Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Колеги имам я Астрата от един месец. След смяна на всички консумативи - масло, ремъци и филтри, започна да губи антифриз. За 10- 20 км изчезваше антифриза в разширителното казанче. Като отворя капачката, изсъсква и малка част от антифриза се връща в казанчето. Доливах и продължи да го губи. Проверих да няма теч в краката на предните седалки, но беше сухо. Под колата няма локви, оглеждах я от долу. Проверявах капачката на двигателя за наливане на масло, но беше черна нямаше пресечено масло(бяла емулсия). Това ме успокояваше, че не влиза антифриз в маслото.

 

Но онзи ден като проверих щеката за новото на маслото, беше се качило нивото към 2 см над максимума, а като сменяхме маслото, го оставихме по средата между мин и макс. Ужас - положението е много зле. Един колега ме накара да направя един опит. Да извадя с шлауфка и спринцофка масло през тръбичката за щеката и да го оставя да се утай. Колата беше още топла. На сутринта на дъното имаше малки капки вода.

 

Единия вариант е гарнитура на главата. Втория е спукано охладително радиаторче на масления филтър.

Третия вариант, който ми казаха е износено гумено уплътнение между дюзите и главата.

 

Ще съм много благодарен на споделените мнения от вашия опит.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли какво представлява това гумено уплътнение на дюзите, от което да пропусне антифриз в маслото?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз знам за следните уплътнения, свързани с дюзите, но не знам имат ли връзка с антифриза в маслото.

 

Injector seals

 

s_l225.jpg

 

IMGA0323.jpg

 

image.jpg

 

Поздрави и пиши за разрешението на проблема.

 

Нека не оставяме недовършени теми.

 

Поздрави,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да не съм се изразил правилно. Да не са тези бранери (втулки).О-пръстените като изпуснат и от тях да става това смесване на масло и антифриз.

031924252.jpg

Редактирано от shipcov_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, моята одисея с проникването на вода в маслото продължава. Миналата седмица сменихме о-пръстените на бренерите, (старите скоро са сменяни) и като запалихме двигателя - пак същото. Вчера изолирах масления радиатор, пак проба - същото. Влиза вода в маслото. Остана само да е избила гарнитурата на главата. Дано да е там проблема, че вече не знам какво да правя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, нека да разкажа до къде стигнахме с моята Астра. Оказа се, че гарнитурата е здрава. Целия проблем е бил в бренерите.

IMG_20160301_120017.jpg

 

Те задължително се лепели. Слага се лепило на малката втулчица на бренера и тогава се набива в главата. Ако не се направи това:

1. При неработещ двигател влиза вода в цилиндъра.

2. При работещ двигател влизат изгорели газове в охладителната система и я надуват. А като спрем двигателя от налягането водата влиза пак в цилиндъра.

И така се губи антифриза. А когато водата е в цилиндъра част от нея излиза през аспуха, а другата преминава през сигментите в картера.

 

Така че днес си взех главата от майстора, който ми залепи бренерите, (направил и хидротест на 6 бара и всичко е ок).

Остава сега да се сглобява главата - клапани да се пасват, смяна на гумичките на клапаните.

Сменяла се задължително металната гарнитура между главата и полуглавата с разпределителните валове. След което се прави реглаж на хлабините на клапаните. Това става чрез реглажните пулове. Това е за сега, дано съм бил полезен. :wave:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги проблемите с колата продължават.

След последната седмица тестово каране пак влиза вода в маслото. Ето какво сме сменили: Нова гарнитура на главата, бренерите (със сменени о-пръстени) са залепени и набити в главата, масления радиатор е проверен - не е спукан, EGR охладителя е сменен( стария беше спукан).

 

Някой имали идея от къде другаде може да влиза водата в маслото? :help: :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,колега.

Отскоро имам същата Астра и същите проблеми, с изключение, че не забелязвам повишаване на нивото на маслото.

При мен антифриза се изпарява през отдушника на разширителя или директно го изхвърля оттам в зависимост от натоварването на дв-ля(оборотите).

