Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
martin_BG

Vectra C - проблем с автопилот и настройки на климатроник

Recommended Posts

Здравейте,

От скоро карам Вектра Ц комби с двигател Z19DTH

Виждам, че има бутони за темпомат, които са използвани, но не мога да го включа. Дали може да е спрян от някъде и трябва да се активира?

Също така искам да променя настройките на климатроника, от кои въздуховоди да духа. Четох, че се настройват като се натисне бутона за силата на струята. Бутона щраква, но не отваря никакво меню. Дали има проблем или нещо не съм разбрал?

Мерси предварително....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за първия ти въпрос нямам отговор.

По отношение на климатика това си е болежка с блока за управление и моята вектра е с климатроник и централния бутон (този който увеличава или намалява оборотите на перката за парното) служи за управление и достъп до менютата за еко-режим, настройки за потока на въздуха и местата за обдухване в купето. Бях в същата ситуация като теб, защото същият този бутон щракаше ама нищо не се случваше, проблема е в спойките му към платката, т.е. сваляш почистваш и презапояваш или караш на ел. сервиз (мисля че няма да вземат нещо особено за услугата).

Поздрави и дано да съм бил полезен!

Редактирано от baiketo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! За да не отварям нова тема ще пиша тук - както много от вас и имам този проблем с голямата врътка. При мен засега е поносимо, оправям се някак, ама започва да ме дразни. Питането е има ли как да се оправи от някой разбиращ и ще има ли по-дълготраен ефект или да търся други опции? Някой да препоръча човек за София? Не ме е толкова за парите, важното е да се направи като хората... 

P.S. Някой знае ли цената му в Опел? Ако е до 200-250лв бих се навил, ама едва ли е толкова...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решението за двата ти проблема е временен в повечето случай до година. За ръчката я сваляш и отваряш ще видиш медна пластина по цялото протежение. Обливаш я с контактен спрей и я почистващ с мек парцал,  хубаво поне два пъти го направи това. Докато чакаш да изсъхне пръсни хубаво и в отвора към CIM модула. После сглобяваш и тръгва. А за парното цялото до платка го разглабяш и също също контактен спрей се Облива не щати спрея. И за двата демонтажа има доста клипове в ютуб. Но пак казвам след време пак ще трябва да  се прави това но поне не отнема много време. За нов модул няма да ти хареса цената така че успех. Ако имаш затруднения пиши ще помогнем. 

  • Харесване 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×