Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Здр. Опелджии. Казват, че vw са най-добрите и здрави коли, но аз не мисля така. Имал съм астра, тигра,калибра и сега от почти две години имам зафира а. Няма такава здрава ходова част и двигатели като опелските!!! Та да си кажа болката. Спирачките на зафирата ми са доста слаби. Спирачния път е много дълъг а и педала е твърд доста. Нямам течове. Накладйите ми са нови а дисковете са с малък рьб. Значи ако колата ми е пълна с хора , е още с по слаби спирачки. Значи карам с 40 и когато искам да спра рязко, педала го натискам до край' но колата не спира. Сякаш не стяга достатьчно дисковете и приплъзва. Незнам какво да правя. Тук в града дерат кожи и лъжат много. Вкарват те в големи сватби. Та ако някой знае нека да помага с каквото и да е. Нека пише. Ето и номера ми, може само да ми званнете веднъж, аз ще ви набера обратно. БЛАГОДАРЯ!!! 0877672776. Качвам се и на други наи различни коли за да пробвам спирачките и еинаги се забивам защото съм свикнал да мачкам педала за да спра.

Редактирано от Emilkolev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Ето моя опит.

 

Да педала е много твърд. Имам рено сценик, там е много по мек и чувствителен. Въпреки това, при мен като го натисна си спира и блокират колетата, т.е. включва се АБС. Според мен със сигурност имаш някакъв проблем, това не е нормално.

 

Аз имах проблеми със стоп-машинката (дето включва стоповете при натиснат педал). С различни стоп машинки педала е по-твърд или по-чувствителен.

 

Но като цяло на зафирата педала на спирачките е много твърд и си изисква по-силно натискане при аварийно спиране.

 

Друго, ако искаш да подпобриш ситуацията, чувал съм, че можеш да сложиш по-големи дискове, т.е. от OPC версията или др. Тогава нещата били по-добре.

 

Не знам дали е добър пример, но имам нинджа 1000 кубика 2004-та, на която задължително се сменят предните спирачни апарати с такива от нинджа 600 2012-та, защото оригиналните въобще не са сметнати за 180-те коня на мотора.

 

Поздрави,

 

Младен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти!

Да започнем със стандартните въпроси :

- Сменял ли си спирачни маркучи?

- Сменял ли си спирачна течност?

Не знам дали знаеш маркучите са с дот ( пише кога са произведени) и се сменят на всеки 4 години, а спирачна течност на всеки 2 години.

С кой мотор е Зафирата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може да е и от накладките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да е доста твърд педала,може и от сервоусилвателя да прави проблем!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2000год. 2.0 дизел 82 к.с. Със софтуерно изолиран егр клапан. Казвам го за да знаете колеги, че без егр клапана е много по пьргава зафито. Маркучи и течност спирачна не съм сменял. Преди малко я пробвах пак и по време на движение след 3-4 натискания на спирачките, педала става твърд и след около 10 секунди отново се оправя. Значи да отбележа става толкова твърд все едно двигатвля не работи и така на място си натискам спирачката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ,така описано, е въздух в системата.

Може да е едно балонче из маркучите ,но има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В понеделник записах час за смяна на спирачна течност. Щяло да ми струва около 40 лв. Ако не стане педала по чувствителен' ще се наложи да сменям едно по едно всичко докато открия болката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега то е ясно, че имам проблем. Затова го търсим проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, и аз имам същия проблем, като колегата! Педалът на спирачката е много твърд и при първоначален опит да спра, горе-долу, спира, но ако пусна спирачката и натисна отново, да речем след 30-тина метра движение, нещата стават по-зле. Не спира както трябва и трябва да се набирам яко на педала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледнете си серво усилвателя на спирачките дали всичко е наред!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

stoqn, го е казал - сервото е.

Спукана мембрана може би.

Или сцепен маркуч при връзката със сервото. Връзката е зад казанчето за спир.течност и трябва да се загледа по-внимателно...това е от опит...!

 

П.С. Поздрави на Пещера, там си е все баири - трябват спирачки :-)

Редактирано от Стаевски

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×