Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Здравейте на всички, аз съм нов в сайта и се извинявам предварително за неудобството. Проблема ми е следния, преди два месеца си купих вектра Б 16 винтила 1.6 - 101 к.с. екотек бензин газова уредба няма и не е имала. беше със спукан радиатор, добре смених го но има едни датчици които се намират от ляво на радиатора като застанеш пред колата те са един над друг и от там ми подлизва малко антифриз, а проблема е когато сви студа забелязах бял налеп по щеката за маслото даже се образува повече като грес и се натрупва за няколко дена, маслото не го смених като я купих, времето малко се стопли и белият налеп по-изчезна, хубаво но пак застудя и се появи този налеп наново по щеката и по капачката на двигателя, но по щеката на горе към дръжката започна да се наслоява все едно има свинска маз бяло. смених маслото с GM 10W40, но проблема си остана, все още е студено времето, не знам като се затопли дали ще изчезне, но налепите по щеката ми се струват доста, колата я карам от 7-10 километра в едната посока на ден до работа и 1-2 пъти в месеца на 100-тина километра в идната посока, не съм сигурен дали меша антифриз с маслото защото ми капе от тия датчици и доливам по 100-на милилитра на седмица антифриз а не смея да дозатегна датчиците да не спукам радиатора, маслото изглежда бистро полупрозрачно синкаво на цвят а не бозаво, също не забелязах и покачване на нивото на маслото следя го всеки ден на паркинга на работа преди да си тръгна, в антифриза няма наличие на масло понеже доливам и го наблюдавам, при маслото пак казвам нивото не се покачва, моля ви дйте някакъв съвет и дано де не съм се прецакал. Благодаря предварително, ПОЗДРАВИ!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Пенчо. Първо оправи сълзенето, да не те дразни. Като си сменил радиатора, да не са изпаднали медните пръстени.

А това в маслото понякога е голям проблем. Е, хората са живи, но двигателите умират. Получава се от наличието на парафин. Ти го виждаш по щеката и капачката, но той е навсякъде. Масленият филтър не го улавя. По принцип не би трябвало да го има, но...

Освен това казваш, че си сменил маслото и пак има. Странно е, но ако е парафин и започне да полимеризира, лампата за масло започва да свети по дълго. И нивото на маслото пада. Решението е ясно, промиване и ново масло.

А може и да не е парафин. Ако имаш възможност да събереш малко и да ми донесеш, ще е по-ясно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно,не е парафин/Получава се когато се кара на къси разстояния.Карай си така,нищо няма и стане на колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

със предното масло като беше колата се появи това бяло нещо едва когато застудя, аз месец преди това пак доливах антифриз тогава беше топло, та застудя и се появи бялото нещо след това времето се позатопли за няколко дни и бялото нещо изчезна, и вече скова големия студ и това бяло нещо се появи в двойни количества, а като смених маслото проблема си остана същия както и времето студено, ще почакам да се стопли времето и дано да изчезне. Както казва колегата че е възможно да е парафин, не трябва ли тази бяла слуз да е по твърда, защото като избърша щеката това нещо като че попива по парцала. да изчакам ли да се постопли времето и да видя дали ще се махне това, а антифриз може ли да е това, маслото изглежда чисто с изключение на това бяло нещо което стои на бели черти по щеката там където се гледа нивото на масло. също така гледам че се стича масло по блока от главата на долу най вероятно е за смяна на гарнитура на главата, дали това може да има общо с бялото в маслото, а и факта че радиатора беше спукан, дали не е прегряван двигател-а, притесняваме да не дава господ спукана глава. посъветвайте ме нещо, сега точно нямам възможност за ремонти. искрено ви благодаря за вниманието.

 

Питон къде в София се намираш да намина скоро, аз съм в Надежда-1. Благодарности!!!

Редактирано от Пенчо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както е казал колегата по горе първо си оправи подлизването на антифриза. Опитай се да оплътниш около датиците за да не сълзи.

Относно бялото с консистенция на сопол по щеката, ти сам каза че се е появило когато е застудило. Студено време и къси разстояние са точно предпоставките за появяването на белите "сополи" по щеката и капачката. Моята има само на капачката и то доста, ама не му обръщам голямо внимание. Също така, щом казваш че маслото не е на боза, не се притеснявай за двигателя (примера с картинките от статията на колегата изобщо при теб не е на дневен ред). За два месеца не можеш да ги хванеш всички агрегати по колата в какво състояние са. Това е Опел няма да умре изведнъж, няма страшно.Карай, гледай, засичай още няколко месеца и ще добиеш представа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много съм ви благодарен колеги за вниманието. Да ще оправя подлизването от датчиците но нека малко се стопли времето, че в този студ нищо не ми се пипа, иначе следя двигателя и консумативите всеки ден и съм на щрек, дано като се по-затопли времето проблема да изчезне, силно се надявам, ако ли не пак ще пиша или ще потърся услугите на колегата / piton2010 / който се намира най близо до мен. Искрено ви благодаря, радвам се за помощта и теорията която ми давате. Ако някой има какво да допълни ще съм му благодарен, дано тази тема да помогне и на други потребители с подобния проблем. Но все пак ми е интересно защо и каква е причината този конденз да се появява в двигателя, миналата зима имах кадет-капка е такова нещо нямаше кондензи и там разни други, същите километри изминавах както сега с Вектрата, интересна работа. Понеже колата е нов внос от Италия и маслото беше малко по рядко предполагам в капацитета на 5W30, предполагам!!! дали има някакво значение и това. Но според мен не би трябвало да смесва антивриз с маслото. колата я карам внимателно икономично и предпазливо, избягвам да карам двигателя с над 3000 об. в минута. Ще пиша по темата като има резултати. Благодарности и ПОЗДРАВИ!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подлизването го оправих но извадих маркуча който е за парите от маслото той влиза при клапаните, и вижте какво имаше в него, направил съм снимки. Каква е тази гняз която изтече. Моля дайте съвет

20170201_122010.jpg

 

20170201_113817.jpg

 

20170201_121055.jpg

 

20170201_120943.jpg

 

20170201_111309.jpg

 

20170201_111247.jpg

Редактирано от Пенчо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×