Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
TZOCHEV

премахнати вихрови клапи

Recommended Posts

Здравейте,

скоро се присъединих към феновете на ОПЕЛ , не съжалявам за избора си но имам сериозен проблем и досега нямаше майстор който да ми излекува мъката

:n055: .

 

Моля Ви за помощ проблема е следния: След като закупих автомобила и го обслужих ми се наложи да пътувам извън града.

Всичко беше ок но в момента в който реших да изпреваря камион и подадох газ до метала така да се каже и светна жълта лампа с автомобил и гаечен ключ, автомобила влезе в авариен режим а мотора не може да мине повече от 3000 оборота /чува се леко бучене отпред в дясно почти всеки път когато влезе в този режим/ след като двигателя се успокои и си влезне в нормални обороти лампата изгасва след повторно натискане процедурата се повтаря и така докато най накрая видях как едно клио ме изпревари с около 80км . в час и направо ми се скъса сърцето.

Ходих при майстор смени ми команрел изчисти всякакви датчици и филтри и пак нищо не се случи. Ходих и в сервиза на ОПЕЛ и ми казаха че трябвало да ми се сложат вихрови клапи и проблема щял да се оправи. Възможно лие е да се оправи ако наистина ги купя и ги сложа тези вихрови клапи или има вариант да се игнорират софтуерно. Ако има решени на този проблем моля за съдействие как и къде може да се отстрани!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега TZOCHEV. Гледам, че никой не пише, а то може и да е поради факта, че има много писано за тези клапи. Особено най- много във форума на Опел. Както и да е.

Аз не разбрах обаче, защо в сервиза искат да ти слагат такива. Твоите къде са? А пита ли за цената. Нови клапи заедно с работата при всички случаи е над 1000 лв. Бръмченето което чуваш е може би от моторчето, което движи рейката на клапите. Нещо му пречи да се движи и за това ти дава грешката. Може да се изключи софтуерно, а могат да се премахнат и самите клапи, ако някой вече не го е направил преди тебе.

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

автомобила го закупих без вихрови клапи отстранени от собственика в Италия.

От опел искаха да монтират нови моторче и вихрови клапи защото моите са били премахнати и заради това автомобила влизал в авариен режим.

В момента колата съм я оставил на майстор в Плевен и я проверява обстойно, до момента стигнахме до извода, че проблема е най-вероятно в електрониката но за жалост имаме нужда от електрическа схема на двигателя за да разберем дали сме в правилната насока. Смятаме, че кабела от компютъра до датчика на турбото е прекъснат някъде и заради това се появява този проблем защото всичко друго е проверено, почистено и работи безупречно и когато изключим буксата от датчика започва да се чува странното бучене и влиза в авариен режим.

Може и да бъркаме но сме длъжни да го проверим защото останаха само този вариант и другия с монтирането на вихровите клапи.

А относно премахването на вихровите клапи софтуерно как се прави и кой може да го отстрани?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква ел. схема те омайват.Проверете управлението на турбината, ЕГР клапана и дебитомера.Каква грешка записва.Какъв комънреил са ти сменяли като това е система за впръскване.Рейла ли искаш да кажеш.Освен датчика за налягането защо ще сменя реила,нещо те пързалят.Каква е грешката,това е важно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се, че и моите клапи са заминали и тази седмица ги отстранихме. Директно завариха колектора и затапиха EGR. Като се има предвид, че съм карал с прецакани клапи, мога да кажа, че сега колата е по-добре от преди.

Още не съм я карал на дълго за да кажа как е.

Разликата е минимална, но я има.

 

Качвам 2 снимки, на които се виждат заварките.

