Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Проблема на тази Вектра е, че свети чека около 2700 оборота и пуши бял пушек. Няма мощност и дава грешка 1220. След достигане на 90 градуса на водата всичко се оправя и колата върви нормално и чека не свети. Като падне под 90 гр. пак същото, чека свети бял пушек и няма мощност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото четох, това може да е от авансатора на помпата. Някой имал ли е подобен случай и как е реагирал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобен проблем... Както карам, като загрее добре колата започна да се дави и накрая угасна. Като я запалих започна да пуши много бяло/син пушек и продължи да се дави и гасне. Стрелката на оборотомера започна да играе и така... няма мощност и гасне. В сервиз на Опел в Ст.Загора (тази случка ми се случва по време на път) ми казаха, че имам грешки на колянов вал и помпа за дизела. Казаха, че ще ми сменят датчик на коляновия вал за оботорите (по евтин е 100лв. с диагностиката и се надяваме да се оправи!!!), попитах ги какво правим с помпата отговорът беше "Нова струва повече от колата ти, а ние ремонт не правим. За 300лв. можем да я свалим, да си я пратиш за ремонт и после да ти я монтираме" .... за 300 лв. само труда!! Отделно самия ремонт на помпата 150-250 лв. Викам сменете само датчика и след смяната му проблема с гасненето изчезна но продължи да няма мощност. На следващия ден отидох във В. Търново на диагностика и там човека за 20 мин ми оправи колата.. спукан маркуч за вакуум покрай някакви клапани за управление на турбото. Няма вакуум -> не включва турбо -> няма мощност. 20 лв.

 

Дано ти помогна с нещо.

Редактирано от IvakaVT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, нов съм в "Опел клуб" и се надявам да не е грешка че пиша тук.

Опелчето ми е Vectra B DTL 2.0 от 99 година, 101 кс. имам го от 3 месеца и ми се появи проблем за решаването му имам нужда от помощ. Та, първоначално светна чек лампата и колата спря да дърпа, пали нормално, на ниски обороти работи добре,по нищо не личи че има проблем, но при подаване на газ трудно вдига повече от 1500 оборота и пуши. Започнах проверка на вакум системата-нищо, след това започнах с гориво-проводите-нищо,на диагностика показа грешка P1220, накрая свалих двата клапана на ГНП, почистих каквото можах и ги монтирах отново, сега вече неще и да пали. По мнението на майстори на ГНП 99% е транзистора в електронния блок на ГНП-то. НО ... не ми се сменя нещо подобно на сляпо, понеже работя електроника и имам нужда от измерване за доказателство че даден елемент е повреден. За целта ми трябва схема на ел. блока на ГНП, или пояснение как работи той. Кога се подава напрежение към клапана, веднага след даването на контакт или след завъртане на стартер, постоянно ли е подаването или е на импулси? Благодаря на всички и дано решим заедно този проблем и да сме полезни и за други колеги.

Редактирано от chochi1965

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×