Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
100le

Грешка-1122

Recommended Posts

Колеги,помагайте!Светна лампата с гаечен ключ,колата на малки обороти леко забива.По метода на самодиагностиката излизат грешки 1122,1550.Доколкото схващам проблема е около педала за газта и дроселовата клапа,някой страдал,ли е от тази болежка?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, никакъв педал на газта, нито дроселова клапа е това. Почти 99 процента съм сигурен че е компютър. Ако го прави когато загрее съм 100 сигурен че е комп.

Дано не съм прав. Отиди най-добре в Опел и ако ти потвърдят пиши да ти кажа какви са вариантите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно,че при изключване и наново запалване на двигателя лампата гасне,после самодиагностика и нищо,мига си постоянно без интервали,т.е. не отчита грешки,луда работа!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за това ти казвам,че е EKu-to. Няма грешка която да казва че Еку-то е развалено. Мисля, че беше 20 късо краче /те вътре са къси и дълги/ от

към "М" страната на компютъра. Просто е скъсано и не дава контакт винаги.Просто трябва да ти потвърдят. Има 3 варианта ако се окаже ЕКУ-то, но убеди се на 100

процента, че е то.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега,сигурно си прав,като е студена няма проблем,но след десетина километра градско уви лампата светва,кажи ми моля трите вариянта!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже Опел са кожодери,сигурно ще ти искат 2000лв и повече за нов + една година гаранция. Така че това го отхвърляме.

 

Ето ти трите варианта по цени.

 

Поръчваш от тук http://shop.stelzhamer.com/de/opel/motorst...te/delphi-delco

 

Имат и нови, имат и втора употреба. Новия е 595 евро /преди бяха по евтини :) / , втората употреба е 349 евро. Трябва да знаеш немски и да им поискаш

оферта. Правят големи отстъпки. Екуто идва по куриер за 2-3 дена. Като го получиш отиваш в Опел да ти го обучат за 80-100 лв.

 

Втори вариант.

 

Отиваш при този майстор https://www.avtopopravki.com/index.html. Взима 500 лв за една година гаранция. Няма нужда от обучение екуто.

 

Имай предвид, че почнала ли е да къса връзки, той ще ти оправи тази, след време може да скъса друга и т.н. Така че ако смяташ да караш колата по

дълго време по-добре нов.

 

Трети вариант, ако не се спреш на тези двата е да ми се обадиш да пробвам да ти го оправя, пък ще почерпиш :)

 

Между другото, като свалиш екуто /държи се на 4 болта на главата на двигателя/ виж дали не е правено вече. Обърни го от към гърба. /личи си ако е отваряно/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаряяя!Ще видя,как се държи колата понататък и сигурно ще се чуем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, а защо не я закачиш на компютър и да видиш какви грешки за записани?

Може да се окаже мнооого по малък проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На компютър не съм я закачил,но по метода на самодиагностиката дава споменатите грешки,а именно педала на газта 1122 и преминаване в сервизен режим 1550.Забелязвам,че като е студена всичко е наред или премига лампата,след изключване на двигателя спира,да свети,после всичко от начало.Лошото е,че като премине в сервизен режим колата е "спъната"и може би гори повече.Понякога пък се самопочиства от тези грешки,а именно лампата си мига на равни интервали до безкрайност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вътре са едни алуминиеви връзки малко по дебели от човешкия косъм, които свързват платката с куплонзите от двата края.Това всичкото е залято с някакво подобие на силиконов гел. Като се спука някоя връзка, гела когато е студен е по-твърд и я държи.Но като загрее се отпуска и почва да дава лощ контакт. специално за тези грешки знам кое краче прави проблеми. Сменя се с тънка жичка но запояването става по- трудно защото трябва мощен поялник,флюс за алуминий и хубав микроскоп.Гела около алуминиевата връзка се отстранява с клечка за зъби. Трябва спокойствие и здрави нерви. :) Има и една тънкост за запояване на жицата от страна на платката.Ако рещиш да си я правиш, ще ти я кажа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един въпрос.Първо искрени благодарности за отзивчивостта колеги! Възможно,ли е газаджиите да са разбутали нещо компютъра ,след поставянето на газовия инжекцион?Днес като оглеждах компютъра на колата забелязах,че липсва един болт от закрепващите го към двигателя,явно някой е пипаааал?!Питам,защото нали газовия компютър се свързва към този на колата,а преди да и сложа газ нямах проблеми,не че съм я карал много на бензин-400,500 км.Поздрави на всички!

Редактирано от 100le

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не са пипали. Връзките не се правят горе при бензиновия комп. По скоро този който ти е продал колата е знаел за проблема и се е опитал да го

поправи. /свали екуто и виж дали е отваряно/. Зимата особено в големите студове проблема с Екуто е замаскиран. Идеално време за продажба на колата.

