Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
emkata1976

Странен проблем с таблото + миризма на изгоряло

Recommended Posts

Здравейте,

Не намерих същия проблем във форума и затова отварям нова тема.

Колата е Зафира А с метан 2003г. По време на движение усетих миризма на изгоряло, но първоначално помислих, че е от други коли навън. Продължи да ми мирише няколко километра и почнаха да светкат разни лампи по таблото. Първо започна да примигва лампата за зареждане на акумолатора и след няколко секунди светна за постоянно. Казах си, че нещо по зареждането се е прецакално, но после светна и лампата за ербека и тази за АБС. Малко след това стрелките на километража и оборотите паднаха на нула. Това продължи около минута две и започнаха едно по едно да се нормализират. Първо стрелките си заработиха, после лампите една по една загаснаха. След като всичко се самоуправи, само лампата за зареждане се опитваше пак да светне с едва едва премигване. Това което забелязах е, че когато се опитваше да светне, като отнема педала на газта и гаснеше напълно и като подам повече газ пак се опитваше да светне. После всичко изчезна и се нормализира. Спря и да мирише. Тая миризма не знам дали има връзка с проблема, но се опитвам да опиша максимално подробно ситуацията. Та въпросите са мио: Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? И какъв майстор да търся - диагностика, ел.? Намирам се в Благоевград и мисля, че Опел сервиз го закриха.

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай колата само в населеното място, докато не установиш проблема. Това е от лоша ел. връзка. Табло с предпазители, контактен ключ, предпазители в коша-малко вероятно...но все пак виж и там. Нещо пипано ли е по инсталацията? Нова аларма2 Електро екстри? Нагласи си ключе 10 да можеш да разкачиш акумулатора /минуса/ при необходимост!!!!!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Карай колата само в населеното място, докато не установиш проблема. Това е от лоша ел. връзка. Табло с предпазители, контактен ключ, предпазители в коша-малко вероятно...но все пак виж и там. Нещо пипано ли е по инсталацията? Нова аларма2 Електро екстри? Нагласи си ключе 10 да можеш да разкачиш акумулатора /минуса/ при необходимост!!!!!

 

 

Благодаря за съветите. И аз си мисля, че е лоша връзка и трудно ще се открие къде е. Иначе нищо не е пипано по инсталацията, или монтирано допълнително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От днес има още развитие на проблема. Карах известно време колата без никакви признаци да показва. Но това беше само временно. Новостите са, че лампата за зареждане вече не свети изобщо (дори и само на контакт), след 10-тина километра светна АБС-а, полсе и лампата за въздушните възглавници. Малко по-късно започна да отказва и сервото на волана и да се втвърдява от време на време. Последва прекъсване, изгасване на двигатела и никакви признаци за запалване. Вече е сигурно, че акумолатора не се зарежда. С мен имаше и друг автомобил, разменихме акумолаторите и всичко беше ок, разбирасе до изтощаване на другия акумолатор. Последваха същите симптоми - лампи, серво и т.н. Утре вече ще търся сервиз и с новите симптоми дано се намери по-лесно решение на проблема. Ще пиша за резултат, когато има такъв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами провери си генератора като за начало. След като с другия акумулатор не е имала проблем, предполагам ти е само в генератора проблема.... Няма нужда да си караш колата така-без зареждане. Ще се пребиеш някъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То карането беше повече ексериментално и с придружаващ автомобил. Днес говорих със сервиз и по симптомите са убедени, че е генератор. Тия дни ще го свалят за ремонт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаа, колата е готова и сега да споделя наученото. Смениха релето за зареждане и всичко се оправи. Беше ми много странно защо бяха всички тия симптоми с лампите и сервото и поразпитах майсторите. Когато има проблем със зареждането - първо светка лапата за зареждане на акумолатора (логично), след това компютъра започва да изключва един по един консуматорите и да го показва чрез светкане на дадена лампа и след известно време изгасване. Нормално било да се изредят всички лампи на основните консуматори, последвано от това със сервото и затягане на волана и като капак на всичко това, ако на шофьора не стане ясно, че има повреда, колата гасне напълно. Единствено миризмата на изгоряло не можаха да открият от къде е, но няма връзка с генератора. Дано съм бил полезен на следващия търсил подобна информация.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От диодната плочка на генератора е била миризмата и пушека.Поне при мен беше така.От там през въздъховодите от страна на пасажера ми изпълни цялата кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×