Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Здравейте, колеги. Имам малък проблем със астричката (2005 1.9 150 кончета ), а той е:

Турбото започна да отваря от 2500, при по-интензивно надуване светва и чека. След диагностика установихме тази грешка - p2279 или открит теч във системата за входящ въздух. След което започна проверката. Кулер, маркучи, егр(колата е ремапната и клапана е изолиран софтуерно) и не мога да намеря проблема. Като е запалена не се чува от някъде да шуми или издава странни звуци. Просто не иска да върви, турбото го няма никакво до 2500 оборота, а след надуване съответно светва и чека. От ауспуха изхвърля лека чернилка, което не е типично за автомобила, защото след ремапа почти не изпушваше. Забравих да напиша, че и вихровите клапи са затапени. Седя и се чудя какво да правя. Ходих при няколко "майстора" и никой не даде решение на проблема. Моля за съвети :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да изпушва чернилка значи има проблем със сместа нафта въздух.Смени си въздушния филтър,виж как работи дебитомера.И си провери още веднъж всички въздушни съединения да нямаш някъде разхлабена връзка.?Блокирала геометрия на турбината?И незнам защо се учудваш,че турбината се включва на тези обороти.На какви обороти би трябвало да надуе?

Редактирано от dozo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, при мен се появи същата грешка и проблем - колата е тромава и не иска да върви в ниските обороти. Открихте ли решение на проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои откри ли проблема ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги вие не ходите ли на сервиз или можем и сами защо да имплащаме на тия мародери и това е ефекта проблеми ядове високо кръвно не ползвате колете си .

Какво толкова го умувате човека ви го написал по горе проблема е в дебитомера .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ммм а има ли възможност да е задрала турбина .. при проверка има радиален луфт и леко сякаш спира при завъртане ? Случаят е идентичен до 2500 я няма припушва черно и при подаване на повечко гас светва тази грешка ....

Редактирано от vencity

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

P2279 е една от най-често срещаните грешки. Причините могат да са много - от дебитомер, през ЕГР и пробив в маркучите. Затова се ходи на добър майстор-диагностик и се започва от най-лесното - почистване на дебитомер, после на ЕГР и т.н. докато не се открие проблема. Имах същият проблем - спрях до почистване на ЕГР, но това беше проблема в моя случай - всеки път може да е различно. А щом е установено, че турбината има луфт - направи й ревизия, въпреки че според мен трябва да ти бие друга грешка. Моята турбина на z19dth се включва на около 1500 оборота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Имам почти същия проблем. Колата ми е Опел Астра Х 2005 година. Регулираха ми дюзите и ми сменяха с едната част на турбото . Сега колата изобщо я няма в ниските обороти и турбото надува след 2500 оборота. Лятото вдигаше 180 сега 140 едвам на 3000 оборота зацепва и не мърда. Сега пък ми излезе грешка p2279 пише ,че е свързано с теч в системата за всмукване на въздух. Дебитомера ми е наред. ЕГР ми беше затапен миналата година ,но махнах ламаринката. Тогава не ми излизаше грешката. Като стигне 3000 оборота светва. Някакви съвети от какво освен дебитомера може да е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно P2279 означава, че някъде ти се губи наляне - т.е. имаш пробив и смуче въздух отнякъде. Не те разбрах за EGR-а - имал е пластинка и ти си я махнал, така ли? Ако не е изключен софтуерно, т.е. да е в затворено положение, може да е блокирал отворен и от там да ти идва проблема. Ако не е там проблема - огледай си вакуумите и турбо-пътищата. Именно поради теча и по-ниското налягане турбото ти развърта по-късно - просто на двигателя му трябват по-високи обороти за да създаде нужното налягане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×