Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
iasend

Astra H Z20LER

Recommended Posts

Здравейте,

От 5 месеца карам автомобила на 75 000 км. (уж го проверих и в Булвария и в представителството в Милано но както и да е)

Честно казано не ме впечатлява с характеристиките си та започнах някои модификации:

- челен кулер и турбо пътища на 50 мм (по-малка турбо дупка)

- преправяне на въздушния филтър с такъв от 1.9 cdti и скъсяване на цялата трубна система

 

Имам следните въпроси след като попрочетох доста а то не е много сравнено с много други марки и модели:

 

- силно се препоръчва премахване на катализаторите (особено първия при турбината или най-малкото модифицирането на даунпайпа) Въпроса ми е без катализаторите и правилно монтирани ламбди сонди ще дава ли грешка. Едната ламбда е точно на втория катализатор. Това е притеснението ми относно махането им или замяната с 63мм генерация.

 

- второто което обмислям е турбината естествено тъй като стоковата надува сравнително рано и към 4500 напълно умира... намира ми се една TD05-15G mitsubishi, но въпроса с колекторa много ме притеснява. Кой човек бихте препоръчали. Говорих с няколко човека и като цена ми обявиха около 400 лв. Не мисля да гоня повече от 260-280 коня предвид че и карантията издържа горе долу на толкова. Целта е да си остане приятна за каране ежедневка :) За тази цел ще се наложи ли смяна на инжекторите?

 

Еми това е засега проекта...ще се радвам да получа компетентно мнение предвид че и по чуждите форуми няма кой знае колко писано

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×