Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
insignia

Кой е най-читавият двигател на Insignia?

Recommended Posts

Здравейте,

От известно време съм хвърлил око на Opel Insignia. Напоследък чувам доста негативни мнения за дизеловите двигатели на Insignia. Искам да попитам дали сте имали проблеми и какви? Също така какво ви е мнението за бензиновите? Всякакви препоръки и коментари свързани с това каква Insignia да избера ще ми бъдат от полза.

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Аз карам Инсигния 1.4 турбо бензин и до сега не съм имал никави грижи с двигателя. Имам познати с дизели и там нещата не стоят много добре от постоянно запушващи се ДПФ-и та дори основен ремонт на двигателя.

Ако караш доста извънградско може да помислиш за дизел, но ако е предимно градско задължително бензин!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Здравей,

 

Аз карам Инсигния 1.4 турбо бензин и до сега не съм имал никави грижи с двигателя. Имам познати с дизели и там нещата не стоят много добре от постоянно запушващи се ДПФ-и та дори основен ремонт на двигателя.

Ако караш доста извънградско може да помислиш за дизел, но ако е предимно градско задължително бензин!

Точно дизела при предимно градско ще ти гори почти двойно по-малко от бензина - да не говорим за почти двойно по-големия въртящия момент - ускорява яко още от 1500 оборота.С дизела при повече каране предимно градско / към 1000 км. на месец / ще спестяваш от гориво поне 70-80лв месечно или към 1000лв годишно, но всеки си решава.

Да, колата е оборудвана с филтър за твърди частици за да не дими и замърсява. По принцип филтъра събира твърдите частици от горенето и при по дълго каране температурата в него се вдига и тези частици се разпадат по специалната повърхност на филтъра. При каране повече на къси разтояния температурата в филтъра за твърди частици не винаги е висока и когато се напълни филтъра автоматично започва режим на изгаряне на твърдите частици в филтъра чрез впръскване на малко количество гориво в него. Познава се по това,че старт-стоп системата не работи по кръстовищата и разхода на гориво на празен ход е малко по-голям. Просто като започне този режим не трябва да гасиш колата, а да покараш 7-8 минути за да си изчисти филтъра.Като свърши режима разхода на празен ход си спада до нормалното и двигателя си спира сам при червен светофар на кръстовищата.Ако все пак спреш двигателя - цикъла стартира при следващо палене -ако пак не си завърши цикъла светва лампа - ако пак изгасиш двигателя - лампата започва да мига и чак тогава ако пак не изчакаш почистването - може да очакваш проблеми. Да, възможно е при собственици, които не обръщат внимание на колата си - да им се запуши филтъра.

Редактирано от ranl

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 9.10.2017 г. at 22:23, ranl написа:

Точно дизела при предимно градско ще ти гори почти двойно по-малко от бензина - да не говорим за почти двойно по-големия въртящия момент - ускорява яко още от 1500 оборота.С дизела при повече каране предимно градско / към 1000 км. на месец / ще спестяваш от гориво поне 70-80лв месечно или към 1000лв годишно, но всеки си решава.

Да, колата е оборудвана с филтър за твърди частици за да не дими и замърсява. По принцип филтъра събира твърдите частици от горенето и при по дълго каране температурата в него се вдига и тези частици се разпадат по специалната повърхност на филтъра. При каране повече на къси разтояния температурата в филтъра за твърди частици не винаги е висока и когато се напълни филтъра автоматично започва режим на изгаряне на твърдите частици в филтъра чрез впръскване на малко количество гориво в него. Познава се по това,че старт-стоп системата не работи по кръстовищата и разхода на гориво на празен ход е малко по-голям. Просто като започне този режим не трябва да гасиш колата, а да покараш 7-8 минути за да си изчисти филтъра.Като свърши режима разхода на празен ход си спада до нормалното и двигателя си спира сам при червен светофар на кръстовищата.Ако все пак спреш двигателя - цикъла стартира при следващо палене -ако пак не си завърши цикъла светва лампа - ако пак изгасиш двигателя - лампата започва да мига и чак тогава ако пак не изчакаш почистването - може да очакваш проблеми. Да, възможно е при собственици, които не обръщат внимание на колата си - да им се запуши филтъра.

Колега да попитам, това което си обяснил за почистването на ДПФ филтъра, означава ли, че когато колата в спряло положение вдигне оборотите на някъде около 1000, при нормални 810, е започнал този процес за който обясняваш. Колата е Инсигниа 2.0  CDTI, 131 к.с. 96кw, Start/Stop (ECOFlex). Защото няколко пъти ми се е случвало докато седя на светофара и да вдигне малко оборотите(в рамките на това което написах по-горе), и като човек явно неразбиращ до толкова, гася колата, паля пак и тя се връща в нормално състояние. Мислех си, че е някакъв бъг в системата нещо, но по твоите обяснения по-скоро съм прекъсвал процеса на пречистване.
И др. което наблюдавам, че от известно време не ми работи START/STOP системата дори и след каране на дълго разстояние(София-Шумен), но мисля, че е от акумулатора, защото в София Ауто ми казаха, че най-вероятно е от него, това било първия признак за началото на края на един AGM aкумулатор. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×