Между другото, от къде е купи колата ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата я купих от Бургас,нов внос и е много запазена.Проблема се появи след изминати 600-700км.Питах търговеца,дали е пипал по компютъра нещо,за да знам откъде да започна,а той -"Нее там не съм пипал" Сигурно има прекъсната връзка,ако според грешка1122 е педала на газта,нали ще свети лампата и при студен двигател?По принцип мен не ме е страх да пипам по колата,ще реша проблема,но се старая да не действам на принципа"проба-грешка"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък си мисля, че проблема е в педала за газ.По-точно, вътре в него. Скоро гледах, че някой беше качил снимки от процеса на почистване на педала. Грешките бяха същите. Нека първо започне от там, че е по-евтино.

Първият код (1122) показва общо взето, некоректен сигнал от педала,

P1122Низкое напряжение в цепи датчика положения дроссельной заслонки

а вторият код (1500) дисфункция на дросела.

Струва ми се, че пистите в педала са зацапани или износени и от там се появява лоша връзка с плъзгачите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Screenshot_2017_02_15_16_10_16_443.jpg

Привет,как ми се ще да е от педала,качил съм номерата на грешките от друг форум.Ако това е причината,защо ще показва грешките при загряла кола,не трябва ли тази лампа да свети постоянно?Доколкото схващам кабелите от педала влизат в компютъра,а той подава сигнал до дросела и може би там е проблема.Ще разглобя педала,като остана свободен,но ме съмнява.Няколко сервиза,занимаващи се с автоелектроника споменават за грешки 1122,1550,че ако се покажат има голяма вероятност повредата да е в компютъра.Всичко е човешка направия,качвам и снимки на разглобен педал.

Screenshot_2017_02_15_16_20_23_645.jpg

Ето и къде вероятно е проблема

Screenshot_2017_02_21_09_43_10_781.jpg

Компютър Делфи Делко.Слагат го на 1.6екотек,1,6осем клапана и 1,4екотек,ако не се лъжа,независимо дали е Опел-Астра,Мерива,Комбо,Корса....

Редактирано от 100le

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегата bntc,колега това ли е флюса?

IMG_20170222_094433.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въобще не се занимавай с педала. Отваряй ЕКУ-то. Краче К20 ти е проблема. Да с този флюс става. Жичката която ще сложиш трябва да е тънка

/примерно вземи от изгорял ДВД ром за компютър тези които захранват моторчето вътре/.

 

От едната страна е запояваш на куплонга, а от другата понеже не можеш да я запоиш за платката /много са тънки пистите и ако е докоснеш с поялника

направо изчезва/ се запоява за SMD кондензатор / всяка връзка минава през такъв,с омметъра можеш да намериш кой е , трябва да ти даде късо

между пътечата и единия край на кондензатора/. На твойта снимка се виждат /тези малките кафявите/

Редактирано от bntc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да компютъра е делфи делко. но са различни версии. Примерно твоята е HSFI 2.5, който не става на кола с HSFI 2.1 и т.н. На външен вид са еднакви :) .

 

Като си решиш проблема с ЕКУ-то, задължително сложи термостат на 82 градуса и си провери вентилатора отпред дали се пуска на първа степен на 92 и на втора на 96.

Също така провери като включиш климатика /климатроника дали тръгва вентилатора на първа степен/. Ако не виж си реостата под радиатора дали е здрав. Ако е здрав ще ти кажа кое краче на екуто също е за запояване :)

 

 

 

Този мотор швабите не са му измислили добре охладителната система /или заради ЕВРО4 работи на по-висока температура за която не е изчислен/ и от прегряване му се скапват сегментите, а от прегряване и вибрации екуто.

Препоръчвам ти особено лятото да я караш задължително с включен климатик, защото по този начин постоянно ти върти вентилатора отпред и колата трудно вдига над 90 градуса.

 

Макар че включения климатик на 87 коня се усеща доста :) . И разхода също. /10 смесено без климатик и 11 смесено с климатик. Говоря за газ.

 

Този двигател не е затова купе/1350 кг/, а и горе споменатите проблеми явно са накарали опел да го спрат от производство само след 2 години.

Редактирано от bntc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страх ме е да се похваля, втори ден без никакви лампи и грешки.В една от темите бях писал,че не ми показва темпетатурата на таблото,заработи и засега край с лампи и грешки,луда работа,а за работната темпетатура е така.За да постигнат най-вероятно евро4 стандарт са го направили да работи на по-висока температура.Пък и какво да искат повече германците,какъв им е проблема да си сменят колите на осем,десет години,дори и за по-кратък период.Ние да му мислим,какви гимнастики и фокуси да правим след това,нали знаете вица за рекламата на България в Германия-"Елате на почивка в хубавата ни Родина,вашите коли вече го направиха!"Поздрави на всички колеги!Ще споделям понататък развитието по въпроса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички колеги! Дайте мнение за автосервиз"ИММО",ако някой се е възползвал от услугите му.Той се намира в Пловдив и е специализиран в поправка на автокомпютри, благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека се занимава от доста време и могат да се прочетат добри отзиви във форумите. Но аз ти казах, че той ще ти оправи само тази връзка и ще ти даде гаранция 1г.

