Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
nv952

На колко градуса се включва перката за оxлаждане на антифриза?

Recommended Posts

Здрасти народе :)

Преди няколко месеца сменяx маxовик,лагер помпа,притискателен диск и съединител и опелчето бачка добре за сега ;)

Зор ми е,че при включване на втора скорост влиза трудно ,но за това няма да питам тук

 

 

По належащият проблем ми е че не знам на колко градуса работи двигателя през лятото! Всеки казва различно и тук дано някой отговори!

Когато взеx колата миналото лято я караx и като дойде зимата нещо парното не дуxаше много добре :( Оказа се че термостата беше за смяна и го смениx с нов!

 

Тия дни следя температурата докато карам защото много ми е терсене че няма уред който да показва температурата на таблото :@

Извън градско с 90 км/ч си държи около 88-89 градуса обаче в града или по баир с ниска скорост е стигала до 98 градуса и на дисплея виждам че явно няква перка се включва и пада до 93-94 и после пак се вдига!

Интересното е че когато работи климатика и перката му върти температурата седи на 87 градуса без значение дали карам градско или извънградско :blink:

 

Знам че имало някви резистори които изгаряли и искам малко да ме опътите къде точно се намират за да ги проверя,че в двигателният отсек много тясно :(

Притеснява ме че резистора на първата скорост е умрял!

Ако някой знае на колко градуса тръгва първо и на колко втора скорост,моля да сподели!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така.На 98гр.включва да охлажда,втора степен се включва на 105гр.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора,колега :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостата започва да отваря на 88 гр. и е напълно отворен на 95гр.Как ти държи лятото 87гр. нещо бъркаш.Освен твоя да отваря на 82гр.Астра GTC 150кс. РАБОТИ НА 95гр температура на двигателя.На 98гр- първа степен,на 105- втора степен и на 110-112гр включва трета степен.1-двата вентилатора работят бавно. 2-работят по бързо,3-задния започва да работи с много високи обороти,но 3та степен работи много рядко.Това е охлаждането на 19DTH .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×