Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Здравейте,

Предстои ми смяна на двигател Y20DTH с друг такъв.

Интересува ме ако монтирам двигателя с неговата си ГНП и ЕКУ ще има ли проблем с паленето?

Двигателя с помпата и ЕКУ-то си работеха на предишната кола.

По принцип ЕКУ-то какви модули иска да "познае", че да работи колата като цяло:

ABS,еърбеци,транспондер в ключа, четеца при патрона, други модули...

Целта ми е да не се рови по никакъв софтуер и да не махам ГНП от двигателя.

Моля, споделете възможно по-вече!

Редактирано от Стаевски

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да имаш проблеми щом запазваш помпата и ЕКУ-то, стига мотора който сменяш да не е с различно управление на ЕГР-а. Защото има и Y20DTH по нова година при които има разлики в управлението им.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата мотора са 2001 година. С еднакви ЕГР-и.

А с "новото" ЕКУ останалите неща ABS,заключване, имобилайзер и други от този род ще работят ли.

Самия имобилайзер в ЕКУ-то ли е или в четеца около патрона на ключа при кормилото.

Ако е в ЕКУ-то трябва да ползвам транспондера от другия ключ.

Ако е в четеца трябва да сменя самия четец.

Така ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Транспондери и имобилайзери трябва да се препрограмират за да работят с новото ЕКУ.

Ако твоето е наред, не виждам причина да слагаш друго?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В първия си пост съм писал, че ще сменям двигателя заедно с помпата.

Следва, че ще сменям и ЕКУ-то.

От това пък следва, че трябва да сменя и транспондера в ключа.

Та ме интересуваше дали имобилайзера и в самото ЕКУ или е в четеца до контактния ключ.

Целта ми е да не махам ГНП-то от двигателите и да не се пипа софтуера, а само да разменям модули - имам ги всичките.

 

Благодаря за отзива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих друг двигател с друга помпа-работи.

Не съм сменял компютъра.

 

За тези, които се интересуват от обезвъздушаване на помпата...аз направих това:

След сглобяване на всичко, пълня горивния филтър с нафта, затварям го добре. Откачам маркучето към помпата за излишната нафта от тройника. Удължавам го с по-широка прозрачна шлауха. Дърпам с уста през нея и въздуха излиза с нафтата, после оставям да се изтича в посока филтъра - нафтата е вече без въздух. Така няколко пъти, докато не започне да излиза само нафта. Това е за да съм сигурен, че няма въздух в тръбата от филтъра до помпата. Филтъра и да не е пълен не пречи-важното е да запали двигателя, после сам си обезвъздушава системата... Прегъвам шлаухата както е така с малко нафта. Тройника към маркучетата с излишната нафта е отворен. Разхлабвам тръбичките при четирите дюзи. Въртя стартера малко, докато не излезе нафта и от четирите. Затягам тръбичките и паля. Въртя по около 5 секунди. На третия път припали. На 5-6 път запали. От тройника не излизаше нафта. Когато двигателя нормализира работата си, възстанових маркуча за излишната нафта към тройника и така....след 24 часа пробвах пак да запаля-запали.Нямаше засмукване на въздух от никъде.

Всичката тая манипулация я правих сам, без чужда помощ. Както и самата смяна на двигателя :pardon:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×