Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Имам Зафира Б 2006 1.8 Z18XER на която искам да сложа темпомат. Освен смяната на ръчката на мигачите трябва ли и още нещо да се смени или добави.Нивото и на оборудване е cosmo.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен ръчката, е възможно да ти трябва и бутончето за съединителя. При дизеловите е серийно там, но при бензиновите има вероятност и да го нямаш фабрично, макар че не вярвам 1.8 и то cosmo да няма. Ръчката и бутончето предполагам знаеш са съвместими както от всяка друга зафира Б така и от астра Х. След монтажа им ти трябва Оп-Ком за да го активираш. В интернет има доста клипчета на стъпките му за активиране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора.Това бутонче ако го нямам става ли от дизел и 1.6 двигател или е еднакво за всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еднакво е за всички двигатели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ето една тема, където е описано подробно какво ще ти трябва и как става работата.click-me.gif

ПС: и аз съм мераклия, пиши на лично от къде ще вземеш лостчето и на каква цена. :biggrin:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монтирал ли е някой, темпомат на Зафира Б 2007 cosmo. 1.6 Z16YNG(заводски метан), има ли окабеляване(и букса) за ключа на съединителя, и къде би трябвало да бъдат те? На първо четене след сваляне на кората под волана, не се виждат кабели и букса, при монтиралите допълнително ключ,в една от темите четох, че кабелите са били високо около таблото, какви са на цвят (някакви насоки)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След четене на множество форуми, попаднах на един английски форум в който бяха писали по този въпрос.

Кабелчето с буксата беше прикрепено (прилепено) към снопа с кабели зад оборотомера, просто няма никакъв шанс да се види, намира се с напипване и с леко подръпване се откача от снопа.

Въпреки, че бяха свалени всички пластмасови кори от волана надолу, не се виждаше, вероятно е предвиждано да се свали арматурното табло, за да има достъп до него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×