Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
bestway

x18xe тресе предницата

Recommended Posts

Колата е с ръчна скоростна кутия. Сменени са гуми и джанти, вътрешни карета и всичко по предницата и задницата е стегнато, без хлопания и здраво. Минат е стенд на предна и задна ходова част.

При каране няма никакви проблеми с нищо освен че точно при 100 км. Ч почва да тресе като на криви гуми и джанти и на 110 отминва.

От 110 нагоре не тресе никъде. Дисковете също са сменени. Колата ме е имала удари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основна и много внимателна проверка на всички джанти и гуми за кривини, биене - аксиално и радиално, крив профил на гумата (и това го има понякога). Или рекламирай на предишния майстор, или го сменяй с друг, който не го мързи да завърти гумите 2-3 пъти, ако се наложи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменени са четирите джнти и четирите гуми с нови. И при старите джанти и гуми и при новите е едно и също.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че са сменени е ясно. А ти завря ли се при гумаджията да видиш как се въртят гумите на балансиращата машина. Като знам какво качество внасят, може всяка една гума да е проблемна, дори като нова. Това е най-евтиният начин за отстраняване на проблема. После се почва - носачи, тампони, полуоски, карета, скоростна кутия и т.н. При балансирането също така може да се задава на колко грама да се занулява. По принцип може на 5, на 3 и на 1 гр. А познай на колко са настроени машините в БГ! Предното окачване на някои марки и модели може да е по-чувствително и ако културата на въртене на джанти и гуми е наистина добра и не помогне балансиране със зануляване на 1 гр. тежест (това е играчка за механика), тогава би могло да помогне и динамично балансиране. Във форумите има писано за това. Но най-важното е гумите и джантите да имат грубо казано - идеално въртене. Допускът е макс. 1 мм радиално (вертикално) биене, но има и аксиално. За мен и 1 мм е много, най-добре е гумата да се движи по конец. Едва тогава идва ред на тежестите...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговора.

Понеже гледам че си от Бургас. Джантите и гумите са правени от Мартин- след Кат. Но при смяната и на летните гуми с лята джанта и на зимните гуми които също са нови с друга джанта проблема е същия. Тресе на 100 км.ч. При това че,всичко е сменяно по предницата с нови части. Минала е стенд и на задница и прдница, стенд за амортисьори също. Единствено впечатление прави че при смяна на вътрешни карета търсенето понамля една идея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде прочети още веднъж какво съм писал по-горе. Не е важно един или друг вид джанти, нови или стари гуми, а как се въртят!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×