Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
ParisWind

Придърпване при отнемане на газта 1.8

Recommended Posts

Здравейте колеги,

От скоро в семейството имаме отново Astra H, като се постарай колата наистина да е технически перфектна ... модела го заслужава :).

Притеснението ми обаче е свързано с доста неприятно придърпване при отнемане на газта, като е най-осезаемо на 2-ра и 3-та. При натискане на саединител в момента на отнемане на газта придърпването го няма.

Проверих всичко по колата, но всеки майстор казва че това било нормално, но в движение и при основното -градско каране на колата исещането не е никак приятно.

Заради този проблем и малко по-прекомерни според мен вибрации на празен ход и при потегляне смених съединител (комплект), като освен суединителя единствения луфт в окачването бе в едното вътрешно каре, което също смених, но проблема си остана.

Според майсторите нямам проблем с тампоните на двигатела, като те обаче според мен са една от възможните причини обаче....

Моля дайте съвет от опита ви, защото наистина е страшно неприятно усещането, а и отделно наистина не ми се иска да знам, че нещо не е ок...

Моите предположения са:

1.Тампони на двигателя (сменил съм само задния - на скоростите)

2. Евентуално стъпково моторче ( въпреки, че игра на обороти на празен ход не бих могъл да кажа, че има - вероятно м/у 20-50 ).

3. Прочетох че има чести проблеми с педала на газта, но предполагам, че ако е това би имало някаква записана грешка а така към момянта няма...

Приемам всякакви съвети така че моля давайте такива, защото наистина много се дразня когато нещо по колата не е ок.

 

Предварително благодаря.

 

Поздрави

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Явно никой не е имал подобни проблеми... предвид факта, че няма нито едно споделени мнение, въпреки прегледите по темата... въпреки че е доста странно като се има в предвид, че има не малко подобни теми. Или може би просто никой не иска да сподели мнение относно решен вече проблем или предположение за начина на решаване...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Няма ли някой да изкаже поне мнение по въпроса...

Смених вече и 4-те тампона на двигателя на стойност 500 лв, но проблема проаължава. За някой можв той да е незначителен, но определено е страшно дразнещ особено при основно градако шофиране...

Давайте предложения моля, защото колата си ни харесва но с този проблем определено не е много конфортна за управление.

 

Предварително благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, само при отнеманена газ-та ли се получава ? При мен има подобно придърпване но се получава и при превключванена 2-ра и 3-та и то не винаги а само ако подавам плавно газ. Ако подам по-сериозно не го усещам. Съединител не съм сменял но не изглежда за смяна засега. Струва ми се, че при мен може да е именно от педала на газта понеже 2, 3 пъти ми се стори, че сеслучва нещо подобно в движение при поддържане на постоянна скорост...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

При мен няма проблем при равномерна газ илинпревключване на предавки... само и единствено при отнемане го има. Вчера свалих и дроселовата клапа и я почистих (въпреки, че нямаше омасляване), но ибот това не е :( стъпковото моторче е капсулована на клапата и няма как да се свали... направо вече не зная какво друго да направя и за това търся съвети и тук, но до момента никой нищо не казва...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз моята Астра я купих с този проблем - при отнемане на газ придърпва съвсем леко. При натиснат съединител няма придърпване. Аз обаче го усещам по осезаемо като карам на пета. И то само ако изведнъж си махна крака от педала. На долните скорости обикновено при отнемане натискам съединителя и сменям предавка, затова не се усеща. Досега не ме е дразнило толкова и затова нямам намерение да търся причината. Имам да сменям някои неща по окачването и ако случайно придърпването се оправи ще пиша!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Движението по случая е следното:

Свален педал на газта за почистване на потенциометъра в него - след процедурата изчезна трепването на оборотите, но придърпването при отнемане на газта остана. Интересното е, че преди го правеше при отнемане на газта и при по-високи обороти, а сега се случва осезаемо при 2-2500, като над 3000 е почти незабележимо...

Исках да почистя egr, защото и той участва в газоподаването, но такъв клапан няма (което е странно предвид факта, че той се поставя за евро 1...).

Изчетох доста теми и статии - и единственото което ми хрумва като оставащ вариант по метода на изключването са вихрови клапи, но не намирам инфо дали такива има на z18xe?

Ако Да - давайте инфо за ремонт.

Ако Не - даеайте предложения за отстраняване на проблема моля ви.

 

Поздрави,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Въпреки, че явно в този форум явно са малко хората, които споделят ил исе опитват да помогнат аз ще кажа решението на моя проблем, за да знаят колегите с подобни проблеми към какво да се насочат:

1. Педал на газта

2. Бобина ( в моя случай - детонации на един от цилиндрите)

 

Поздрави и съвет - бъдете малко по-разговорливи или поне изказвайте мнение...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, можеш ли да дадеш номер на тази бобина или някаква снимка да се ориентирам. Почистването на потенциометъра сам ли го прави - сложно ли е, както и бобината де ? Имам някакъв подобен проблем и ми се ще сам да си сменя лесно сменящите се части ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

Почистването е наистина лесно (единственото неудобство е свалянето на падела, защо мястото е по-ограничено, но се държи само на 3 гайки 8мм). При свалянето обърни внимание, че преди да свслиш и извадиш самия педал трябва да си откачил буксата (има планка, която пречи на свалянето ако буксата не е откачена).

След демонтажа отварянето за почистване на потенциометъра е само на 4 мисля бяха винтчета...

За бобимата нямам номер, но не бе и кой знае колко скъпа - 115 лв с минимална отстъпка. Смяната й е лесна - махаш капака на двигателя, развиваш 4те болта държащи бобината и внимателно повдигаш. Поставянето по обратния ред :)

 

Поздрави,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×