Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Здравейте колеги, от известно време съм собственик на Зафира Б 1,9 DTH двигател. Преди два дни реших да ходя с нея до магазина запалих я тръгнах и след около километър при нормално шофиране (не съм я форсиран, т.к. двигателя не беше загрял все още достатъчно) си промени звука започна да трака доста повече от обикновеното. Спрях незабавно слязох, отворих капака двигател се тресеше при което аз изгасих колата незабавно. От там на сетне всеки опит да я запаля е неуспешен. Направих си сам диагностика с едно OBD2 блотот устройство и ми излезе грешка р0400 което е проблем с ЕГР. Възможно ли е да не иска да запали само заради този клапан.извинявам се за дългия пост, но тъй като съм чужбина и съм притеснен. Благодаря предварително ако някой може да ми даде съвет!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от ЕГР клапане,защото дори да е развален,пак трябва да запали.Съмняваме ангренажния ремък да не е скъсан,понеже си чул тракащ звук.Дано не е ударила клапаните в буталата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей! Възможно да е от ЕГР. И аз имах проблем с него, клапана беше заял не искаше да се затвори. Няма палене! Свалих го, почистване и проблема е решен. Ето и линк с действията по почистването. http://www.vxronline.co.uk/forum/showthrea...Sensor-(1.9CDTI

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, мойта прословута кола все още е в сервиз ( да не ви се чупи колата в Англия), та стигнахме до там: Проверил е човека нафтовата помпа гориво стига до дюзите но те не получават сигнал за да се отворят и да пропуснат горивото, показва ми някакъв кабел от датчик на ангренажния ремък, той изпращал сигнал до компютъра на колата и обратна връзка имало, а тия дюзи не отварят. Ако някой може и иска да помага.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих искал да споделя нещо за проблемите с ЕГР въпреки че съм със Зафира А (все още, и оглеждам Зафири Б). Колата ви може да не запали заради задръстен ЕГР,на мен ми се случи това, преди да затапя с метална плочка тъпият клапан (вече 4 години съм със затапен ЕГР). Не иска да пали заради натрупан голям брой грешки от ЕГР в паметта на компютъра, пали за секунда и веднага гасне. Временно решаване на проблема (при моят модел) е иключване на акумулатора за 10-15 мин. грешките от компютъра се изтриват и колата пали безпроблемно.

Редактирано от sts1969

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×