Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
yellow23

Astra J 1.4 turbo или 1.6 cdti

Recommended Posts

Здравейте!

Харесах си Astra J седан, но не съм карал преди опел, и искам да се посъветвам с вас.Като собственици на Astra J какви екстри бихте ме посъветвали да добавя?

Също така съм в дилема между дизеловият и бензиновият двигател.Важно за мен е да е автоматик за това избора ми се свежда до 1,4 турбо, 140 коня и 1,6 цдти, 136 коня.Интересува ме кой е по-здравият двигател?Кой е от по-старо поколение и са изчистени "детските болести''?Лично на мен много ми харесва и Astra K, но имаме разминаване в мнението за хечбеците в семейството.Какво ще кажете и за нея, и кой са най-добрите двигатели за тези купета?

Като динамика какво ще кажете за тези мотори?Много ме учуди, че дизеловият агрегат с 6 коня по-малко дава по добри резултати от 0-100 км/ч.

Също така ако има любители на Астра от София нека ме посъветват от кой дилър са най-доволни.

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, като цяло проблемите при Опелите напоследък са не толко в двигателите, колкото в скоростните кутии. По-малките двигатели не трябва да създават сериозни проблеми на кутията ако не ги тунинговаш допълнително. Астра J като цяло е супер тежка (в сравнение с другите в класа) и реално двигателите и мощността не отговарят на конкуренцията поради тази причина, също така и разхода е по-висок. Астра К вече е друга тема - там са изчистени много недоразумения на J. Лично аз хич не съм фен на даунсайзинг-а и тези двигатели хич не са ми по вкуса, но в гамата на Астра, човек няма избор.

 

Относно дилърите - Дженеръс са най-сериозни, когато става въпрос за покупка. Много са внимателни и грижливи, когато трябва да те зарибят, което не мога да го кажа нито за Булвария, нито за София Ауто. Там всеки път като отида и се чуствам виновен, че съм влязъл. От там нататък поддръжката при всички е безумна - кисели физиономии, едвам едвам ти се обяснява нещо и т.н.

 

От мен толко :) Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, Astra J е с стотина килограма по тежка от своите конкуренти, но нали знаеш при кои коли возията е по-добра - при по тежките. Голяма част от повечето килограми са заради отличните шумоизолиращи панели - вътре в купето почти не се чува нищо от шума навън. Относно скоростната кутия - ако не въртиш гуми и не изпреварваш на шеста скорост няма за какво да се притесняваш. Двигателя 1,6 cdti / новия шептящ дизелов двигател/ ще ти гори около 3 литра по малко от 1,4 турбо на градско каране - примерно около 5 - 5,5 литра при 1,6 cdti към 8 - 8,5 литра при 1,4 турбо. Двигателя си е напълно достатъчен за купето - особено при дизела - яко дърпа дори на ниски обороти.

Редактирано от ranl

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич... за скоростната кутия си много далече.... знаеш ли колко пъти съм въртя гуми ? Точно -0. Знаеш ли колко пъти съм изпреварвал на 6-та ? Точно - 0 ( то хал няма в тази предавка за това) За осми път казвам колата тъкмо стана на 32000 км., когато се скапа лагера на шеста... Хайде моля те не дрънкай глупости само...

Редактирано от torettos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич ... - то на твоята кутия може да е спаднало нивото на маслото или да е протекла или нещо друго. От 50 хиляди Астри продадени или внесени в България за десетина години и да има няколко случаи с проблем в кутията нищо не значи. Може и да е имало някакви детски болести, които са поправени с промените в кутията през 2012 година. Германската организация за контрол на качеството TUV прави ежегодната си статистика за употребявани автомобили на база извършените принудителни ремонти.Понеже много се пише без основание - ето я класацията на TUV за 2017 - Astra J си е в приличното начало на класацията при петгодишни коли - по напред от доста по скъпи коли.

 

 

TUV Report 2018-7

Редактирано от ranl

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич... ремонта ми е правен с официален сервиз с оригинални части и знаеш ли къде беше изненадата само "крайните" лагери не бяха сложили оригинални а усилена версия на Timken. Не ми се ровят стари неща, за да видиш теми от Англия и Русия за същите проблеми.. Все тази ти ги разбираш нещата, само дето имам няколко съобщения от различни хора за този проблем...

 

П.С: В темите пишеше, че фабрично са слагали 1,7 литра масло вместо 2,2 литра, като са се надявали да стига, за да се смазват всички компоненти.. И моята беше с толкова като я сваляха..

Редактирано от torettos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×