Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
marfi76

Зафира В 1,9 /120кс.-трудно пали сутрин

Recommended Posts

Здравейте колеги, от около година имам Зафира В 1,9 CDTI, 120кс. през последните седмици пали много трудно сутрин (при продължителен престой). Налага се да въртя 3-4 пъти за да запали, след първото палене за деня повече няма проблеми пали от раз. Подгряващите са нови ( пък и е лято не подгрява повече от 3-5 сек.), маркучетата на излишното гориво са нови. Започвам да си мисля, че от някъде по тръбопровода или от филтъра смуче въздух, защото колкото повече време стои толкова по трудно пали. Има сериозни съмнения за тези бързи връзки на тръбопровода и на филтъра, изглеждат ми много халтави, ще взема да ги сменя с обикновен маркуч и скоби. Не съм измислил само на флитъра как да ги заменя. Моля, ако някой е имал такъв проблем да сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз имам същия проблем но се насочвам към електриката.Защото ако е нещо с компресия или въздух си мисля че и през лятото ще си го прави .

Ако си решил пробрема моля пиши.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Имате ли решение на проблема, защото и при мен възникна същия проблем. Зафира 1,9 101 кс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От бона ми казаха че от стартера вчера бях при майстор свали го прегледа го и каза че е ок но тези от бона продължават да ми казват че е от втулките на стартера нищо че са ок трябвало да се сменят

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги. Проблема го реших с рециклиране на дюзите и нов стартер ( макар, че според мен стартера можеше да кара още). Всичко се оправи, пали без проблеми и на –6 (беше преди 2 дни).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега моита и сега пали без проблем когато са минусови температури ала когато са плюсови тогава върти 30-40 секунди и за мен няма логика да е в дюзите с и лятото и сложих добавка в нафтата за почистване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добавки слагах и аз, три различни (бардал, про тект, лъки моли).Ефект временен. В твоя случай: когато е топло колата не подгрява и за да запали мотора разчита на налягането и правилното впръскване на горивото. Стане ли студено започва да подгрява за да подпомогне паленето и може затова да пали по лесно. Това е лично мое мнение. Налягането се влияе не само от правилната работа на дюзите , а и от налягането което отива към тях ( налягането в рейката)има и клапан, който регулира това налягане, горивната помпа, помпата в резервоара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен започни от смяна на маркучетата за излишното гориво, от там обикновено взима въздух и губи налягне. На самите дюзи отгоре има гумички, от там също губи налягане. За дюзите си трябва сваляне и стенд и то за комън рейл системи, а не обикновен. Наляганията на рейката и горивната помпата мисля може да се видят, като се закачи на компютър или пак на стенд. Пробвай с лесното, а ако не стане -майстор. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стартер. Смених втулките и се оправи. Сложих и БОШ на 80 ампер часа и готови.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се вмъкна и аз и моята палеше трудно и някакъв странен шум се чуваще при самото запалване нов стартер и проблема е решен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Преди около месец станах собственик на четвъртата си Зафира Б и от опит ви казвам че почти винаги проблема е в стартера. Ако си направите експеримент и закачите към акумулатора още един ще запали отраз. Просто с времето стартера старее и тока не му стига. Като проблема е в стартера не в акумулатора.

Редактирано от Dancho1109

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×