Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Kalin Ch

светва чек лампата и губи мощност след почистен ЕГР

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Ще съм много благодарен за всеки съвет, относно проблем който се появи отново.

 

Стария проблем: Преди повече от 1 година, при скорост от 120 км светваше чек лампата и влизаше в авариен режим, губейки мощност. След почистването, което направиха (ДМ/М ЕГР+КАПАК С КЛАПИ+ПОЧИСТВАНЕ и ДМ/М Тръбички дюзи) се оправи частично проблема, след което се оказа, че маркуча от интеркулера към турбото е скъсан, след смяната всичко се оправи.

Сега: 1 година по-късно чек лампата започна пак да свети както си карах на магистралата. След загасяне/рестартиране лампата изгасва, колата се форсира хубаво и след 10 секунди светва отново и губи мощност(без да достига определена мощност и скорост, като преди).

Турбото работи и надува, но като светна лампата спира. Майстора каза, че вероятно е запушен клапан и турбото неможе да върне/затвори и затова забивало. На диагностиката показа грешки: проблем с ЕГР клапана и Мап сензора.

В сервиза свалиха и почистиха хубаво ЕГР-а, но след запалване се форсира нормално(с много пушек) и след 10на секунди чек лампата отново светва и губи мощност.

Изчистихме грешките, но пак след това показа проблема с ЕГР клапана. Възможно ли е да е дефектирал самия ЕГР клапан и да е нужна смяна, след като го почистиха?

Колата пуши ужасно много: преди да светне лампата, когато се форсира нормално изкарва много черен пушек (както преди, когато беше скъсан маркуча от интеркулера към турбото), след като светне и забие турбото, пушека става сиво-синкав.

Майстора каза, че тази кола е много задръстена и трябва да продължи с чистенето, първо на интеркулера защото се вижда масло в маркуча от него. После предлага да продължи с цялостно почистване на гърнета(катализатора е свален), дюзи и т.н. Казаха че на тези Опели ЕГР-а е проблемен, въпроса е че го почистихме и продължава.

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, имах същия проблем като теб. Закарах колата на компютърна диагностика и ми казаха, че е от дебитомера. Смених дебитомера чисто нов на BOSCH (който е и оригиналния), но пак го си го имаше тоя проблем. Закарах колата в Дженеръс Ауто отново на к.диагностика и ми казаха, че е за смяна електромагнитен клапан. След като го смених и него вече го нямам тоя проблем. Има си мощност, набира си. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×