 

20170428_174349_HDR_-_Copy.jpg

 

20170428_174355_HDR_-_Copy.jpg

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не зная дали сте решили проблемите си, но направо се стряскам като виждам какво правите. Аз имах същия проблем и след като смених клапана на турбото всичко е ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де - този майстор няма ли OP-COM или Tech-2? Да ти направи една диагностика преди да гадае. Закача колата на диагностика, форсираш и като влезе в авариен режим вижте кода и какво трябва да се смени, ремонтира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, Whitesnake, би ли споделил къде и при какви условия / цени и време / ти отстраниха вихровите клапи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека споделя и моят опит с вихровите клапи на Z19DTH - влизаше в авариен режим и т.н. Махнах пластмасовият капак на двигателя и видях, че рейката, която командва клапите се е откачила. След доста четене във форуми и събиране на мнения реших първо да опитам по-елементарно решение на проблема - да ги залепя в отворено положение. Оставих незалепена единствено клапата на 3-ти цилиндър - предпоследната отляво-надясно, защото тя се командва от моторчето, а не мога да бръкна да го откача и не ми се щеше да ровя в комп-а на колата да го изключвам софтуерно. И о чудо!!! Една година и 20 000 км. след това нито веднъж двигателя не влезе в авариен режим. Двигателят си работи супер, не пуши и нямам проблеми с регенерацията на ДПФ-а. Залепих клапите с епоксидна смола. Който желае може първо да пробва това решение за 10-на лева и 20 минути.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В моя случай, рейката която управлява тези клапи е налице, като си е прикачена към ябълките на самите клапи. Интересното е, че отдолу има мръсотия от пепел, по която не личи да е имало движение на самата рейка. Рейката е разположена наляво /при вдигнат капак с поглед към мотора/, това отворено или затворено положение е? Няма грешки относно вихровите клапи. Правил съм тестове на празен ход с подаване на газ, нищо не помръдва. В близките дни ще се чисти всмукателен колектор, затова искам да попитам за съвети относно евентуално премахване или друго действие, за да започнат да работят, ако в момента не го правят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш, че когато подаваш газ, рейката не помръдва, така ли? Тогава има 2 Варианта: 1. Рейката е леко откачена от клапата на 3-ти цилиндър - предпоследният отляво-надясно, т.е. - стои, но реално е откачена от клапата. Може да се е износило калпачето на рейката или клапата. Извикай някого с теб - запали двигателя и нека еденият от вас да форсира, а другият да гледа дали се движи рейката и при форсиране да се опита да я натисне върху пъпката на 3-ти цилиндър. Ако пак не се движи, тогава Вариант 2: Моторчето, което командва клапата е счупено, откачено или изключено. По принцип, когато рейката е надясно - клапите са затворени, а наляво - отворени. Говорим - ляво и дясно - като застанеш пред двигателя. Ето и снимки:

swirl6.jpg

 

s-l1000.jpg

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за изчерпателния отговор, колега. Излиза, че при мен са останали в отворено положение, което предполагам е по-малкото зло. Ще се опитам да натисна рейката, докато някой форсира мотора, да видим ще се раздвижи ли. Грешки не светят, което означава, че може някога назад във времето да е било изключено и софтуерно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, наистина е по-добрият вариант, но не знаеш кога от вибрациите ще се откачи рейката и ще започнат да се въртят като луди... И тогава започва да ти бие грешка, страх те е да изпревариш и т.н. - минах през този филм - уж се беше откачила и стояха в отворено положение, но вибрациите я дооткачиха от пъпките и на другите клапи... Най-добре наистина провери дали въобще се движи рейката - идеалният вариант е да е била изключена и да стои в отворено положение, но все пак - съветвам те да ги залепиш или премахнеш напълно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попитах в няколко теми и няколко колеги да ме насочът към сервиз или човек, който наистина е запознат и знае как да ги премахне качествено, но така и не получих отговор. Става дума за София.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има колега от Ямбол ,който ги продава тапите и изпраща по Еконт.Тапите са два вида 15мм и 18,5мм в зависимост от отворите на колектора.Капковидните вихрови клапи са 15мм,а тези с по удълженото рамо са 18,5 мм.Първите са хванати с винтове за осите  а вторите са пласмасови и директно се избиват.Всичко това обаче става при свален колектор.Играчката е голяма,но си заслужава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×