Преди взимаше 500лв сега не знам. Ако мислиш да караш колата по-дълго време по добре нов.

По - горе съм ти дал инфо как може всеки който работи горе долу добре с поялник да ти оправи тази грешка и то за далеч по-малко пари

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ходих при него и говорихме.Каза че проверява всички връзки и тези, които не му харесат ги оправял по "специална" технология и компютъра ставал по-здрав от нов,иначе пак взима по 500 лв.Между другото ми даде още грешки и отказа да запали ,след като загрее.Ядосах се и през почивните дни отворих компютъра,беше вече отварян и препояван на три места откъм куплунга към К-страна.Имаше скъсани връзки и откъм платката,припоих ги и закачих компютъра.Колата запали и я оставих,да работи около половин час,загря и стрелката на бензина започна,да играе,светна лампата и даде грешка за прекъсната верига на датчика за бензина и клапана за бензинови пари от резервоара.Изключих двигателя а перката започна да работи на последна степен,изчаках,но не спря,пак запалих и изключих и перката за охлаждане спря.Отидох до вкъщи и след около половин час слязох да проверя,а перката се беше включила и акумулатора почти се беше изтощил.Първо махнах бушона на перката и, след това свалих компютъра,сега му се радвам на масата и се чудя от къде да я захвана,отворих го отново и забелязах една прекъсната дълга връзка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://shop.stelzhamer.com/de/opel/motorst...gm-12214810-neu

.

Най-чистия вариант според мен. Скочилили са с 200 лв. от преди 2 години. Пиши им на пощата да ти направят оферта с доставка до България. На мен преди ми дадоха цена с

100 лв по-ниска от тази в сайта заедно с доставката. За 2-3 дена пристига по интерлогистика. Вярно ще дадеш 1100 - 1200 лв но е нов. Ако колата наистина ти е запазена и няма други

проблеми и мислиш да я караш, това е най добрия вариант.

 

Иначе съжалявам че джабазина е успял да скрие проблема. Но какво да се прави....

 

 

 

Между другото ето и другото слабо място на меривите,

http://shop.stelzhamer.com/de/opel/sonstig...303-gm-93192408

Те поне могат да се ремонтират успешно за около 300-350 лв.

 

Оказва се че двигателя им се ремонтира на- евтино /Z16SE/ . Сегменти, гумички за клапани и труд около 300 лв.

Редактирано от bntc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак ходих до въпросния майстор от сервиз ИММО.Питах го да ме посъветва,как да постъпя?Нов компютър или при него,той се почуди да има нови за 580 евро,такава оферта ми дадоха от горния австрийски онлайн магазин и ме увери,че са втора употреба,но ги ремонтирали машинно,той ходил на специализация в Холандия и видял процеса на рециклиране,но една такава машина струвала 150хил. евро.Каза,че по неговата технология,каквото и да значи ставали по-здрави и от новите,а за цената е непоклатим- 500лв. твърдо и с година гаранция.Има разни сервизи из София и най-голямата оферта е 200лв.,но след това компютрите стигали пак до него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следващия път му прати много поздрави от мен. Компютъра който ще получиш от Австрия си е нов от всякъде. Произведен е в Сингапур.

Имат и рециклирани http://shop.stelzhamer.com/de/opel-motorst...gm-12214810-neu

Както виждаш ако им поискаш оферта сигурно ще ти излезе колкото при него. Само че рециклирането е на всички връзки и е в лаборатория с машина, а не в гараж.

Точно твойта грешка 1122 съм е поправял с медна жичка и става супер здрава защото е гъвкава/като я хвана с ръка вдигам цялото еку/, а не като алуминиевите крачета които се чупят на сгъвките, /ако ги погледнеш с микроскоп се виждат микропукнатини/.

Та не ми се вярва той да смени 96 алуминиеви с медни. И като е толква добър да ти даде 2-3 години гаранция. Пак казвам не искам да обидя човека сигурно е много добър, и труда си заслужава

парите /оставаш без очи,защото без микроскоп не може да видиш какво си направил/. Относно цената на новото еку, съм виждал как на служебни коли със същото Еку Опел правят 30 процента отстъпка и екуто

от 2000 става на 1400. Ta цената на новия си е толква колкото са ти дали австрийците.

 

 

Избора си остава твой. Нито съм им дистрибутор нито нищо. :)

Редактирано от bntc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×