Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
lucky72

Помощ за Kadet E 1991

Recommended Posts

Здравейте колеги! Тъй като съм нов във форума ,моля операторите на сайта да ме извинят ако не съм поставил темата на място да не я трият ,а ако може да я поставят където и е мястото.

Относно проблема ми. Значи става на въпрос за перката и клаксона на колата ,бушона е здрав но ток към тях не отива . Нямам идея как се е случило ! Моля ви за помощ ,кажете какво да направя и какво да търся .До момента на повредата всичко си е наред ,но сега като загрее и перката не се включва нито работи клаксона. Правих проверка на клаксона и на перката работят си ,също давах на късо на температурния датчик на радиатора няма реакция .

Замерих с мултицет дали идва ток но се оказа ,че ток няма нито към клаксона нито към датчика . но на бушона които е и за двете има ток. Моляви за съвет ,майстора ще бачка в Понеделник, а аз трябва да пътувам наложително .Приемам всякакви идеи ,ако има начин да ги свържа някак си на пряко казваите как?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, колега няма логика ако всичко е наред с бушона да не работят клаксона и перката за радиатора, а и щом си ги тествал... Провери внимателно всеки един бушон от таблото дали е здрав, и ако има някакъв за смяна смени го. До колкото знам и на моята корса както е, бушона за клаксона е един и има отделен бушон за перката на радиатора (на 2 места са поотделно). Провери внимателно бушоните трябва да имаш отзаде на капака който закрива ел. таблото таблица с бушоните кой за къде е, по долу снимката:

 

http://postimg.org/image/jr6tr1tl7/

 

Ако бушоните са наред провери кабелите дали някой не е закъсан, както и кабелните обувки(букси) дали са здрави, провери и обувките които са зад ел. таблото дали не са откачени зад съответното място. Успех! Пиши после дали си оправил проблема и от какво е било.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма глупост е свършена от един "майстор".Преди време бях я оставил на ремонт при един имах някакъв проблем с левия фар габарита не светваше и той го оправи ,само където не е омотал кабелите с изолир бан ,и понеже колата я държа навънка а тук в балкана си е влага влязло е вода между кабелите и дало на късо .Интересно е ,че бушона е издържал но там където този е рязал кабелите е хванало курозия, и ето проблем .Мериш с мултицета и всичко дава ,че е наред, но то водата давала контакт и накъсява веригата . Мисля ,че ставам изчерпателен с това ! Проблема е оправен ,благодаря за съвета ,но просто хванах и се умотах с кабелите и открих проблема сега е запоен и изолиран с горещ силикон няма мърдане .Свърших си работата колиичката бега добре . :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е добре когато свършва добре :th_up: и следващия път, то дано да няма но ако се наложи си подбирай "майсторите" защото ел. инсталацията на един автомобил не е шега работа и си иска правилния човек за решаване на проблема, и след това ако може виж как е била свършена работата, преди да вземеш колата. Успех за напред с Кадетчо, и само безаварийни км. :opel_forever:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×