Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
gogito

дроселова клапа

Recommended Posts

Уважаеми колеги, светна ми контролната лампа кола с ключе. След като закачихме колата за компютъра показа дроселова клапа.Искам да попитам подлежи ли тази клапа на ремонт или почистване или непременно трябва да се замени с нова. Също така забелязвам че оборотите при загрят двигател не са постоянни напр. от 750 до950 от което и разхода на гориво на дисплея варира. Това нормално ли е? Колата е Зафира Б 1,9CDTI дизел. Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с оборотите е от дроселовата клапа.Най-вероятно е за почистване.Когато я свалят е добре да почистат и егр-а както и отвора от дросела към смукателния колектор.Дано се разминеш само с почистване,че дросела е цифра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При много коли с Z19DTH го има това вариране на оборотите на празен ход, включително и при мен. Според някои майстори било нормално, според мен не е, тъй като и разхода на гориво варира. Колега, би ли споделил резултатите след евентуално почистване/ремонт?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко месеца ми почистиха дроселовата клапа.Аз присъствах на почистването. Преди да я закарам в сервиза се порових из нета и попаднах на много полезна информация за почистване на дроселовата клапа, придружена със снимки. Да но за човек като мен дето си нямам понятие от коли, трудно бих се справил сам. В сервиза ми почистиха нагара но си мисля, че трябваше и още нещо да се направи гледайки снимките от нета. Стартирайки двигателя още в сервиза, след почистването забелязах, че оборотите на пазен ход паднаха на 750, като преди това бяха 950 и почувствах как двигателя "диша" по добре. Опеделено имаше нужда и смисъл от почистването. Контролната лампа която светеше угасна за известо време. След време пак светна.Мисля си че почистването не беше на 100%. Сега когато е лято и е топло лампата не свети. Мисля,че пак трябва да се ходи на сервиз, ама на друго място, защото оборотите на празен ход варират; т.е. не са постоянни. Замен не би трябвало да е така, ама знам ли...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди няколко месеца ми почистиха дроселовата клапа.Аз присъствах на почистването. Преди да я закарам в сервиза се порових из нета и попаднах на много полезна информация за почистване на дроселовата клапа, придружена със снимки. Да но за човек като мен дето си нямам понятие от коли, трудно бих се справил сам. В сервиза ми почистиха нагара но си мисля, че трябваше и още нещо да се направи гледайки снимките от нета. Стартирайки двигателя още в сервиза, след почистването забелязах, че оборотите на пазен ход паднаха на 750, като преди това бяха 950 и почувствах как двигателя "диша" по добре. Опеделено имаше нужда и смисъл от почистването. Контролната лампа която светеше угасна за известо време. След време пак светна.Мисля си че почистването не беше на 100%. Сега когато е лято и е топло лампата не свети. Мисля,че пак трябва да се ходи на сервиз, ама на друго място, защото оборотите на празен ход варират; т.е. не са постоянни. Замен не би трябвало да е така, ама знам ли...

 

P1125 Датчика за положението на дроселната клапа е повреден !

Ще пробвам и аз с почистване и ще споделя каакво се случва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
При много коли с Z19DTH го има това вариране на оборотите на празен ход, включително и при мен. Според някои майстори било нормално, според мен не е, тъй като и разхода на гориво варира. Колега, би ли споделил резултатите след евентуално почистване/ремонт?

При мен не играят а съм със същият двигател!

Забелязвам обаче,че когато климатика е включен и съм спрял на светофар оборотите играят от 900 до 1100 обаче това се случва рядко!

Редактирано от nv952

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, пиша ти какво се случи с моята дроселова клапа. Оказа се че електрониката беше сгънала. Реших да подменя клапата с друга, на втора ръка разбира се, че новата е цифра. Започна се трескаво търсене на въпросната част, няма и няма. Около месец търсих, въртях телефони и накрая намерих. Голяма радост. Получих я по еконт, уговорих час за монтаж и зачаках резултата. Очаквах да изгаснат контролните лампи и всичко да е ок. За моя голяма изненада се оказа че клапата която са ми продали за 150лв не работи. Звъннах веднага на продавача още докато бях в сервиза. Но той ми затвори телефона. Разбрах че бях прецакан. Хем загубих пари хем колата не стана. Не знам къде да съобща за нередности за да не изгори друг колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не е нормално да играят оборотите при никакви обстоятелства. Моята кола е на почти 140,000 км. и никога до сега не ми се е случвало да играят обороти, нито на празен ход, нито при пуснат климатик или каквото и да е друго положение. Нормалните обороти на празен ход са малко над 3-тата чертичка (750 оборота), което ще рече около 800. От както съм я взел колата беше така и до ден днешен не се е променило. Така че търсете къде е проблема и не вярвайте на глупости от типа "това е нормално". Не, не е нормално! Успех на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте гледам че темата не е активна от 2015г. Как стои въпроса с дроселова клапа и аз имам проблем с нея дори след почистване и запояване на управлението. Колата влиза в авариен режим на 1400 оборота газ педала не реагира с грешки Р1120 Р1122 Р1125

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×