Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Kris_kik

Твърд педал на спирачката в топло време

Recommended Posts

Здравейте, колеги!

 

Нов съм тук и ще съм благодарен, ако някой може да помогне! :blush:

 

Купих Инсигния CDTI 130 коня от 2011г. от София Ауто, но от 3 месеца не мога да я карам поради следния проблем:

 

А именно: когато навън времето е горещо, най-вече следобяд педала на спирачката при натискане става много твърд, не се връща /трябва да му се помага с крак/ и колата спира много трудно. Обикновенно с всяко следващо натискане педала става все по-твърд и неефективен. Случва се дори да блокират колелата и самите майстори от София Ауто са установили, че има леко закачане и губене на инерция без да се натиска педала. Явно е някой гумен или пластмасов елемент някъде, който от топлината през деня се размеква и се губи или вакум или нещо законтря педала, или се отваря пукнатина в маркуч, нямам идея... но всеки път удрят на камък. Сутрин и в студени дни няма и следа от проблема...

В сервиза ми смениха по гаранция спирачна помпа, серво, вакум помпа, вакумен резервоар и вакумните маркучи. Вече ми казват, че може и да не намерят причината и да я карам другаде. От месец е в сервиза.

Моля за съвет! Не е приятно и лятото да съм без кола. :unsure:

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В оторизиран сервиз да ти кажат да я караш в друг сервиз-егати и майсторите.Да ти сменят колата тогава гаранционно,щом не могат да установят проблема от къде е.Много кофти ситуация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втвърдяването на педала обикновено е спирачна помпа или вакуумен усилвател.

Не съм запознат с модела, но дали няма някъде клапан и регулатор на спирачното усилие?

На всичките колела ли задържа или само на задните / предните?

Сменена ли е спирачната течност с нова? Обезвъздушена ли е системата?

Някакви грешки записала ли е колата? ABS работи ли коректно, грешки в електронния му блок?

За съжаление, ако има проблем в хидравличната част, тя не се индицира.

Възможно е да има някъде замърсяване/запушване на тръби, маркучи, регулатор на спирачното усилие.

За всеки случай сменете спирачните маркучи на проблемните колела и промийте системата след това.

Редактирано от gena_bs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами спирачната помпа и вакумния усилвател ги смениха, хидравличната течност също 2 пъти и обезвъздушиха. Относно АВС-а казаха, че са го тествали и работи. Проблема е, че не дава грешка на компа и явно нещо става с вакума. За това си мисля за някой леко пробит маркуч на вакума, който от топлото омеква и излиза вакума. Задържането е на всички колела и колкото по-топло е навън толкова повече задържат и педала става по твърд. Случвало ми се е и да блокират спирачките. Това е, че те трябва да открият какво е, в такъв сервиз няма как да им казвам сменете това и онова.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, за твърдия педал при топло време е виновен Pedalblock.Това е проблем познат най вече при курса,но и ние със инсигнията страдаме от него.Пускай климатика преди да потеглиш.Пада температурата в купето,отпускат се спирачките и педала се нормализира.

Проблема трябва да е ясен на Опел Сервиза(Pedaladhilfe 2512).Смяна на Педалблока. Разбира се безплатно.Но се дърпат.Няма значение дали колата е гаранционна. 

  • Харесване 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×