Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
kiksan_89

Двигател инсигния

Recommended Posts

Здравеите колеги имам опел инсигния 2.0 дизел 160 колата ми блокира и немога да намеря блок и колянов вал предлагат ми цели двигатели и всички казват че това им е слобост на тези коли някой може ли да ми помогне с инфо къде мога да намеря блок и колянов вал и да ми каже мнение какво да правя блг предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление, това наистина е слабост на този двигател и джамбазите знаят какво продават. Не са малко дефектиралите и трудно ще намериш само блок и вал. Съветвам те да се поровиш извън БГ или просто да купиш цял мотор. Аз имах проблем с каре, което също е слабост... комплект беше с полуоската и външното :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега kiksan_89, ако не е тайна ще споделиш ли на колко км е колата, дали си сменял ремък и масло като я взе?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако обслужвам колата на време, възможно ли е да блокира деигателя. Моята Инсигния е 2.0 ЦДТИ, 130 коня, 2011 година е на 240 000 километра. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ако обслужвам колата на време, възможно ли е да блокира деигателя. Моята Инсигния е 2.0 ЦДТИ, 130 коня, 2011 година е на 240 000 километра. Благодаря предварително.

 

Много малко вероятно. Причината за блокиране на мотора обикновено са, липса на масло в мотора, блокирала водна помпа - скъсан ремък, скъсан ремък поради износване, прегряване и горе-долу е това. На този пробег, който си посочил по вероятно е в някакъв момент турбото да започне да се предава, макар че тук си зависи как е карана и поддържана колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Много малко вероятно. Причината за блокиране на мотора обикновено са, липса на масло в мотора, блокирала водна помпа - скъсан ремък, скъсан ремък поради износване, прегряване и горе-долу е това. На този пробег, който си посочил по вероятно е в някакъв момент турбото да започне да се предава, макар че тук си зависи как е карана и поддържана колата.

При конкретно този мотор, ако много е зорен с времето на около 180-200 000 км криви тунел на коляновия вал и всичко приключва. Без значение, колко чинно е поддържан, просто термично не издържа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×