Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
miraka

Работи на три цилиндъра

Recommended Posts

Здравейте!

 

Колата ми е OPEL TIGRA 1.4 16V (X 14 XE). В момента работи на три цилиндъра. В началото проблема се появяваше за кратко ( секунди ) докато карам колата и след това изчезваше от само себе си. Малко по малко проблема започна да зачестява и в момента колата работи само на три цилиндъра. Смених бобината , кабелите и свещите ( по препоръка на "майстори" ) , но проблема остана. По метода на отпадането свалях кабелите на цилиндрите един по един и установих, че не работи втори цилиндър. Ток до него достига, свещта се мокри, но цилиндъра не възпламенява горивото. Четох във форума за решаване на проблема с 100 октанов бензин + добавка за почистване и каране или форсиране с мръсна газ над 5000 оборота и го опитах, но и това не помогна в студените дни. Онзи ден в жегите пак опитах метода с високите обороти и колата проработи на четири цилиндъра, но я форсирах на място докато не проработи на 4 цилиндъра. Оставих я така да си работи на ниски обороти около 20 минути и двигателя цъкаше като часовник , след това тръгнах да я карам и проблема пак се появи на момента. От тогава на сам този метод не сработи. Днес направих диагностика с кламера и ми излязоха две грешки P0443 и P0340. Интересува ме някой има ли идея на какво може да се дължи този проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност това за кабели и свещи не е лошо като съвет /според мен/, но винаги преди да се сменя смело е хубаво първо да се провери. Грешки, добре, изписва ти, но ти нвърдиш, че има искра, а не пали. Значи или искрата не е в подходящият момент /което може да е в следствие на неизправният датчик от грешка Р0340/ или от слаба компресия. Когато е повреден датчика на разпределителния вал оборотите не могот да се вдигнат над 4500. Другата грешка, за клапана не е толкова съществена и не би трябвало от нея да прекъсва цял цилиндър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно при ниски обороти ( до 2500, 3000 ) колата прекъсва при подаване на газ, но при по-високи обороти като че ли започва да работи нормално ... Преди малко ме посъветваха да премеря компресията на проблемния цилиндър , така че това, ще е следващата ми стъпка и след това, ще пиша какво е станало....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема бе решен отдавна, но чак сега се сещам да напиша на какво се дължеше прекъсването.

Проблема беше съвсем елементарен. Бубината се беше прецакала и не подаваше достатъчно ток на 2-ти цилиндър. Смених я с втора употреба за 35 лв и сега колата работи като часовник.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×