сайтовете, но след като поръчах две и двете са оказа, че не пасват се отказах и си карам така.

Мисля, че това е всичко. Ако се сетя нещо друго, ще го добавя.

 

 

 

Вероятно има и други неща, които в момента изпускам, но вярвам, че гореописаното дава някаква бегла представа какво е правено по колата и какво е състоянието и. В секцията гараж има почти всичко описано за колата, до около 100.000 км. След това вече не ми оставаше толкова време и последните 50.000 км. не съм въвеждал нищо там. Като цяло сумата, която съм дал допълнително над цената, която платих в магазина е около 30-тина хил. лв. Мисля, че е излишно да казвам, но все пак да е ясно, че всякакви документи по колата, сервизни книжки и т.н. се пазят.

 

Цена

Цената, която ще търся за колата е 15000 лв. във вида, който е в момента. Нямам намерение да си свалям някакви неща от нея. Първоначално обявата ще бъде пусната само във форума, тъй като ми се ще да попадне в ръцете на някой фен.

 

Колата се намира в София и може да се види след предварителна уговорка.

 

При интерес, моля пишете на ЛС и ще се разберем за всякакви подробности.

 

Ето и актуални снимки:

 

037718261-big.jpg

 

037718262-big.jpg

 

037718263-big.jpg

 

037718264-big.jpg

 

037786108-big.jpg

 

037786109-big.jpg

 

037786110-big.jpg

 

Поздрави

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×