Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
element

Vectra B EDITION 2000 2.0 74KW DIESEL

Recommended Posts

Здравейте, може би вече не са толкова актуални тези модели, но аз ще се сдобия с една такава вектра и ми е и тересно дали има някакво значение, че е еидшън 2000. Четох из форума колкото имах време но не намерих нищо конкретно свързано с по-горния въпрос. Понеже има цени и по - ниски ама на, аз си избрах тази. Снимка не мога да кача поради определени причини. За 16 годишна кола (конвенционална) нямам кой знае какви очаквания, ама поне да съм по-на ясно с какво се захващам. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притеснява ме факта, че не ги виждам много по пътищата. Айде де, никой ли не може да каже нещо по въпроса. Да, ще кажете да чета форума. Чета, ама конкретно по моя въпрос няма или не намирам писано.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз досега да си бях купил колата.Хареса ли ти взимай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми, `зехме се, любов от пръв поглед:) е, имаше ходене до сервиз, ама то понеже така съм чувал че се прави. Чувал сън и че колата е като жената - ако я вземеш проблемна, така ще е до края:) За сега пали, гаси, тръгва, спира... Има изгорели пиксели на дисплея за дата и час, дали има начин да се смени, не че е проблем ама друго си е да се виждат градусите. Айде, и аз вече съм в отбора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да продължа темата с малко инфо, ...та още се опознаваме с новата ми 15 още малко и 16 годишна придобивка. За близо 900-те км изминати за 1 ден :drive: , почти не се уморих, държи се стабилно на пътя и в завои, ускорява добре, фаровете са добри - стандартните за модела. Градско е малко кофти, понеже скоростите са някак си по-дълги, рядко включвам 4-та а ако трябва да карам по-бавно то е на 1-ва, може би е въпрос на свикване. Сутрин пали с едно подгряване и 2 оборота. Прави ми впечатлени обаче, че трудно включва на скорост сутрин при първоначално палене, след това няма проблеми и си включва нормално, от време на време ми примигва лампата за ABS и един познат майстор ми каза, че ако ме дразни да сложа снимката на дъщеря ми върху нея :))) Не съм сменял масло и филтри, но ще го направя в най-кратък срок, мерих антифриза и е до -40`C. За съжаление нямам никаква документация от предишния/те собственик и не знам кога какво е правено по колата. Виждат се бели надписи по носачите, явно са от морга, но ходих на реглаж на предницата (дърпаше на дясно, оказа се че е от гумите, две бяха износени не правилно и бяха монтирани по диагонал, сложих ги от зад и сега държи пътя) и казаха че е сменено всичко по ходова част. Внос е от Италия и няма ръжда, личи си че са правени интервенции, но като цяло добре изглежда за 15 годишна. Единственото което е останало на хартия, беше един стикер, поставен в найлонов джоб залепен на предното стъкло. Този стикер до колкото разбрах е за срока на валидност на гражданската отговорност и беше до август 2016, там беше записан също рег. номер и застрахователната компания. Нямам намерение да правя разследване, но все пак, дали мога да получа информация на колко км е била колата ако се свържа със застрахователя, че тези 160 000км , хич не ми изглеждат реални. Иначе салона е много запазен, някак създава впечатление че е пазено или не много използвано. Понеже стана дълго, да формулирам какво бих искал да разбера, изчетох доста преди да пиша ама ... та:

1. Контактния ключ е само един и платката за централното не е в ред и я заключвам като москвич. Ходих при електричар, включи компа, пробва да свърже друга платка ама компа не ще, дава съобщение, че иска нова платка, били са програмирани 4 ключа до момента, трябвало да оставя колата, да ходи до моргата да вземел друг комп и да пробва. Въпроса е така ли се прави? Нямам талон с пин код и секюрити код.

2. Да си взема op-com, ама те са една камара, кой да избера? Фърмуера бил менте на едните, другите са по 35 лева, третите по 60, 80, 120....лв. А де?

3. Да поддържам ли нивото на горивото мин 30 литра или?

4. Да добавям ли двутактово масло в горивото?

5. Ако има грешки, на TID дисплея излиза ли съобщение или само на op-com се вижда че има грешка?

 

Като цяло, колата ми пасва и си я карам с кеф.

 

 

Ето и малко снимки от преди регистрацията:

 

IMG_20161119_152641.jpg

 

IMG_20161119_152746.jpg

 

IMG_20161119_152753.jpg

 

IMG_20161119_152850_1.jpg

 

IMG_20161119_152940.jpg

 

IMG_20161119_152910_1.jpg

 

IMG_20161119_153151.jpg

 

IMG_20161119_153409_1.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хе хе, сам си пиша и сам си отговарям, ама поне е във форум, нищо, че е монолог.

Само на въпрос 1 не намерих решение (за сега), останалото се изясни с помощта на форума - наистина, четох четох, ама спирам, че по едно време си задавах въпроса: - Абе, такъв кърък ли съм, че съм си купил най-трошливата кола и то 17 годишна :))) обаче възниква друг въпрос :rotfl: , а именно: - Ако е на 17 години и все още се движи и то доста добре, как ако е толкова трошлива е изкарала до сега?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изключително рядко влизам в този форум и не пиша тук, но сега случайно влезнах и това последното изречение изключително много ми хареса. Въпреки, че е писано преди повече от два месеца...

