Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
100le

Температурен датчик за охладителната течност на Мерива z16se-8клапана,87к.с

Recommended Posts

Здравейте отново колеги.Някой знае ли,къде на този двигател се намира датчика,който показва температурата на охладителната течност на арматурното табло?Чета,че автомобила има три,един на радиатора,който подава сигнал на перката,друг подаващ сигнал на ЕКУто и този,който показва температурата на таблото?Двигателя е z16se.Благодаря предварително!

Редактирано от 100le

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че това е датчика.Забелязвам,че температурата започва да отчита от 85-90 градуса на таблото.

IMG_20170130_085849.jpgНамира се под блокбубината.

Редактирано от 100le

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Пиша в темата на колегата, за да не пускам нова. От един месец имам Опел Мерива със същия мотор Z 1.6 SE 2003. Колата като работи на едно място загрява до 90 и повече и се вижда как се връща стрелката между 80 и 90. Като отвори термостата дори и перката се включва за кратко, но парно няма. Духа силно, но някаква слаба топлина. При потегляне на колата особено извън града стрелката на температурата отива в началото на 40 градуса. Дали причината е в този температурен датчик или друго? Относно парното ми казаха, че е задръстено радиаторчето . Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостатът е за смяна. Той управлява температурния режим на двигателя, като регулира преминаването на антифриза през радиатора. Щом при движение, температурата пада, термостатът е изцяло отворен, течността върти през радиатора и струята въздух я охлажда. Ако беше изправен, при снижаване на температурата, термостатът трябва леко да притвори и да намали притока към радиатора. Сменяй го.

Парното на моята кола работеше по същият начин. Когато изкарах стария радиатор за да го сменя, не успях да надуя с уста през него - до толкова се беше задръстил. След смяната, всичко е наред. Между другото, за смяна радиатора на парното, не се налага сваляне на цялото табло. Но това е за друга тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да спомена, че цели три чисто нови термостата слагал и с трите е едно и също. Мен ме притеснява да не е духнала гарнитурата, защото докато карам се чува балбукане в радиатора на парното и водните съединения се втвърдяват не чак толкова много, но не мога да събера стените и като ги стисна. Като отворя капачката не изхвърля водата, но балбука малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×