Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
naskokefa

Проблем с ускорението на Инсигния

Recommended Posts

Здравейте, колеги!

 

Нов съм и ви моля за разбиране, ако нещо не съм описал правилно.

 

Карам Опел Инсигния 2009 2.0 ЦДТИ 163 к.с. От известно време имам проблем с колата, който се случва само при висока скорост (обикновено на магистрала, над 130 км/ч).

 

Проблемът е, че в определен момент колата спира да ускорява при натискане на педала на газта и започва бавно да губи скорост (оборотите обаче не падат). Необходимо е да се спре, изгаси двигателят и отново да се потегли, тогава проблемът не се случва определено време.

 

Карах колата в Дженеръс Ауто, където след доста нерви, диагностики и дадени пари, не оправиха проблема. Смениха клапан на Турбото, след което гарантираха, че проблемът ще е отсранен, но продължи да се появява със същата честота (признавам, след като се случи около 30 пъти на връщане от морето, бях на прага на нервите си). След това отново я закарах в сервиза, казаха ми, че щом не се е оправило, вероятно е проблем в софтуера, взеха ми отново сума за ъпдейт на софтуера и няколко диагностики и ме изпратиха с думите "сега може да даде подобрение, но минимално". Действително имаше такова, но проблемът продължи да се появява.

 

Тъй като никъде не мога да намеря информация за проблема и всеки ме съветва различни неща (можело да е маркуч, дюза, горивна помпа, някакви други помпички по двигателя), ще съм много благодарен, ако някой сподели мнение, особено ако е имал подобен проблем, или съответно ме насочи към специалист. :th_up:

 

Благодаря ви предварително!

Редактирано от naskokefa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, доколкото виждам почти никой не се включва в този форум и понеже виждам, че и темата ти е от доста време, въпроса ми е какво се оказа в крайна сметка и какъв е изхода от ситуацията? Имам сходен с твоя проблем, при рязко подаване на газ, автомобила влиза в авариен режим, при рестартиране чисти грешката, но не за дълго. В градски условия дори и с по палаво шофиране проблема го няма. На диагностиката казват, че има записана грешка "високо налягане"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същия проблем. По чуждестранните форуми предимно казват че се получава от проблем с маркучи. Още не съм ходил на майстор, дано го намерят като отида.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има "Свръх налягане в системата за високо налягане"- е вакум клапана след МАПсензора,преди турбото.

Ако изписва "Ниско налягане в системата за високо налягане" - е пробив по турбу пътищата.Тоест има дупка някъде,скъсан маркуч,пробит кулер и тем-подобни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги карам Opel insignia 2.0 CDTI 118 kw 160 ps . Живея в Германия ,преди 6 месеца имах спукани 2 цилиндъра и мотора бе разглобен и рециклиран до нов.След 6 месеца безупречна работа на мотора на таблото се появи индикатор (кола с гаечен ключ в нея) гласящ ,че колата трябва да отиде в сервиз за да бъде инспектирана .Това се случи непосредствено след като минах на TUV .При ходенето в сервиза се оказа че катализатора е затиснат ,замених го с нов и промяната беше точно за 2 дни .Сега колата работи нормално на едно място и ускорява нормално до 120 км ,след това се появява същия символ на таблото и вкарва колата в авариен режим . онзи ден смених въздушния клапан преди турбото и въздушния филтър , подобрения никакви .Най нелепия случай беше вчера ,както си карах и на таблото се появи индикатор че мотора е прегрял,а всъщност колата беше в норми и на температура и на всичко и нямах никакви течове или загуба на антифриз ,след идването на пътна помощ и вкарването на колата в сервиз ,хората направиха диагностика ,имаше 2 грешки  1 вата за проблем с турбото 2 рата за дроселната клапа .След изтриването им колата си запали като часовник .Хората предполагат че е от турбото но не дават гаранция .Сега карам колата и до 120 км няма никакъв проблем ,след това колата се включва в авариен режим ,след като го изтрия и продължа да ускорявам се получава тресене на мотора

Интересува ме има ли някой с подобен проблем и ако го е разрешил ,какво се е оказало при него .Четох за някакъв ЕРГ клапан но не съм много запознат и не знам възможните причини за този проблим

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×