Сигурно досега си намерил отговорите на всичките въпроси, ама нейсе, нека да напиша нещо, така и така съм влезнал тука:

1. Контактния ключ е само един и платката за централното не е в ред и я заключвам като москвич. Ходих при електричар, включи компа, пробва да свърже друга платка ама компа не ще, дава съобщение, че иска нова платка, били са програмирани 4 ключа до момента, трябвало да оставя колата, да ходи до моргата да вземел друг комп и да пробва. Въпроса е така ли се прави? Нямам талон с пин код и секюрити код- Сигурно вече си го решил.

2. Да си взема op-com, ама те са една камара, кой да избера? Фърмуера бил менте на едните, другите са по 35 лева, третите по 60, 80, 120....лв. А де?- В другия форум има един пич, който продава. Май от него всички са доволни.

3. Да поддържам ли нивото на горивото мин 30 литра или?- аз го държа винаги над 30 литра.

4. Да добавям ли двутактово масло в горивото?- категорично ДА. Заедно с керосин. Аз наливам по литър от едното и от другото на пълен резервоар, понякога и по половинка на пълен резервоар.

5. Ако има грешки, на TID дисплея излиза ли съобщение или само на op-com се вижда че има грешка? Не, на дисплея не пише. И борд да имаш пак не пише грешки по двигател, АБС, клима, и т.н.

 

И да продължаваш да си я караш с кеф. Май вече си установил, че е доста автомобил, въпреки възрастта и. И мойта май е същата, само че е "100 години опел".

Редактирано от tisho.74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

tisho.74, - братле, "карам кола" от много време, дори имаше моменти, когато ходя пеша и на светофара търся скоростния лост да включа 1-ва и натискам съединител.... баси, това не е виц. Не съм фен конкретно на някоя марка, но тази VECTRA B, наистина ме впечатлява. Дава ми разход извънградско около 4.5l/100. Не е нещо уникално, но си е добре. Когато искам да изпреваря, си натискам педала и изпреварвам, ... за моите нужди е перфектна.

Та проблема с ключа не съм го решил, поради причината, че нямам време. Работата ми е такава, че ползвам колата от точка А до точка Б, престоя е около 10-12 дни. Като ми свърши смяната се прибирам и нямам време да се занимавам с ремонти. Т.е. точка Б е пред блока или на село, иначе колата е зависи къде е точка Б.:)))) Карам камион и в зависимост от как са нещата, отивам да "почивам" където са жената и децата. На село или ... както и да е. Колата много ми харесва, дори на село кучето направи повечето драскотини за 5мин, от колкото бившия собственик за 17 години, като ни видя, започна едно скачане по колата... но аз не правя драма от това, боя има по магазините... както и да е. Харесва ми също, че има климатроник, това е много голям +. Така, да не шляпам само като "мокър задник" бих искал да кажа, на хората, дето са решили да си купуват кола втора употреба: Прегледайте всичко което се сетите, марката има значение до някъде, VECTRA B X20DTH е много, ама много добър избор. Аз предпочитам комби. Смених двигателно масло и всички филтри, измерих антифриз, хидравлично масло проверка, акумулатора е нов, ... при престой 17-20 дни, пали все едно я карам всеки ден. Бих казал още - не дръжте на дребните проблеми (например какъвто е при мен ключа). Колата е много добра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно добавянето на двутактово масло в горивото. ПРепоръчително е 150/200мл на 60л гориво !!!...в никакъв случай повече, защото зацапва дюзите!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само не ми стана ясно това двутактово масло за какъв "Х" е ?

има си добавки за горивото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше се разлепило предното стъкло?!? Странното е, че не е текла вода в купето? Момчетата дето го лепиха, казаха, че е нормално да се отлепи?! Ама цялото се беше разлепило, явно са го държали само чистачките, а аз какво ли не си мислех и какво ли не правех за да разбера от къде дрънчи и скърца, то било стъклото. Преди време смених гарнитурата на ЕГР клапана, почистих всичко, то не беше много зацапано, вече не капе масло. Капеше точно върху помпата. Смених накладките, при следващата смяна, ще сменя и дисковете. Иначе колата ме радва и задоволява потребностите ми. Между смените, доливам има няма един литър масло на 11- 12000км. Свети лампата на ABS, но иначе си работи? По магистралите със 120-130км/ч ми дава разход около 5 + -. 

Редактирано от element

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С нови фарове съм, нов термостат, нови накладки, работещ абс, от студената спойка беше проблема... колата си е точно като за мене. Голяма,(за моят ръст) , когато се наложи, пускам седалките, опъвам матрака и си спя, като все едно у нас на канапето, много готино. Климата работи, изолацията е много добра. Остава да оправя печката, ама за следващата зима, живот и здраве. Нямам много време да и оправям тия, на пръв поглед, екстри, но са си важни неща. 

 

Редактирано от element
Повторение на коментара
  • Харесване 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×