Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Здравейте,

От няколко седмици забелязвам,че като карам с една постоянна газ - не винаги, но честичко колата ми придърпва...карам с около 2500 оборота, на която и да е скорост и тя само присецва... от какво може да е?

Друго нещо, което ми прави впечатление е - сутрин си паля колата и си работи на смукач известно време,след като върне смукача колата работи равномерно пак,но от време на време притриса за част от секундата само...както си работи мазно за миг има едно като прекъсване и после пак работи мазно и после пак го направи няколко пъти и така. /Преди карах Citroen Xsara Diesel,и го правеше пак,но там бяха дюзите,но ефекта с прекъсването е подобен като при заминала дюза на дизелите/ След като загрее колата пак на празен ход като работи и се чува от аспуха едно мн леко дудуду... нещо такова... Попринцип колата си върви не гасне,други проблеми няма,ама съм се огледал в тва,защото ми го прави всяка сутрин...а също и като загрее малко по тромаво набира от колкото като е студена?

 

Корса 1.6 16 Клапана Екотек 106 коня.

 

:dontknow:

 

Edit:Забравих да ви питам, може ли да споделите какъв го дават разхода на маслото при този двигател?

Редактирано от Vinchenzo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

още от сега ти препоръчвам да я закараш на диагностика ... може да са доста работи !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега наистина бягаи на диагностика ... а за разхода имасх ли бялата книшка на опел която трябва да има колата ти ? ако я има виш в края на книшката намираш модела на двигателя буквеното означение и малко по надоло има разхода на маслото . Само да споделя и че при мен започна проблема така ... и се оказа EGR клапана

Редактирано от vencity

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
колега наистина бягаи на диагностика ... а за разхода имасх ли бялата книшка на опел която трябва да има колата ти ? ако я има виш в края на книшката намираш модела на двигателя буквеното означение и малко по надоло има разхода на маслото . Само да споделя и че при мен започна проблема така ... и се оказа EGR клапана

 

И какво го прави тоя клапан? Затапи ли го или?

 

Дават ми разход на 100 км 0.075л. Демек на 10000 км ...... :shocked:

Редактирано от Vinchenzo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не питаи какво ... че ми искат 400 лева все още за него ... а като го затапя ... мучи колата поне при мен на някои колеги им понася по добре двигателя с затапения отколкото да си работи както трябжа ... а за разхода на маслото ... ха незнам ;\\\

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Астра и на мен взе да ми дърпа от около седмица. Първо мислих да не е от бензина, че тъкмо предната вечер налях нов. Но онзи ден сложих А98 да "концентрирам" съдържанието на резервоара и пак същата работа. Вярно, че първият ден беше много зле докато сега само от време на време го усещам, но не се е оправило. Ще се ходи на диаг явно, добре че знам един спец - миналата година ми откри един термодатчик от раз, от който се давеше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиши после какво е станало. А от термодатчика какво ти правеше колата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато е топла запалва и угасва почти веднага (от време на време, не винаги). Оказа се, че мери ниска температура, вкарва много гориво и я задавя. Двама полу-майстори ми предлагаха да сменям я кабели я други неща (една бобина смених така без нужда). От кой град си?

Редактирано от =-=

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ти върви повече когато е студена защото сместа е по богата така,че е нормално. Хъм притрисане.Кабели,свещи,палец,капачка ? Аз имах подобни проблеми точно като при теб но след няколко седмици започна да си работи на колкото си иска цилиндъра. За 80 кинта купих свещи кабели капачка палец смених ги всичките и колицата ми спи. Така,че не ми се струва да е толкова сериозно. Пробвай с кабелите капачката палеца ако имаш такива работи незнам как е при пълната инжекция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как си взел за 80лв свещи и кабели - за екотек искат 104лв само за кабелите. И аз имам съмнения че ми спират някои цилиндри за малко като придръпва, но доста пъти проблема се оказва нещо доста различно от предполаганото.

Редактирано от =-=

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още ли не си разбрал какво И е на колицата :confused:

И да ви кажа на моя Екосекс му сложих кабели на Топран за 48лв. Върви си доволно и с тях. Не е нужно да са "маркови".

Редактирано от MonSHERovA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин колата ми скъса нервите! На път за работа - без значени 2-ра, 3-та скорост с около 2-3 хиляди оборота колата постоянно придърпваше и то много яко, все едно бензина свършва и пак качва бензин и така постоянно, като си и настъпвам педала стабилно не го прави... само на равна газ го прави. Възможно ли е да е потенциометър на дроселовата клапа? Утре мисля да я разглабям и да го чистя нещо знам лии?!

 

:sad-smiley-046:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Не знам как си взел за 80лв свещи и кабели - за екотек искат 104лв само за кабелите. И аз имам съмнения че ми спират някои цилиндри за малко като придръпва, но доста пъти проблема се оказва нещо доста различно от предполаганото.

