Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
h8r

Бензин или дизел?

Recommended Posts

Бнада,обмислям завръщането в редиците и се чудя какъв двигател да е зафирата?

Мислех за бензин,но след изчетеното за къси скорости се опасявам,че ще се нахендря на точно такава бройка. Дизела и двулитровия мотор знам,че страдат от ел,управлението на помпата?

Като най-безпроблемен и икономичен бил 2.2 дизел?

Последните няколко годино карам алфа 156,тази кола ще ме разори,а имам бебенце на 4 месеца,та ми трябва маршрутка.

С какви размери гуми са? На кпи модели и година може за се регулира температурата на климатика?

Редактирано от h8r

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей!Значи на първо място при избор на кола Бензин или Дизел трябва да знаеш как ще я използваш колата.На какви разтояния ще пътуваш и къде.Например ако си като мен който патува само из градът и някакви къси разтояния с годишем пробег 7-10000км абсолютно ИЗЛИШНО е да си купуваш дизел...Всичко което евентуално ще спестиш като гориво после ще дадеш в сервиза че и още толкова.Дизел се купува ако имаш годишно над 20000км пробег и пътуваш по-дълги маршрути.Бензина си е безпроблемен и макар и с по-голям разход може да ти спести много пари и главоболия.Казвам ти от личен опит....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от къде ще купуваш колата, колега... Ако ще е нова, или върната от лизинг 4-5 годишна кола закупена от официален дилър - може да си вземеш дизел, ако ходиш до чужбина да си я купиш сам от частно лице - също може да се довериш на дизел. В противен случай - рискуваш твърде много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох за бензиновите,че са с къси кутии и на извънградако е ужас. Става въпрос за Зафира А.

Не правя повече от 10 000 километра годишно. Иска ми се да се метна на зафира B с италианския мотор 1в0 коня,но бюджета ми е ограничен.

Утре ще ходя да гледам тази:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11486891167249827

 

Тази е автомат и с желания от мен мотор,но просто ме е страх с автомата,че ако е повреден ще бера ядове.

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...488614719747587

Как да го проверя дали работи добре? Ако имате предложение за някоя зафира А бензин/газ и да не е с късите скорости също бих погледнал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох за бензиновите,че са с къси кутии и на извънградако е ужас. Става въпрос за Зафира А.

Не правя повече от 10 000 километра годишно. Иска ми се да се метна на зафира B с италианския мотор 1в0 коня,но бюджета ми е ограничен.

Утре ще ходя да гледам тази:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11486891167249827

 

Тази е автомат и с желания от мен мотор,но просто ме е страх с автомата,че ако е повреден ще бера ядове.

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...488614719747587

Как да го проверя дали работи добре? Ако имате предложение за някоя зафира А бензин/газ и да не е с късите скорости също бих погледнал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2,0 литра дизел 101 к.с. с помпа VP44 psg5 с едната букса. Преди 2003г. С верига. 5/100 извънградско. С добавка BDC на BARDAL. Зареждаш само от бензиностанции. Малкия данък. Без проблем по електрониката на помпата. От електрониката се прецаква транзистор дето управлява авансатора или клапана за горивото. Това е от какардаци в нафтата и липса на смазване на помпата.... Малко двутактово масло, малко от нужната добавка и колата ти се чувства добре... Щом искаш Зафира, значи искаш и място в багажника - дизела е подходящ. Интересувай се защо на бензинките местят управляващия блок от двигателя на купето...

Дизеловите били по-проблемни от бензиновите...друг път.

В крайна сметка ти си решаваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям мнението на колегата Стаевски на 100% :turbo:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре отивам да огледам втори път тази: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...486891167249827

OPC стилът ми харесва.

Трябва ми място,че съм с бебок,а и професията ми е такава,че мога да си натоваря куфарите за работа.

Продавача каза,че е с верига това така ли е?

Няма притрисане при потегляне,оборотите не се менят при натискане на съединителя,горе долу всичко по колата функционира,е климатроника мога да тествам,ако се сгрее утре :)

Редактирано от h8r

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веригата не е вечна, колега. Сменя се по рядко, но при 10+ годишна кола втора ръка - е препоръчително да се смени веригата и цялата и карантия. Иначе Зафирката изглежда супер...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледах я вчера,боята беше доста захабена,салона поизносен но нищо фрапиращо. На лоста за мигачите има някакви бутончета,те трябва ли да сменят някакви менюта на дисплея? Джамбазина не я даде за 4300лв. Като всички останали сваля 300лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж жабката. Като я отвориш дали е счупена кутията и. Попитай го защо не работят 6-те копчета на волана......с това СД няма как да работят. Пробвай при каране дали влиза лесно първа скорост...без да натискаш лоста надолу :-) ..ако не, от лоста е-прави се но може да смъкваш цената...Провери работят ли всички прозорци и заключването. Говорителите също. Проблемни са кабелите къв задните врати.......правят се. Няма снимки на коша.....двигателя как е? Друго не се сещам....... А - няма релси за багажник. мен лично не ме кефи това..... Една стълба не можеш да натовариш...

Бутончетата на лоста са три и са за темпомат. Пробвай го дали работи със скорост над 40 км/ч. и над 1000 оборота, иначе не включва. Мога да ти кажа как да го накараш да не работи ама съвестта ми пречи...... :blush:

Редактирано от Стаевски

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×