Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
KRIS_GSI16V

Проблем със спирачките

Recommended Posts

Колеги имам следния проблем със спирачките текат ми апаратите след като съм сменил абсолютно всичко ново даже два пъти сменям гумички да видя дали не е от тях.Десния апарат спря за сега да тече след като смених гумичката отново предималко,но левия си капи някъде от апарата дали не е от спирачната течност дот 4 е дали не трябва да е по гъста на другото ми гсй кадетт бях взех на pirelli и нямаше този проблем .Всичко е ново дискове,накладки,апарати,гумички и буталца на 256мм съм.Някой може ли да ми помогне за да не седя и тази вечер под колата да гледам аджаба от къде капи така. :dry::wooow: Всички болтчета са завити хубаво не е от тях даже са сухи

10968051_720554898062223_673591917_n.jpg

 

10387223_720271448090568_8524648348045558865_n.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери ли маркучите, тях сменял ли си ги ?!? Може спирачен маркуч да е скъсан от някъде и от там да бодлизва колега, огледай маркучите за омасляване. Инъче за друго не се сещам щом си сменял всичко по апаратите... Провери също гайката дето стяга спирачния маркуч към апарата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега абсолютно всичко е ново дори и маркучите по колата работя с докторски ракавици :biggrin: Оказа се,че спирачната течност тази е много водниста дот 4-ри трябва ми дот 3 утре ще купя и отново ще погледна :th_up: Колега ти кога ще се явиш на някоя сбирка то верно време нямаме ама не съм те виждал от както взех стикерите от теб ехеее коя година беше то 201.. и някоя :D

Редактирано от KRIS_GSI16V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно всички са в този Фейсбук (стойте си там) и не влизат в този Опел Форум и проблема си го реших съвсем сам,вдигнах малко скандал в магазина и си взех нов комплект с ПЪЛЕН комплект уплатнения а не като този да липсват най-важните (тези големите) http://drive.bg/images/833/831821.jpg Благодаря на колегата Дидо от Шумен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти кои уплътнения смени виншните маншони или целия комплект ?. Ако са само външните маншончета (дето стоят около цилиндрите) от тях не би трябвало да изпуска спирачна течност. На старите ми апарати дето ги смених преди време с такива по нови от Корса Б, външните маншончета липсваха, и от там често влизаше влага и спираччните цилиндърчета спичаха, докато не блокираха изцяло един ден, и се наложи смяна... Интересно е че не изпускаха спирачна течност от там, как ще да е. Трябва да се проверяват гумените уплътнения от време на веме, че инъче влиза влага и мизерии от там ако липсват и може сериозно да повредят цилиндърчетата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така,проблема със спирачките е решен оказа се,че гумичките които са вътре са по малки от буталцето днеска поръчах новите по големи на 52мм предималко ги сглубих и няма проблем утре продължавам с обезвъздушаването на спирачките :) Всичко с чисто ново съм сменил старите (нови по точно) бяха на 48мм и с малко излизаха затова и се късаха :):wave:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×