Не се уточних за кой двигател чаркалата съм взел за 80 кинта. За Ц14НЗ грешката е моя !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Не се уточних за кой двигател чаркалата съм взел за 80 кинта. За Ц14НЗ грешката е моя !

точно това щях да питам за кои двигател е това на мен ми трябват кабели и свещите да са гм за SZ знаеш ли на каква цена са доло горе че тука в моя град е 100 лева само кабелите ....

Редактирано от vencity

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Тази сутрин колата ми скъса нервите! На път за работа - без значени 2-ра, 3-та скорост с около 2-3 хиляди оборота колата постоянно придърпваше и то много яко, все едно бензина свършва и пак качва бензин и така постоянно, като си и настъпвам педала стабилно не го прави... само на равна газ го прави. Възможно ли е да е потенциометър на дроселовата клапа? Утре мисля да я разглабям и да го чистя нещо знам лии?!

 

:sad-smiley-046:

бензинов филтър сменял ли си ?

проблема ти май е по веригата помпа, филтър, регулатор на налягане, дюзи - т.е. пътя на бензина до цилиндрите

някаква грешка дига ли компа ??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На диагностика ми я изкараха, че нищо й няма. Напоследък не е дърпала, ще видим дали се е оправила сама или само временно е затихнала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден разглобих колата, свалих ЕГР-а и гледам той си бил изолиран!

 

o633796213769351288.jpg

 

Върнах си го на мястото пак с пластината без дупки.

 

Свалих Дроселовата клапа и вътре беше некъв ужас. Нагар,нагар,нагар и накрая запушен един канал за възгух. Изчистих и моторчето за ниските обороти...или оборотите на празния ход. Напръсках го със спрей за смазка.

 

o633796213993608783.jpg

 

o633796213890153409.jpg

 

o633796214102377575.jpg

 

Изчистих я хубаво с кореселин и я върнах пак на колата. Сега колата ми е малко по пъргава от преди, тръгва вече и от по ниски обороти, а придърпването за сега го няма. Дали е временно явление или е било от това ще се разбере с времето. Проверих свежи и кабели всичко си е наред.

 

:opel_forever:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега здравеи,и аз карам астра с мотор 1.6х16хел та мисълта мие какво чисти на дроселовата клапа че и мене ме съмнява да неби и на мен да мие запушена нещо?ЕГР съм го затапил отдавна и вече нямам проблеми със него ,даже карам и на газ...малко мудничка мисе струва тази моя колица...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята е мудна и ми извадиха предположение, че може да има боклуци в тръбите на ауспуха. И без това има 1-2 дупки и може да ги сменя изцяло да се обезшуми.

Редактирано от =-=

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе при мен проблема е следния пада ми мошноста и като натисна гаста

и припатква неиска да се изфорсира мислех че е от егр смених чевече 3ти и днеска след смяната му патка и патка и какво ли не ... след мн ядове и аз раглових свештите бяха леко черни но бяха идеални ! което ме много ме учуди след това раглових кутията на дросселовата клапа и се загледах че е омаслено там както при теб ,преди затапвах егр клапана и пак съшия ефект припатква и няма мошност обаше след като си разглобих егр клапата огоре почистих всичко свештите запалих и пак ... съштия проблем след 20 ми реших че щте се прибирам и хом колата си дигна мошноста което мн ме зарадва от 5 месеца не бях усештал това приятно чуство да натиснеш и да се изтрелва спрях пред вкушти хапнах викам чакаи да видя какво става запалих обаче радоста ми беше кратка всичко започна от начало ..мисалта ми е щом проблема ми е в егр а аз следователно го затапвам зашто продългава да патка и да няма мошност да прекъсва и да не може да се форсира да поясня смених 3 егр и ефекта е един и съшти ! маи ще раглобя целия модор както съм почнал и то още утре дори и главата накрая ще извадя ... а при диагностика ми изкарва само егр но според мен грешката е от друго сега като го замерихме можеби отчете че сме извадили буксата и несе изтрила грешката ,замерихме цялата му инсталация както си е на схемата и всичко си е ок ... и пак затапвам и ефекта е 0 !можели д ане може да се изфорсира и да припатква ако ступковото моторче е замърсено и дроселовата клала и тя ?

Редактирано от vencity

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега провери си бобината,и кабелите...и пак ще си говориме и аз съм го имал същият проблем...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз мисля че си открих проблема ... и дано да е тои имам игорял датчик за температурата които слледи каква смес (бензин) да подава при топал и студен двигател и демек постоянно отчита че двигателя е студен и за това можеби колата ми патка и изкарва черния дим когато влезе в нормалните градуси ... утре ще го сменя и ще видя ... и дано оправя нештата че веч колко месеца го търся тоя проблем от къдее !свештите и кабелите ми са добре ! а как да си проверя бобината ???

Редактирано от vencity

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

та колеги споделете как да си проверя бубината ,кабеите ми са добре и са марка беру ,свештите са ми кумху нешто такова и тея са си добре !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×