Сменях капачки на казанчето, антифриз,изолирах охладителя на ЕГР-а,стигна се и до ремонт на главата(нова гарнитура и шлайф).

При проверката на главата ми казаха ,че всичко е ок , но отново ми дава същите проблеми и отново я свалихме и сега майсторът ме насочи към въпросните бренери.

Каза,че това бил често срещан проблем при тази глава и доста скъп ремонт се очертавало.

Бренерите се продавали само комплект и не можело да сменят само дефектиралите(при мен 2 работели , 2 не).

Интересуваме дали ти вече си отстранил твоя проблем и може ли да ме ориентираш за цена на ремонта и къде си го правил,откъде си взел частите и доволен ли си и евентуално

да ми дадеш съвет дали може да има друга причина за този проблем.

Ще съм благодарен и за някакви координати ,за да може по-обстойно да ми разясниш какво точно си направил.

Предварително благодаря.

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги, моя проблем е същия. Искам да попитам намерехте ли от къде се губи антифриза. И аз сменях какво ли не и пак нищо :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам, че последно дискусията е от края на 2016-та. Но като сметнем, че моите проблеми започнаха ранната пролет на 2017-та и решението дойде едва лятото на 2018-та, въобще не считам, че не съм в час. Майката ми се такова с тая Астра. ДВА пъти на ремонт по около 2 бона всеки за смесването на антифриз с масло! Другите - по съединител и още не знам си какво не ги броим. А изглеждаше като току-що излязла от завода (не го и знам къде е - може да е в Русия, може да е в Китай). В крайна сметка се оказа някаква си част от главата, която не всеки майстор знаел, че се разглобява въобще. Счупена, на практика. Брей, колко гарнитури и бренери бидоха сменени за луди пари, че да се стигне в дълбочина. Че и не само главата сто пъти я носиха за проверка, ами и блока!!! Ах, милата ми шкодичка 120 L... Направо ми се плаче за нея след тия адски парични и не само парични мъки...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, а на профилната ми снимка шкодата не е 120, а Октавия мой набор. Тя си изслужи службата достойно 40 години... Четиридесет години!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някаква си част.Що само тропате по клавиатурата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да съм се изразил недостатъчно разбираемо за всички. Затова ще трябва още малко да бъда изтърпян с тропането по клавиатурата. Та, под "някаква си част" нямах предвид някаква си конкретна бурма или чарк, а част от цялото. Както като си отрежем едно парче тиква, например, то е част от тиква, а не цяла такава. И няма конкретно име тази "някаква си част" от тиква, а може само грубо да се определи дали е половин тиква, четвърт тиква или една трийсетивторинка от тиква. Понеже това, което видях за кратко като счупено, отгоре погледнато приличаше по форма на гарнитура за глава - с четирите дупки за цилиндрите, като между два от тях беше счупеното, но дебелината на това чудо беше около една трета от височината на главата цялата. Беше ми обяснено (не знам колко е вярно, но и не виждам защо да не вярвам на конкретния човек), че не всеки монтьор знаел, че този "резен" или тази "част от главата" се разглобява от цялата глава. Ако това има някакво конкретно име, то явно е дълбоко пазено в тайна в заводите на Опел, където и по света да се намират те.

И в крайна сметка - не е и толкова нужно да търся името на този чарк, тъй като и без това той май не може да бъде намерен на пазара самостоятелно, а само като една цяла глава комплект. Което и биде направено в моя конкретен случай.

Макар че остават висящи въпроси - главата бе носена на проверка, дори и блокът бе носен на такава проверка за пукнатини, като резултатът все беше отрицателен... Но - нямам отговор...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става вапрос за основата(картера) на разпределителните валове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може, нямам достатъчно познания да споря или да потвърдя. Съжалявам за първоначалната ми неопределеност и емоционалност, но още не мога да се отърся от спомена за кошмарните моменти всеки път, когато ми се заявяваха нови и нови суми за ремонта. В повечето случаи - четирицифрени числа... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×